#DRPB : EPISOD 18

27 July 2013
18 Ramadan 1434H


First, setle kan urusan di Midvalley, The Garden. Mau ambik porta wi-fi angkut bawak balik kampung satu. Mudah sikit nak update blog dan online time cuti panjang. Lepas tu, kalut pergi beli barang-barang untuk charity donation sempena #ChurpoutBukaPuasa.


Destinasi berbuka puasa hari ni di Restoran Bijan anjuran Churp-churp. Memandangkan dapat dua invitation, so ajak sahabat, Azizul untuk join sekali. Tunggu di Bukit Jalil sebab tumpang kereta blogger otai, Madi MahaMahu.


Alhamdulillah, best jugak makanan di Restoran Bijan. Macam-macam juadah ada. Paling best makan daging panggang dan sotong/udang bakar. Torbaik. Satay ayam dan daging pun best. Pendek kata memang seronok lah makan. Lebih-lebih lagi berbuka bersama churpers yang lain, yang rata-rata bloggers yang pernah jumpa sebelum ni. Memang ChurpoutBukaPuasa di Restoran Bijan happening habis.


Terima kasih kepada churp-churp dan pihak Restoran Bijan untuk juadah berbuka yang best dan menyediakan ruangan solat untuk kami. Macam-macam aktiviti ada pada malam tuh, yang menjanjikan kami tak pulang dengan tangan kosong.Rezeki, dapat menang pendrive 2GB yang cute-mute daripada churp-churp.

Post a Comment

0 Comments