PG MALL PLATFORM e-COMMERCE NOMBOR 1 MALAYSIA!


Korang pernah shopping di PG Mall tak? Zaman sekarang, segalanya hanya di hujung jari termasuklah untuk membeli-belah (shopping). Selain daripada online shop lain yang ada di Malaysia seperti cendawan tumbuh selepas hujan, PG Mall adalah antara nama yang terkenal. PG Mall merupakan platform e-commerce Nombor 1 di Malaysia dan mula beroperasi sejak tahun 2017. Untuk korang yang tak pernah tahu apa itu PG Mall, boleh kunjungi www.pgmall.my


Untuk pengetahuan semua, PG Mall telah disenaraikan sebagai TOP 3 e-commerce Platform di website IPrice. Klik sini untuk TOP 3 e-commerce Platform. Apa yang lagi menarik tentang PG Mall, ia menerima segala bentuk pembayaran menggunakan e-wallet dan online payment. Memang memudahkan pengguna.

Okey, untuk perkongsian kali ini aku nak share 3 promosi menarik yang sedang berlangsung serentak di PG Mall buat masa sekarang. Kalau yang tak pernah daftar akaun di PG Mall, jangan risau. Aku akan share link macam mana untuk korang daftar nanti di akhir artikel. Check it out!

10.10 SALE


Sempena dengan 10.10 Sale, PG Mall juga ada menawarkan pelbagai diskaun hebat untuk semua pelanggan. Antara tawaran hebat yang ada di PG Mall untuk 10.10 Sale adalah potongan diskaun sehingga 80%, diskaun sehingga 10% untuk pembelian minimum sebanyak RM10 (capped RM20), FREE SHIPPING dengan pembelian minimum RM30 (capped RM4) dan KILLER DEALS bermula serendah RM10. Menarik kan? Jadi, jangan lepaskan peluang untuk sama-sama kunjung PG Mall pada 10 Oktober 2020 nanti. Mark your calendar!

PG MALL COFFEE WEEK


Selain daripada 10.10 Sale, sekarang juga sedang berlangsung Coffee Week di PG Mall. Bermula 28 September 2020 dan akan berakhir pada 5 Oktober 2020, Coffee Week menawarkan diskaun sehingga 20% dengan pembelian minima RM60 (capped RM25) untuk 5000 pelanggan pertama. Hah, siapa cepat dia dapat guys! Jangan lupa untuk guna Coupon Code: PGCOFFEE Oh, lagi satu, kalau korang nak FREE SHIPPING, jangan lupa guna Coupon Code: PGCFFREE Korang akan dapat FREE SHIPPING dengan pembelian minima RM40 (capped RM4) jika korang menjadi antara 1000 pelanggan yang pertama. Apa tunggu lagi, jom terjah PG Mall Coffee Week sekarang!

KEMPEN "PROUDLY LOCAL"


Bermula dari Julai 2020 sehingga Disember 2020, PG Mall juga telah melancarkan kempen "Proudly Local" yang mana memfokuskan barangan keperluan harian dan barangan rumah. Paling penting, kempen ini untuk menyokong barang buatan tempatan dengan hashtag #BarangBaik BarangKita. Dengan adanya kempen seumpama ini, sekaligus ia mengajak kita semua especially pengguna untuk support barang tempatan. Jom, support local! Untuk tengok tawaran menarik untuk Proudly Local, korang boleh kunjungi PG Mall Proudly Local.


Untuk Kempen Proudly Local, korang boleh guna Coupon Code KBBM15NEW untuk diskaun RM15 bagi pembelian minima RM50, KBBM8OFF untuk diskaun RM8 bagi pembelian minima RM50 dan KBBM20OFF untuk diskaun RM20 bagi pembelian minima RM100. Untuk FREE SHIPPING pula, korang boleh guna code KBBMSHIP6 untuk pembelian minima sebanyak RM25. 

So guys, sesiapa yang belum ada akaun PG Mall, cepat-cepat berdaftar. Korang boleh install applikasi PG Mall di Apple Store, Google Play ataupun Huawei Gallery. Korang boleh daftar sekarang di sini: PG Mall Registration.


Untuk maklumat lanjut berkaitan PG Mall dan promosi terkini, korang boleh kunjungi website rasmi dan laman sosial media mereka. Check it out!


Website:

Facebook:

Instagram:

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #PGMall4u #FreeShipping #1010sale #coffeeweek

Post a Comment

0 Comments