MEWANGI BERGAYA BERSAMA DE'XANDRA

Waktu
Dengarkanlah
Selalu dekatkan ku dengannya

Indah
Ku menutup mata
Satukanlah hati

Jadikan malam ku lebih indah
Jadikan siang ku lebih terang
Biarkan bungaku mewangi
Selamanya

-Lirik lagu Mewangi, Akim & The Magistrate-



Alamak! Jauh betul tersasar. Nak cerita pasal mewangi bergaya bersama De'Xandra, tapi pergi melalut Mewangi bersama Akim & The Magistrate pulak, hahaha. Ok, actually nak cerita tentang perfume yang baru dapat hari tu. Apa lagi kalau bukan perfume De'Xandra yang semakin hangat diperkatakan saban hari. Mesti ada antara korang yang sudahpun menjadi pengguna setia perfume De'Xandra kan? Maaf la, saya baru nak try, hehehe.  



Lagi-lagi bila makin hebat diperkatakan sampai masuk dalam rancangan Meletop di Astro Ria. Wow! Dengar cerita, Nabil Raja Lawak dan wifenya Zira akan jadi Duta De'Xandra bermula bulan April ini. Mereka akan bawa De'Xandra secara khas ke Meletop Astro Ria. Dan paling penting, ada Giveway De'Xandra Inspired Perfume untuk penonton-penonton yang bertuah. Janji korang kena rajin tweet dan hashtag #meletop untuk menang perfume De'Xandra secara percuma. I've mine. Anda bila lagi?




Apa yang aku suka tentang perfume De'Xandra ni? Jujurnya, sebab botol dia kecil dan mudah untuk dibawa ke mana-mana. Dengan isipadu 35ml untuk satu botol, memang mudah untuk dibawa ketika travel ke mana-mana. Nak naik flight pun lepas. Sebenarnya, aku bawa perfume De'Xandra ni masa trip ke Pulau Perhentian tempoh hari. Naik flight di KLIA2 dan turun di Kota Bharu. Lepas tu, dari Kota Bharu baru pergi ke Besut untuk meneruskan perjalanan kami di Pulau Perhentian.


Biasalah, kalau travel sah-sah nak mandi pun tak sempat. Jadi, amat penting untuk lelaki mahupun perempuan untuk menjaga penampilan diri dan kekal wangi sepanjang masa. Kesianlah kat member-member, dah lah penat berjalan seharian, kena pulak hadap bau kita yang tak menyenangkan tu. Mau pengsan member-member, hehehe. Jadi, bila ada perfume De'Xandra yang kecil molek ni,  mudah nak dibawa ke mana-mana. Rasa tak selesa je, sembur je ke badan. Fuuuh, semerbak harum. Awek sebelah tengok, terus kenyit mata. Eh. *ini propa je, keh3*. Jujurnya, bau perfume De'Xandra ni kekal lama. Paling penting, sah untuk dibawa solat. So, jangan was-was ye.




Di kesempatan ini juga, aku nak share serba-sedikit mengenai perfume De'Xandra ni. Mana tahu kan, ada lagi yang masih tercari-cari info mengenai perfume De'Xandra ni sebelum membeli. Jadi, kat sini disertakan ciri-ciri lain yang ada pada De'Xandra Perfumes. Cekidout!!!


CIRI-CIRI DEXANDRA PERFUMES

1) 35ml , EDP perfume
2) Mudah di bawa TRAVEL
3) Produk bumiputera
4) Tahan lebih lama, lebih 8 jam
5) Setanding produk antarabangsa
6) Kesemua senarai perfumes adalah yang paling dicari penggemar perfume
7) Menepati citarasa & permintaan rakyat MALAYSIA


Berikut, disertakan juga senarai De'Xandra Inspired Perfumes untuk rujukan korang di luar sana. Ada orang kata, "eh, tak best lah bau perfume ni". Bukan macam tu, cik abang, cik kak, sebenarnya perfume ni tengok siapa pemakainya. Setiap orang kesesuaian mereka berbeza-beza. Contohnya, aku pakai Hugo Boss, maybe korang lebih sesuai pakai Polo Black. Hah, macam tu la lebih kurang. Nak pilih perfume atau nak beli perfume ni, tak boleh nak ikut-ikut orang. Pilih yang rasa kita selesa hidu dan yang sesuai dengan kita. Ok?




CARA NAK ORDER PERFUME DE'XANDRA

Dah tahu pasal De'Xandra Perfumes? Dah start berminat nak order/ beli? Tapi, tak tahu cara macam mana nak beli dan nak beli kat mana? Jangan bimbang. Dunia sekarang hanya di hujung jari. Boleh je beli secara online. Boleh refer contact no di bawah ye. Selamat mencuba!


Fanpage: 

Instagram: 

Website: 

Phone No: 
0132644310 (LIA)

Post a Comment

1 Comments

  1. akak pun suka perfume De'Xandra ni..baru ada 2 koleksi..rasa macam nak tambah lagi la...

    ReplyDelete