VENUE PERKAHWINAN BARU DI KAJANG PERDANA AVENUE


Kajang Perdana Avenue dijangka akan mula beroperasi pada Disember 2015. Mesti ada yang tertanya-tanya, "Kajang Perdana Aveue ni tempat apa? Shopping complex ke, taman tema ke, atau apa?" Jadi, untuk perkongsian kali ni, aku nak share serba-sedikit info berkaitan tentang Kajang Perdana Avenue. Mana tahu kan, ada yang sedang tercari-cari maklumat dan info lanjut berkaitan Kajang Perdana Avenue. So bolehlah rujuk kat sini.


Untuk pengetahuan semua, Kajang Perdana Avenue merupakan venue terbaru Felda D’Saji Sdn Bhd untuk pelanggan-pelanggan especially yang berada di kawasan Kajang, Bangi, Cheras, Semenyih, Putrajaya, Serdang dan kawasan-kawasan yang berdekatan. Memandangkan struktur binaan Kajang Perdana Avenue bercirikan futuristik dan kontemporari, tidak hairan sedikit masa lagi lokasi ini akan menjadi lokasi pilihan untuk majlis-majlis besar seperti majlis perkahwinan dan lain-lain. Lagi-lagi, venue ini diuruskan oleh Felda D'Saji Sdn Bhd, semestinya perkhidmatan catering dan sajian makanan yang dihidangkan tip top!








Salah satu ciri utama Kajang Perdana Avenue adalah lokasi yang strategik dan mudah untuk diakses. Kajang Perdana Avenue boleh diakses melalui jalan-jalan utama seperti:
  1. SILK Highway 
  2. Persiaran Kajang-Semenyih Bypass 
  3. Cheras-Kajang Highway
  4. Seremban-Kajang Highway
  5. Jalan Semenyih

Actually, aku tertanya-tanya macam mana la rupa bentuk Kajang Perdana Avenue ni nanti bila siap sepenuhnya. Excited jugak nak tengok. Melihat kepada lakaran struktur bangunan yang bakal siap, aku yakin lokasi ini akan menjadi lokasi istiewa dan gah especially untuk majlis-majlis perkahwinan. So, kalau korang plan nak berkahwin terutama yang berada di kawasan berdekatan Kajang, jangan lupa letak Kajang Perdana Avenue sebagai salah satu lokasi pilihan untuk majlis bersejarah itu nanti. Ok, jom kita tengok gambaran kasar struktur premis Kajang Perdana Avenue.










Kajang Perdana Avenue mampu menampung 600 tetamu dalam satu masa iaitu 200 orang di ruang berhawa dingin dan 400 orang di ruang terbuka yang lengkap dengan kipas gergasi. 
 
 

Sebagai salah satu venue perkahwinan baru, Kajang Perdana Avenue menawarkan harga promosi serendah RM28/pax untuk 500 tetamu. Pakej Perkahwinan di Kajang Perdana Avenue adalah termasuk :
  1. Penggunaan tempat
  2. Penyediaan Katering, layanan tetamu dan VVIP
  3. Hiasan Pelamin
  4. Walkway dan Arch
  5. Dummy Cake 3 Tingkat
  6. Standard PA Sistem
  7. Kawalan lalulintas oleh RELA

 






Bukan hanya menyediakan lokasi lengkap dengan pelbagai servis tambahan dalam satu pakej, apa yang lagi menarik tentang Kajang Perdana Avenue apabila mereka menyediakan banyak lagi kemudahan yang untuk memudahkan para pelanggan menjayakan majlis. Antara kemudahan yang disediakan adalah:
  1. Parking sehingga 250 buah kereta dalam satu masa
  2. Bilik menunggu VVIP/VIP
  3. Bilik persalinan pengantin dilengkapi bilik air
  4. Tandas
  5. Surau
  6. Pejabat Jualan


Lokasi yagn mempunyai kawasan luas dan lapang ini juga amat sesuai dipilih untuk dijadikan lokasi bagi majlis konvokesyen untuk tadika. Selain itu, lokasi ini bersesuaian untuk aktiviti kanak-kanak seperti sand art, bouncy dan sebagainya. Pendek kata, Kajang  Perdana Avenue bukan saja sesuai untuk majlis perkahwinan semata-mata, tetapi dibina khas untuk dijadikan lokasi khas bagi acara-acara lain seperti:
  1. Konvokesyen tadika
  2. Makan Malam Korporat
  3. Fashion Show
  4. Pelancaran Produk
  5. Seminar
  6. Bengkel pembelajaran

Jadi, kalau anda bakal pengantin atau mak ayah bakal pengantin yang berminat untuk jadikan Kajang Perdana Avenue sebagai lokasi pilihan majlis perkahwinan, bolehlah hubungi pihak Kajang Perdana Avenue yang diuruskan oleh pihak Felda D'Saji Sdn Bhd untuk keterangan lanjut. Untuk korang yang sedang mencari lokasi strategik dan serba-lengkap dengan servis yang terbaik pun dialu-alukan.


KAJANG PERDANA AVENUE
Jalan Kajang Perdana 2/2, 
Taman Kajang Perdana, 
43000, Kajang, Selangor

Telefon: 
03-8881 1311 (Pej Putrajaya)
03-2698 8302 (HQ)

Fax: 
03-8881 1372 (Pej Putrajaya)
03 2692 4159 (HQ)

Person In Charge (PIC):
Encik Syaiful Nazlan 013-386 0453
Puan Nurul Nadia 019-295 6232

Post a Comment

4 Comments

  1. wah menarik... nanti boleh buat kerja kawin kat sini... eh lupa aku dah kawin... ok tak jadilah... haha

    ReplyDelete
  2. bila nak tukar bloglist kawe ter... lamo doh tukar domain heheheeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. opss, lupa nak tukar. Ok, skang jugak tukar, haha

      Delete