SET PROMOSI MARRYBROWN BERBALOI PUASA FAMILY MEALS

Pejam celik, pejam celik dah setengah bulan kita berpuasa di bulan Ramadan. Cepat betul kan masa berlalu? Kadang-kadang tu, buntu juga la duk fikir nak masak apa hari-hari untuk berbuka puasa dan sahur. Sekali-sekala, kita gantung kuali dan order makanan dari luar. Hari tu ada ternampak set promosi dari Marrybrown. Asalnya nak beli set Nasi Lemak je. Tapi, bila tegok set MB Berbaloi Puasa Family Meals lagi murah, terus order yang Set B. Memang puas hati dan berbaloi-baloi!


Untuk Family Meals Set B ni, actually hidangan ni sesuai untuk 5 hingga 6 orang. Memandangkan kami berbuka puasa bertiga, jadi boleh lah simpan yang lebih untuk sahur sekali. Harga pula memang berbaloi, hanya RM49.90. Sekali dengan caj penghantaran guna Grab Food, lebih kurang RM20 la seoarang. Murah dan jimat kan? Kualiti makanan pun panas-panas lagi bila rider sampai dalam jam 6:30 petang. Yang penting sedap!


Okey, mungkin ada yang tak percaya. "Betul ke, murah sangat tu?" Nak suruh korang percaya, ini bukan promo biasa-biasa, nah aku siap snap gambar dan share kat sini. Antara menu yang ada dalam Family Meals Set B yang aku order adalah 2 set Nasi Lemak, 5 ketul Ayam Goreng, 12 ketul nugget, 1 Cheesy Wedges, 2 set Ubi Kentang dan 1 botol Coca-cola. Hah, berbaloi ke tidak?


Paling best, set Nasi Lemak Marrybrown siap ada Ayam Goreng seketul untuk setiap set. Dan sambal Nasi Lemak tu memang sedap. Aku suka! Nasi Lemak dia bukan biasa-biasa, siap cukup lengkap dengan timun batang, kacang goreng, ikan bilis goreng dan papadom. Memang puas hati. Lepas la gian aku nak makan Nasi Lemak tadi, hahaha. Alhamdulillah! 


Ayam Goreng pun garing dan sedap. Kalau bab Ayam Goreng ni, aku memang suka bahagian Drumstick dan Thigh. Kalau dapat Ayam Goreng macam ni, memang makan tak padang orang sebelah la, hahaha. Memang nikmat. Oh, lepas berbuka actually memang ada lebih Ayam Goreng ni. Jadi, kami simpan untuk makan untuk sahur. Tak membazir! Beli untuk berbuka dan simpan untuk sahur sekali. Settle!


Jadi, di kesempatan ini aku nak share secara details tentang MB Berbaloi Puasa Family Meals kepada readers kat luar sana. Mana tahu, hari-hari duk masak, boring jugak kan? Sekali-sekala kena la relax-relax, order makan kat luar. Dan mungkin, korang boleh consider untuk order menu-menu dari Marrybrown. Apa lagi menu yang ada? Jom, check it out!

Family Meals 

Set Promosi MB Family Meals adalah untuk ‘delivery’ dan juga ‘take away'

Set Berbaloi A (2 – 3 pax) 
Harga dari RM24.90

Set Berbaloi B (5 – 6 pax)
Harga dari RM49.90

Set Berbaloi C (8 – 10 pax)
Harga dari RM79.90


Buy 1 Free 1 

Untuk Promosi Buy 1 Free 1, hanya untuk ‘take away’ sahaja

Bubur Ayam MB

Cheesy Wedges

6 pcs Chicken Nuggets

Chicken Sausage Burger

Mushroom Soup


Istimewa Ramadan 

 2 set MB Combo Meals 

Hanya RM20 sahaja dan Promosi ini untuk ‘delivery’

Nasi Lemak MB Combo x2 @RM20

MB Hotouch Burger Combo x2 @RM20

MB Lucky Plate Combo x2 @RM22

Kalau korang nak order, boleh la order sepanja
ng bulan Ramadan ni. Promosi ini hanya berlangsung dari 27 April 2020 sehingga 23 Mei 2020. Dan, promosi ini memang special untuk walk-in (take-away) dan juga delivery melalui beberapa aplikasi seperti Grabfood dan juga FoodPanda. Apa tunggu lagi, jom order!



Untuk maklumat lanjut dan check outlet MB berdekatan korang, boleh klik link di bawah:

IG: 

FB: 

Website: 

Delivery: 

Post a Comment

2 Comments

  1. pperghhh... memang meleleh ni... bila la nk mrasa org sponsor ni. hehehe

    ReplyDelete
  2. Fuhhh banyak betul potongan harga dia ya. Memang berbaloi sangat ni! Saya pun dah lama tak makan Marrybrown kan. Yummeh!

    ReplyDelete