Ayam Bakar Oh-Semm di The Chicken Rice Shop

Ayam Bakar Oh-semm dari The Chicken Rice Shop kini kembali untuk dinimati. Untuk korang yang suka makan nasi ayam, pastinya sentiasa berkunjung ke The Chicken Rice Shop. Kali ini, untuk penggemar ayam bakar, korang boleh start order set Ayam Bakar Oh-semmm di mana-mana outlet The Chicken Rice Shop seluruh Malaysia. 

The Chicken Rice Shop (TCRS) yang terkenal dengan pelbagai hidangan yang dicipta dengan keenakan perisa tempatan, sangat teruja untuk mengumumkan kembalinya Ayam Bakar Oh-Semm (ABOS) yang sangat dinanti-nantikan dan hidangan ini akan kekal dalam menu sempena sambutan ulang tahun ke-23 TCRS! Berikutan permintaan peminat yang menggalakkan, hidangan istimewa ini kini boleh dinikmati di seluruh negara sepanjang tahun!


Ayam Bakar Oh-Semm ialah karya kulinari yang dicipta dengan adunan rempah ratus dan dipanggang sempurna untuk menghasilkan aroma yang menggiurkan dan kelazatan yang tak terhingga. Digabungkan dengan ‘Ayam Bakar Oh-Semm Sauce’ yang lain daripada yang lain, hidangan ikonik ini menjanjikan pengalaman santapan yang tidak dapat dilupakan yang pasti membuat anda inginkan lagi.


Demi memenuhi permintaan pelanggan, Ayam Bakar Oh-Semm kini tersedia dalam tiga set berbeza yang sesuai untuk dinikmati secara berkumpulan atau individu. Sama ada korang nak makan bersama-sama sahabat handai dan ahli keluarga atau pun bersendirian, pilihan menu yang tersedia pasti memuaskan citarasa semua.


Wong Kah Yong, Ketua Pegawai Eksekutif TCRS Restaurants Sdn Bhd menyatakan bahawa tahun ini sangat istimewa kerana restoran tempatan tersebut kini meraikan ulang tahun yang ke-23 dalam industri F&B. Untuk menambahkan kemeriahan, TCRS mengambil peluang ini untuk memenuhi permintaan para pelanggan dengan mengembalikan hidangan yang sangat digemari ramai.

Di TCRS, kami menghargai maklum balas pelanggan dan kami komited untuk menyediakan pengalaman santapan yang terbaik bagi mereka. Permintaan yang memberangsangkan untuk Ayam Bakar Oh-Semm telah mendorong kami untuk menjadikannya sebagai item tetap dalam menu TCRS dan kami sangat teruja untuk mengembalikan hidangan ikonik ini supaya pelanggan kami dapat ‘eat like a boss’ with ABOS
Wong Kah Yong, Ketua Pegawai Eksekutif TCRS Restaurants Sdn Bhd 


Sempena sambutan ulang tahun ke-23, The Chicken Rice Shop menjemput para pelanggan untuk mengunjungi cawangan TCRS terdekat untuk menikmati kelazatan Ayam Bakar Oh-Semm. Dengan perbelanjaan minimum RM30 dalam satu resit, korang berpeluang memenangi hadiah menarik dalam peraduan Ayam Bakar Oh-Semm yang sedang berlangsung dari 12 Jun hingga 6 Ogos 2023!


Personally, aku suka dengan hidangan Ayam Bakar Oh-Semm di TCRS ni. Paling aku suka sos pencicah dia. Memang super sedap. Korang wajib cuba sendiri. Jom kita sama-sama menikmati warisan masakan tempatan yang pastinya menambat hati dan menjamu selera macam bos dengan ABOS!


Untuk maklumat lanjut mengenai menu & peraduan Ayam Bakar Oh-Semm, korang boleh layari website www.thechickenriceshop.com atau halaman Facebook https://www.facebook.com/thechickenriceshop/ dan follow sosial media The Chicken Rice Shop.

Post a Comment

0 Comments