KONSERT JOM TONTON DI THE CURVE. MASUK PERCUMA!

Tahniah TONTON untuk sambutan ulangtahun pertama! Pejam celik, pejam celik, dah cukup setahun TONTON menemui peminat yang dianggarkan kini telahpun mencapai 7 juta keahlian. Wow! Korang dah daftar belum? Hah, cepat-cepat daftar sekarang untuk menikmati pelbagai keistimewaan daripada TONTON.


Sebenarnya, perkongsian tentang TONTON dan juga macam mana nak jadi ahli VIP TONTON merupakan antara artikel popular di blog ini buat masa sekarang. Cuba tengok list popular post di sebelah. Haaa, top post okay! Korang boleh baca kat sini: TONTON macam VIP


Untuk perkongsian kali ini, aku just nak share tentang sambutan ulangtahun pertama TONTON yang akan disambut dalam masa terdekat iaitu pada Sabtu ini, 22 April 2017 di The Curve, Mutiara Damansara.




Konsert TONTON akan diadakan secara besar-besar sempena ulang tahun pertama mereka untuk meraikan para pengguna TONTON VIP. So, korang yang dah daftar jadi ahli VIP, jangan lupa datang ye pada 22 April ini (Sabtu) bertempat di The Curve, Mutiara Damansara pada jam 10 pagi hingga 10 malam. 


Antara artis-artis yang terlibat antaranya Elecoldxhot, Sufian Suhaimi, Kaka Azraff, Wany Hasrita, Ning Baizura, Bunkface, Ara Johari, Azlan & The Typewriter, Forteen, Juzzthin & ABON, Dr. Soo Wincci , Orange Tan, Jieying Tha, Sofia Merican, Alvin Chong dan Waris




Apa yang best tentang Konsert Jom tonton?Selain ada artis-artis popular tanah air, ada pelbagai aktiviti menarik yang turut akan diadakan termasuklah memperkenalkan kandungan terbaharu TONTON, street bazaar, pemainan menarik, sesi ramah mesra bersama selebriti terkenal termasuklah dengan Ratu dan Duta baru TONTON.


Mesti korang tertanya-tanya kan. Siapalah Ratu dan Duta baru TONTON? Nin dia, perkenalkan Ratu TONTON iaitu Dato Seri Vida dan duta-duta baru TONTON yang terdiri daripada Ayda Jebat, Redza Rosli serta pasangan duo Mandopop, Thomas.Jack (Thoma Kok dan Jack Tan) bagi kandungan berbahasa Cina. 






So guys, jangan lepaskan peluang untuk ramai-ramai datang ke The Curve, Mutiara Damansara dari jam 10 pagi sehingga 10 malam. Jangan lupa, datang ke acara kemuncak iaitu Konsert Jom TONTON pada jam 8 malam. Masuk adalah PERCUMA! 


Chopp!! Kepada korang yang tak dapat datang ke The Curve. Don't worry. Korang still boleh tengok Konsert Jom TONTON di website TONTON atau aplikasi TONTON. Streaming je okay! Settle 😍


Date : 
22nd April 2017 (Saturday)

Venue : 
The Curve Mutiara Damansara

Time : 
10am till 10pm (Concert & Bazaar)


Queen of Tonton:
Dato' Seri Vida


Tonton Ambassador:
Ayda Jebat
Redza Rosli
Thomas Jack


List of Performers:
Elecoldxhot
Sufian Suhaimi
Kaka Azraff
Wany Hasrita
Ning Baizura
Bunkface
Ara Johari
Azlan & The Typewriter
Forteen
Juzzthin & ABON
Dr. Soo Wincci
Orange Tan
Jieying Tha
Elecoldxhot
Sofia Merican
Alvin Chong
Waris


Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web www.tonton.com.my dan ikuti laman media sosial tonton:

Facebook: 


Twitter: 


Instagram: 


Hashtag:
#tontonMY #tontonMacamVIP


Website:


LIVE chat service atau talian: 
03-2717 2020

Post a Comment

0 Comments