KEKAL AKTIF DAN BERTENAGA DENGAN TAURUS ENERGY DRINK

Jom kekal aktif dan bertenaga dengan Taurus Energy Drink! Baru-baru ini, aku diperkenalkan dengan satu brand minuman ringan yang diberi nama Taurus Energy. Nak tahu kat mana? Tak lain dan tak bukan semasa join Laser Tag Battle di Berjaya Times Square, Kuala Lumpur. Aku difahamkan, Taurus Energy Drink ni baru saja diperkenalkan di pasaran. No wonder lah, sebelum ni tak pernah nampak ada jual di mana-mana. 


Taurus Energy Drink


Dengan tagline, "Creative Energy Drinks", minuman ini dicipta dengan formula khas untuk membantu memberi tenaga tambahan untuk mental dan fizikal dalam menjalankan aktiviti harian ataupun aktiviti riadah. The best thing is, Taurus sesuai untuk diminum oleh lelaki mahupun perempuan yang berkeinginan untuk tampil aktif, produktif dan peka dalam aktiviti seharian. Dengar cerita, kalau minum Taurus Energy Drink ni, ia boleh memberi stamina dan bertindak sebagai energy booster. Dalam masa yang sama, menampilkan rasa yang sedap. Betul ke? Nak tahu betul ke tidak, jom ikuti pendedahan eksklusif mengenai Taurus di Laser Tag Battle Edisi Bloggers 2016!


Laser Tag Battle

Jujurnya, dah lama tak beriadah bersama rakan bloggers. Terima kasih kepada pihak Taurus Energy Drink kerana mengumpulkan kami semua untuk bersaing merebut gelaran juara Laser Tag Battle Edisi Blogger 2016. Fuh, excited plus nervous! Balik kerja, terus bergegas ke Berjaya Times Square. Macam biasa, lepas balik kerja, dah tentu badan penat dan lemau. Memandangkan excited nak main laser tag, terus lupa semua pasal penat. Semangat berkobar-kobar pulak nak start game. Here, we go! 


Team A


Team B


Kami dibahagikan kepada 2 team iaitu Team A dan Team B. Dan Team B mestilah orang-orang handsome dan cantik, kikiki. Nin dia my teammates untuk Team B: Afzal, Amir Nawawi, Neyra, Mek Onie, Rafzan, Diya Nadia, Along (Anak Kak Diya), Uncle Zuan dan Ellie. Mantap kan line up Team B? hahahaha. Mesti korang nak tahu kan, sejauh mana kemampuan Team B ni? Hah, stay tuned!


Powered up by Taurus Energy Drink


Untuk Laser Tag Battle kali ni, kami kena lawan 3 round. Untuk round 1, kami kalah tipis dengan Team A. Nak give up atau nak fight? Sudah tentu kami pilih untuk fight until the end. Ingat main laser tag ni boleh wat lek wat peace je. Rupa-rupanya, lencun juga. Penat boleh tahan berlari ke sana ke sini. Round pertama pun dah basah kuyup. Time terdesak macam ni lah perlukan energy drink macam Taurus. Pekena pulak yang sejuk tuh. Perghhh, padu!


Responsiveness - Concentration - Stamina


Untuk round ke-2 dan round ke-3, kami susun strategi untuk bangkit. Finally, we did it! Kami menang untuk Round 2 dan Round 3 dengan bergaya. Oyeah, nothing is impossible. Yang penting, kena sentiasa peka, fokus dan kekalkan stamina sepanjang battle. Nasib baik ada Taurus Energy.


Reach your full creative and spiritual potential


Inilah wajah keriangan bila dapat tahu kami menang di pusingan terakhir dan sekaligus mendahului Team A untuk bergelar juara. Good job Team B. We did it! Thank you Taurus Energy Drink. Oh ya, sebelum aku terlupa, di kesempatan ni aku nak share serba-sedikit info mengenai Taurus Energy Drink. Ada yang tanya, "Best ke Taurus?". "Kat mana nak beli air Taurus?", "Berapa harga satu tin Taurus?" dan macam-macam lagi. So, meh nak jawab satu per satu persoalan korang.


Together Everyone Achieves More


Mula-mula tu, aku ingatkan minuman Taurus ni macam minuman biasa seperti soft drinks ataupun isotonic drinks yang ada di pasaran. Tapi, bila first time try, aku dapat rumuskan minuman Taurus Eenergy ni lain dari yang lain. Paling penting, air Taurus bukanlah macam air berkarbonat biasa. Tapi, ia juga mengandungi kafein. Jadi, tak perit tekak sangat untuk minum dan telan. Rasa dia macam mana? Semestinya rasa dia manis dan sedap. Nak lagi sedap boleh minum Taurus Energy Drink yang sejuk. Perghh, layan!!!


Kalau korang nak try, boleh dapatkan di oulet 7-Eleven berdekatan pada harga RM4 untuk setiap tin. Baru-baru ni, ada promosi RM1 je untuk satu tin. Ramai berderu orang pi serbu 7-Eleven untuk tambah stock masing-masing. Bertuah lah siapa yang sempat pi rembat banyak-banyak time tu. But now, harga kembali normal RM4. 


The Champion


Kami dah cuba Taurus Energy Drink. Korang bila lagi? Kalau nak tahu, Taurus dapat meningkatkan daya tindak balas dan konsentrasi. Minuman Taurus akan membantu untuk mengoptimumkan tahap kreativiti dan potensi spiritual seseorang. Pendek kata, Taurus Energy Drink amat bermanfaat dalam apa jua keadaan dan situasi dalam meningkatkan konsentrasi, motivasi dan kreativiti. Termasuklah nak lawan Laser Tag sekalipun. Opppsss! Bocor dah lah rahsia kejuaraan kami, keh3.


Laser Tag Tournament powered up by Taurus Energy Drink


Paling penting, Taurus Energy Drink adalah minuman tenaga yang mendapat kelulusan Halal Malaysia, diiktiraf oleh ISO 9001, HACCP, FDA dan mendapat pengiktirafan di seluruh dunia. Yes, we believe that Taurus is a new age energy drink which is a lifstyle product.


Exercise / Workout

Selepas dah try Taurus Energy Drink time Laser Tag Battle, sekarang pun masih minum Taurus especially ketika exercise/ workout. Actually, a simple exercise can lead to a better health. Kalau tak sempat nak pergi gym atau jogging sekalipun, buat plank kat ruang tamu rumah pun dah cukup. Antara aktiviti lain yang boleh dilakukan di rumah tanpa peralatan adalah sit up, pumping, star jump, dan push up. Buat exercise beberapa kali within 30-40 minutes duration daily, itu pun dah memadai. Nak buat extra pun boleh. Depends on your energy and stamina. Kalau minum Taurus, exercise 1 jam sehari pun boleh. Takde hal punya, hehehehe.


Plank with Taurus Energy Drink


Warriors Challenge 2016 @ UPNM

Paling best bila ada Taurus Energy Drink ni, nak join aktiviti extreme yang memerlukan daya ketahanan mental dan fizikal pun dah tak payah risau. Walaupun dah lama tak join running dan obstacles run, tapi keyakinan nak habiskan 8km larian dan obstacles dalam Warriors Challenge 2016 di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM) kali ini memuncak bila ada peneman macam Taurus. 


Energy Booster


Can you imagine how to survive with 8km run, hiking, rock climbing, obstacles run and walking with 15kg wood log to reach finishing line? Luckily, I've Taurus Energy Drink! Habis cabaran, terus grab Taurus untuk kembalikan tenaga. Rasa puas gila bila dah berjaya tamatkan Warriors Challenge. Penat lelah habiskan cabaran, finally dapat diredakan dengan setin air Taurus!



Ingredients
0.4% Taurine
0.032% Caffeine
0.0006% Vitamin B2
0.002% Vitamin B5
0.024% Inositol
0.24% Glucuronolactone


Kalau ada yang tanya, "Apa kandungan dalam Taurus Energy Drink?". Antaranya, Taurine, Caffeine, Vitamin B2, Vitamin B5, Inositol dan Glucuronolactone. Yang paling penting, minuman Taurus tiada pengaruh Alkohol.


PERINGATAN !!!!!

  • Tidak dibenarkan untuk ibu mengandung
  • Tidak dibenarkan untuk pengguna berusia bawah 16 tahun
  • Tidak digalakkan untuk pengguna yang sensitif terhadap kafein
  • Tidak dibenarkan untuk penghidap penyakit jantung
  • Tidak sesuai untuk diminum semasa aktiviti sukan lasak
  • Tidak digalakkan diminum melebihi 2 tin sehari


Victory belongs to the most persevering 


The Harder The Battle,
The Sweeter The Victory!


Creative Energy

Bukan untuk aktiviti sukan dan workout je, Taurus Energy Drink pun boleh diminum ketika berkerja especially for a long hour. Maybe, ada yang kena stay-back di office, so bolehlah try minum Taurus untuk terus bertenaga siapkan kerja. Macam aku, personally I need to be energized to finish my blogpost. Ye lah, balik kerja dah lewat petang. Biasanya, badan dah penat, lemau, mengantuk dan macam-macam lagi perasaan termasuklah malas yang bercampur-baur. So, I need something to boost up my energy level. End up, Taurus juga jadi peneman untuk stay awake sampai settle kerja. Yippi!


Feed the creative energy


Untuk maklumat lanjut berkaitan Taurus Energy Drink, boleh rujuk website/ laman sosial media berikut:

Website:

Facebook:

Instagram:

Post a Comment

3 Comments

  1. untunglah kak no bulan taurus.. hahaha.. ni kalau minum malam boleh tdo x. kang terbeliak biji mato ni x boleh katup

    ReplyDelete
  2. Saya dapat rembat 5 tin masa promosi kat 7eleven aritu.. memang best dan bertenaga sangat

    ReplyDelete
  3. firdtime g blog ni..hihi
    jemput singgah blog sy :) http://www.yayacendana.com

    ReplyDelete