WORDLESS WEDNESDAY : SWEETSOUR

/
20 Comments



You may also like

20 comments:

  1. masam2 manis kehidupan..^^

    ReplyDelete
  2. walawehhh
    betul2
    hidup nih bukan sentiasa manis
    :-)

    ReplyDelete
  3. wordless wednesday ni utk apa sebenarnya? agak ketinggalan dalam dunia blogging ni.

    ReplyDelete
  4. aiEz:
    hitam putih dan masam manis kehidupan

    ReplyDelete
  5. Taufan Bin Ribut:
    uish, bukan pepatah pujangga tu bro
    kata-kata spontan je

    ReplyDelete
  6. Hans:
    apa jua rasa, kita perlu telan kan?
    tak dapat telan, kita kemam,haha

    ReplyDelete
  7. Wan Pai:
    semoga manisnya akan kekal sampai ke bila-bila

    ReplyDelete
  8. amirah:
    ambillah cik mirah, free je :)

    wordless wednesday ni maksudnya blogger tempek satu gambar untuk entri hari rabu tanpa perlu taip apa-apa pun

    since this week xde picture menarik, buat quote camni,haha

    ReplyDelete
  9. Hazwan Arif:
    ni wordmost wednesday,haha
    gambar hitam putih sudoh minggu ni :)

    ReplyDelete
  10. amirah:
    owh, itu suka-suka je
    takde contest pun
    yang penting, hari rabu takde idea pun boleh update,haha

    ReplyDelete
  11. aku sanggup telan dari kemam
    hahahaha

    http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/07/review-filem-harry-potter-and-deathly.html

    ReplyDelete
  12. betol tu. nikmat manis kejayaan hanya akan dapat dirasai selepas merasai masam-masam kehidupan...Hee

    ReplyDelete
  13. Hans:
    kadang-kadang, keadaan akan memaksa untuk kita kemam dulu sebelum telan
    itu lumrah
    selagi boleh telan, kita telan saja :)

    ReplyDelete
  14. Hanim Mahali:
    sebab tu ada kata-kata pujangga, "tiada kejayaan semanis madu tanpa pengorbanan sepahit hempedu"

    betul la kan?
    manis itu nikmatnya hanya dapat dirasai selepas rasa-rasa lain dirasai

    ReplyDelete
  15. beli mahal2, tak kan nk ludah kot... ha3

    lepas masam baru manis...tak de gula2 yg manis dulu baru masam....ha3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...