JUARA PUBG 2018 BAWA PULANG RM20,000!

Baru-baru ini, berlangsungnya Grand Finale PUBG Mobile National Championshop (PMNC) 2018. Buat pertama kalinya di Malaysia, para peminat Player Unknown’s Battlegrounds atau lebih dikenali sebagai (PUBG) seluruh Malaysia berkumpul di Sunway Velocity untuk menyaksikan secara langsung aksi pertempuran peringkat akhir dalam mencari Juara PMNC yang pertama.


Memang tak dapat dinafikan lagi, PUBG semakin popular dan kini telah menjadi fenomena di seluruh negara, tak terkecuali negara kita Malaysia. Baru-baru ni, kecoh di laman sosial media bila seorang gadis berkahwin dengan jejaka Mat Saleh selepas berkenalan dalam PUBG. Siapa sangka kan? Jodoh mereka dalam PUBG. Orang lain duk Win Win Chicken Dinner, dia terus Win Win Nasi Minyak, kah! Hah itu pasal jodoh. Selain itu, PUBG juga menawarkan wang tunai kepada players. Dengar kata, Juara PMNC 2018 menang besar. Bukan setakat Chicken Dinner. Juara PUBG Mobile 2018 telah berjaya membawa pulang wang tunai RM20,000 dan Yoodo Mobile Plan secara PERCUMA untuk SETAHUN! Fuh, menang besar tu. Tahniah!


Kalau korang nak tahu, PMNC 2018 adalah event PUBG Mobile National Championship (PMNC) yang dianjurkan secara besar-besaran di seluruh Malaysia. Peringkat saringan diadakan di Kuala Lumpur, Johor, Sabah dan Sarawak. Kemuncaknya, PMNC 2018 diadakan di Sunway Velocity, Kejohonan yang pertama kali dianjurkankan ini telah dijayakan oleh PUBG Corporation dan Tencent Games dengan kerjasama Yoodo sebagai Telco Digital Rasmi kejohanan. Jom kita tengok kemeriahan di sekitar Grand Finale PMNC 2018. Check it out!






Amacam, meriah kan? Korang yang tengah addicted main PUBG tu, jangan main saja-saja. Apa kata main PUBG dengan serius dan jadikan sebagai profession. Siapa kata gamers tak ada masa depan? Korang asah skills dan cari pengalaman, get ready untuk join next tournament. Mana tahu, ada rezeki korang untuk menang besar kan? Tuah ayam nampak di kaki, mungkin tuah korang ada pada PUBG, keh3!


Yoodo bukan saja telah menjayakan peranannya sebagai salah satu penaja PMNC, tapi mereka juga telah berbesar hati menyediakan (PUBG) MOBILE Add-on untuk para pelanggan mereka. Berita baik untuk korang yang suka main PUBG MOBILE, tunggu apa lagi? Cepat-cepat bertukar kepada Yoodo. Mulai sekarang, korang boleh main PUBG MOBILE tanpa sebarang gangguan internet. Paling penting, Yoodo menyediakan Data FREE untuk PUBG Mobile!

Antara tawaran hebat dalam Add-ons Yoodo adalah seperti berikut:

  1. 20GB PUBG Mobile - RM0/month
  2. 20GB Instagram - RM1/month
  3. 20GB Facebook - RM1/month
  4. 20GB Youtube - RM1/month
  5. 20GB Whatsapp - RM1/month


Best kan pakej yang ditawarkan oleh pihak Yoodo? Bagaimana nak tukar ke plan Yoodo yang terbaru? Tak kira korang pengguna Yoodo sedia ada, ataupun pengguna baru yang plan nak bertukar ke Yoodo. Korang boleh follow steps di bawah:

Untuk pengguna Yoodo yang sedia ada
  1. Click "Change Plan"
  2. Add 20GB PUBG Mobile Add-on (perlu ada base data plan)
  3. Play PUBG for FREE sehingga plan renewal yang seterusnya
Untuk pengguna Yoodo baru
  1. Di bahagian "Customise your plan page", pilih mana-mana base data plan
  2. Pilih 20GB PUBG Mobile Add-on
  3. Play PUBG for FREE

Untuk maklumat lanjut mengenai PUBG MOBILE Add-on dan tawaran hebat dari Yoodo, korang bolehlah kunjungi mana-mana platform seperti berikut. Check it out!

Website: 

PMNC Tournament: 

Post a Comment

1 Comments

  1. This looks absolutely perfect. All these tiny details are made with lot of background knowledge. I like it a lot. esim taiwan

    ReplyDelete