Crystal Skin Untuk Penjagaan Kulit Yang Lebih Sihat

Adakah korang ada masalah kulit muka yang berjerawat? Adakah kulit korang kusam, gelap dan berparut? Kalau jawapan korang adalah "YA", perkongsian ini mungkin bermanfaat untuk korang untuk membantu menyelesaikan masalah yang korang hadapi selama ini. Kenapa penjagaan kulit wajah ini penting tak kira untuk kaum Adam mahupun kaum Hawa tak kira peringkat usia? Kerana di situlah terletaknya keyakinan diri kita. Most of the people yang ada masalah kulit, kebiasaanya secara automatik akan kurang keyakinan (low self-esteem). Jadi, jangan pernah sesekali kita terperangkap dalam belenggu masalah seumpama ini, let's move on! 


Kalau korang dah cuba bermacam-macam cara, tapi still menghadapi masalah kulit berjerawat, berparut atau kusam. Jangan risau, jangan khuatir. Mungkin ini jawapan atau jalan penyelesaian yang korang cari selama ini. Untuk perkongsian kali ini, aku nak memperkenalkan Crystal Skin iaitu suplemen yang dirumuskan dari bahan semulajadi penuh berkhasiat. Crystal Skin ini adalah produk yang mampu membantu untuk  kulit kita tampil kelihatan lebih sihat dan menawan. Crystal Skin terbukti dapat mencantikkan dan merawat kulit dari luar dan dalam agar anda lebih sihat, menawan dan berkeyakinan. Crystal Skin sesuai untuk diminum oleh prempuan mahupun lelaki.


Kalau nak tahu, Crystal Skin merupakan produk tempatan bumiputra Muslim. Kesemua bahan Crystal Skin adalah gred AAA yang diproses di kilang berstatus Halal dan mempunyai akreditasi GMP (Good Manufacturing Practice), HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point) dan ISO 22000. Produk ini dijamin selamat dan tiada kesan sampingan kerana kandungannya adalah bahan semulajadi dan telah diuji secara klinikal. Bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan Crystal Skin ni juga memang cukup terkenal dengan khasiatnya yang tersendi. Jangan risau, jagan khuatir, Crystal Skin adalah produk yang dikawal selia di bawah gred makanan oleh Bahagian Keselamatan Dan Kualiti Makanan di bawah Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).


Soalan favorite kalau bercerita tentang produk supplement, "Halal ke ni?", "Selamat ke ni kalau kita consume?", "Apa bahan yang digunakan untuk hasilkan produk ni?" dan macam-macam lagi. Sebelum korang tertanya-tanya, better aku share terus kat sini. Crystal Skin adalah minuman botani yang mengandungi Tomato Kristal, Kolagen dan Habbatus Sauda. Selain daripada bahan-bahan utama ini, Crystal Skin dihasilkan dengan menggunakan bahan semulajadi yang berkhasiat.

Kandungan Crystal Skin

Tomato Kristal
Anti-oksidan terkuat, kurang jeragat & melindungi dari kerosakan sinar matahari

Habbatus Sauda
Anti-radang, kurangkan jerawat & membunuh kuman

Vitamin C
Melindungi sel & menjaga kulit agar sihat

Collagen
Tambah keanjalan kulit & cegah kedutan

Ekstrak Biji Anggur 
Anti-oksidan, membunuh kuman & membantu penyembuhan luka

Jus Blackcurrant
Anti-oksidan & menguatkan system pertahanan badan


Okey, sekarang kita dah tahu bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan Crystal Skin. Dah tahu bahan-bahan, baru kita yakin nak consume. Betul tak? Next, jom kita tengok pula apa manfaat atau kebaikan bila kita mengamalkan pengambilan Crystal Skin.

Manfaat Crystal Skin

  • Merawat masalah kulit
  • Mengurangkan jerawat
  • Mengurangkan parut
  • Mengecilkan pori
  • Memutihkan kulit
  • Mengurangkan muka berminyak
  • Kulit kurang kusam dan glowing
  • Menambah kelembapan kulit

Tips Pengambilan Crystal Skin

Untuk memastikan kesan yang optimum selepas consume Crystal Skin, meh nak share beberapa tips untuk kita ambil perhatian semasa mengamalkan Crystal Skin. Semoga dengan cara pengambilan yang betul, kita dapat rasakan kesan yang sepatutnya.
  1. Elakkan minuman yang berkafein, beralkokol dan berkarbonat untuk mendapat keberkesan yang lebih baik.
  2. Minum 2 -3 liter air putih setiap hari untuk mempercepatkan proses keberkesanan Crystal Skin.
  3. Amalkan gaya hidup yang sihat seperti tidak merokok, menjaga pemakanan, mengurangkan makanan berminyak dan bersenam dengan kerap.

Cara Pengambilan Crystal Skin

Untuk pengambilan, kita disaranakan untuk minum 1 sachet Crystal Skin yang dicampur dengan 150ml air sebelum sarapan. Kenapa perlu ambil sebelum breakfast? Kerana time waktu pagi adalah time paling optimum kita nak bekalkan tubuh badan kita dengan nutrien yang sepatutnya.




Harga Crystal Skin

Ada yang berminat nak try dan dapatkan produk Crystal Skin? Korang boleh dapatkan secara atas talian (Online) di website rasmi, Shopee ataupun Lazada. Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan harga lebih jimat dengan diskaun istimewa.    


1 Kotak 
Harga Tawaran RM69 
Harga Biasa RM89 (DISKAUN 23%)

2 Kotak 
Harga Tawaran RM132 
Harga Biasa RM178 (DISKAUN 26%)

3 Kotak 
Harga Tawaran RM187 
Harga Biasa RM267 (DISKAUN 30%)

4 Kotak 
Harga Tawaran RM230 
Harga Biasa RM356 (DISKAUN 35%)


Setiap kotak Crystal Skin mengandungi 15 sachet. Untuk dapatakan Crystal Skin, boleh dapatkan di website rasmi Rish Beauty ataupun di platform Lazada atau Shopee.

Lazada

Shopee

Website

Untuk maklumat lanjut, contest-contest menarik seperti Lucky Draw dan promosi terkini, boleh hubungi pihak Rish Beauty ataupun follow Rish Beauty di laman sosial media.

Tel
+60-11-62000032

FB

IG

TikTok

YouTube

Pengasas Crystal Skin

Pengasas Crystal Skin, Airiey Sayuti mempercayai bahawa berkelihatan anggun amat penting agar seseorang itu berasa baik namun akan berasa lebih yakin dan bersemangat.


Ketika zaman remaja berat badan Airiey keterlaluan dan beliau mempunyai tone kulit yang gelap dan banyak jerawat namun dia kerap merasa rendah diri, segan , seorang pemalu & pendiam dan sering dipersendakan kerana gemuk dan kulit berjerawat dan gelap.


Walaupun beliau telah mencuba pelbagai jenama produk penjagaan kulit tempatan dan jenama skincare yang popular, makan suplemen kesihatan dalam bentuk kapsul atau serbuk dan juga menjalani gaya hidup yang sihat dengan bersenam, namun dia merasa kecewa kerana resultnya lambat dan tidak berapa berkesan. Akibatnya, Airiey mendapat inspirasi untuk menghasilkan produk yang benar-benar terbukti dapat berfungsi dengan berkesan dan selamat. Maka, wujudlah Crystal Skin.

Untuk mengetahui lebih tentang kisah Airiey, sila melayani https://www.rishbeauty.com/tentang-kami/

Post a Comment

1 Comments

  1. Dah try juga... Rasa sedap! Tak sabar nak tgk hasil nanti

    ReplyDelete