AWAK, BOLEH BERKENALAN?

/
33 Comments

Tuuut tuuut

Bukan bunyi kentut

Itu bunyi SMS yang masuk ke telefon bimbit

Uiks, siapa ni?

Dub dap dub dap dub dap



Nombor telefon siapa ni?

Nak berkenalan?
 
Buka SMS dengan hati yang berdebar-debar

 Teeettttt

*****

Assalamualikum

Awak, boleh berkenalan?

Nama saya Syaa'ban

Saya ingin mengingatkan awak bahawa kawan baik saya iaitu Ramadhan akan datang berkunjung tak lama lagi bersama isterinya iaitu Rezeki dan kedua-dua anaknya iaitu Sahur dan Iftaar.

Mereka akan ditemani oleh ketiga-tiga cucu-cucunya iaitu RahmatBarakah dan Keampunan.

Mereka akan pulang selepas 30 hari dengan menaiki pesawat penerbangan Eidul Fitri Airlines.

Saya harap awak semua dapat menghargai mereka.

Dia berjanji, awak akan mendapat ganjaran hebat, InsyaAllah. Amin

*****

Oh, speechless

Terima kasih kawan!


Pesanan ikhlas dari penaja untuk penghutang puasa

Menghitung hari

Syaa'ban akan berlalu pergi

Ramadhan pula bakal mengganti

Semoga kita semua sempat lagi untuk bertemu Ramadhan kali ini!



You may also like

33 comments:

  1. hehehehhee
    aku ingat awek man kacau ko
    rupa2nya sms
    best2
    :-)

    http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/07/review-filem-harry-potter-and-deathly.html

    ReplyDelete
  2. tahun lepas dh dpt msj mcm tu. ha3, tahun nie tak dpt lagi msj mcm tu. hu3

    ReplyDelete
  3. moga ramadhan tahun ini,kita anakan mendapat lebih keberkatan dari yang esa.

    ReplyDelete
  4. Penaberkala? Salam perkenalan dari lana. Entry yang sangat menarik :)

    Tak pernah lagi baca yang seperti ini. Jemput lana untuk entry awk seterusnya ya? ^_^

    ReplyDelete
  5. bgus kalau dapat 'kenalan' yang mcm ni.. =)

    ReplyDelete
  6. tinggal beberapa hari lagi utk kita menyambut bulan ramadhan..
    tak sabar pula rasanya..
    moga kita dapat meningkatkn lagi amal ibadat kita..:)

    ReplyDelete
  7. ingatkan cite ape td..rupenye sal ramadhan.bgslaa bro..insaf jap aku.. kehkehkeh

    ReplyDelete
  8. hutang taun ni x habis bayar lagi...XD

    ReplyDelete
  9. NHAR:
    just sharing, sebab menarik

    ReplyDelete
  10. Hans:
    kalau awek kacau, tak leh bising-bising kat sini,haha

    ReplyDelete
  11. Mohd Yusuf:
    dah nak dekat dengan Ramadhan nanti, banyak la SMS masuk

    ReplyDelete
  12. Pembunuh Tanpa Bayang:
    insyaAllah, amin
    semoga Ramadhan kali ini lebih baik dari sebelumnya :)

    ReplyDelete
  13. Miss Y and Her World:
    peringatan untuk diri sendiri jugak sebenarnya ni
    yup, lebih meriah kalau dapat berbuka puasa ramai-ramai bersama famili

    ReplyDelete
  14. TYNTHA LANA:
    salam perkenalan Lana
    tenkiu singgah dan komen

    orite, no problem

    ReplyDelete
  15. saya_arief:
    yeah, setahun sekali
    bulan yang meriah tak kira siang ataupun malam

    ReplyDelete
  16. Farhanah Mokthar:
    puasa biar cukup, nanti claim duit raya eh,haha

    ReplyDelete
  17. Asiah Jaffar:
    kenalan yang paling berharga :)

    ReplyDelete
  18. LiFe KaMi:
    tak lama dah lagi, Ramadhan akan tiba
    selamat menyambut Ramadhan buat bro dan sis di samping anak tercinta

    ReplyDelete
  19. Darkbatman:
    saja-saja je bro, ingatkan mana yang lupa
    pejam celik pejam celik, dah nak puasa

    ReplyDelete
  20. Gadis Pantai Timur:
    uiks, berapa dollar lagi tuh hutang? haha
    kasik bayar cepat-cepat, nanti kena bunga pulak kang

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  27. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...