Kitsui Vitamin C Formulasi Terkini dari Korea

 Korang pernah tak mengalami masalah kulit berkedut, kering, kasar & berjerawat? Tak pun, sakit sendi, sakit gusi, mengalami masalah penglihatan dan rasa cepat letih? Sebenarnya, itu adalah tanda-tanda kurang Vitamin C. Antara faktor kekurangan Vitamin C adalah disebabkan oleh kurang makan buah-buahan dan juga kurang bersenam. Nak tahu macam mana nak cari solusi untuk masalah seumpama ini? Cara paling mudah adalah dengan mengambil Vitamin C. Terkini, Kitsui telah mengeluarkan satu produk baru untuk kita semua atasi masalah seumpama ini iaitu Kitsui Vita C+ Shine.

Kitsui Vita C+ Shine dirumus khas dengan 6 jenis buah-buahan penting yang kaya dengan Vitamin C Semulajadi dengan gabungan Vitamin A, Vitamin D, Vitamin B12, Vitamin B2, dan Vitamin B6. 6 jenis buah-buahan yang menjadi bahan asas untuk Kitsui Vita C+ Shine adalah Oren, Kiwi, Buah Delima, Lemon, Mangga dan Nenas. Vita C+ Shine ini adalah Vitamin C booster formula terkini dari Korea.

Antara kelebihan pengambilan Kitsui Vita C+ Shine adalah dapat melindungi diri anda dan sekeluarga kerana ia diformulasikan khas dengan menggunakan buah sebenar. Berikut merupakan fungsi utama Kitsui Vita C+ Shine yang anda akan dapat:

  1. Meningkatkan sistem imuniti badan
  2. Mengandungi Antioksidan yang tinggi untuk melindungi kulit dari sinaran UV & UVB
  3. Mengurangkan risiko kulit berkedut, jeragat dan sunburn
  4. Gigi dan tulang menjadi lebih kuat dan sihat
  5. Kesihatan penglihatan menjadi semakin baik
  6. Sesuai untuk seisi keluarga


Kitsui Vita C+ Shine ini adalah produk formulasi terkini dari Korea. Ia menggunakan teknik oembekuan berpekatan tinggi untuk dijadikan serbuk. Selain itu, ia menggunakan mesin vakum tanpa menggunakan vakum alkohol. Pembuatan produk ini menggunkana teknologi dan buah-buahan dari Itali.


Paling penting, Kitsui Vita C+ Shine ini bebas dari bahan-bahan berbahaya. Ia tidak mengandungi hormon, pengawet, gluten, GMO, antibiotik dan bahan kimia. Selain itu, produk ini disahkan HALAL dan sesuai untuk vegan.


Selain selamat dan HALAL, produk Kitsui Vita C+ Shine telah lulus dalam kesemua ujian makmal. Produk ini juga telah memenangi beberapa Anugerah Antarabangsa. Antaranya adalah Asia Pacific Super Health Brand Excellence dan Asia Halal Brand Awards 2019.


Untuk setiap kotak Kitsui Vita C+ Shine, ia mengandungi 10 sachet. Cara pengambilan produk Vita C+ Shine ini adalah 1 sachet sehari selepas sarapan atau sebelum tidur. Untuk cara penyimpanan pula, anda dinasihatkan untuk menyimpan produk ini di tempat yang dingin dan kering.


Untuk korang yang sedang menyusu, mengambil ubat, hamil atau kemungkinan hamil atau mempunyai alahan, sila rujuk kepada doktor atau penasihat perubatan sebelum mengambil sebarang makanan tambahan. Produk Kitsui Vita C+ Shine ini sesuai untuk seisi keluarga, mudah untuk diminum dan paling penting dijual pada harga yang berpatutan iaitu hanya RM17.80 untuk satu kotak. Kalau berminat, korang boleh dapatkan di Watson berdekatan ataupun boleh dapatkannya di Shopee.

Caran Pengambilan Kitsui Vita C+ Shine

1 paket sehari selepas sarapan atau sebelum tidur

Masukkan 150ml air suam untuk melarutkan 1 sachet Vita C+ Shine

Goncang larutan Vita C+ Shine dalam shaker sehingga larut. Siap sedia untuk diminum!


Jangan lupa untuk dapatkan Kitsui Vita C+ Shine di Watsons berdekatan ataupun di Shopee. Untuk maklumat lanjut, korang boleh follow instagram Kitsui Malaysia. Ingat, jangan sesekali untuk berkira dalam mendapatkan supllement yang dapat membantu menjamin kesihatan kita seharian. Mencegah lebih baik dari merawat. Selamat mencuba!


Post a Comment

0 Comments