DAPATKAN BERAT BADAN IDEAL DENGAN FIB'RE ROSE SISTA STARDUST

Sekarang ni, macam-macam produk kesihatan ada di pasaran dengan pelbagai khasiat dan kelebihan masing-masing. Cuma, nak pesan kepada pengguna di luar sana. Pastikan sebelum mencuba sesuatu produk, sila semak dengan lebih terperinci dulu tentang jenama dan produk yang kita nak makan/minum (consume). Kalau kosmetik, at least hanya pakai di bahagian luaran sahaja. Tapi, bila kita berbicara soal makanan tambahan/ supplement, produk sebegini kita akan makan/minum dan akan masuk ke dalam badan kita. So, kalau ada bahan terlarang atau beracun, semestinya ia amat memudaratkan kita.


Salah satu produk yang semakin laris di pasaran sekarang ini adalah produk kurus ataupun produk untuk menurunkan berat badan. Ya, semua orang taksub nak turunkan berat badan tak kira perempuan mahupun lelaki. Sampai ada yang sanggup beli produk di tepi-tepi jalan yang murah tanpa membuat usul-periksa tentang kandungan produk. Kesannya, ada yang terkena pelbagai penyakit sampingan seperti buah pinggang dan sebagainya. So guys, kalau korang mencari produk kurus atau produk untuk turunkan berat badan, kat sini aku nak share satu brand yang dah establish di pasaran di Malaysia. Nak tahu produk apa? Tak lain tak bukan produk Fib're  Rose dari Sista Stardust.




Fib’re Rose dari Sista Stardust adalah makanan tambahan yang berasaskan daripada campuran bahan botani semulajadi untuk kesihatan dan kecantikan. Produk Fib're Rose mengandungi ramuan istimewa iaitu Ekstrak Kelopak Rose (Japan Whitening) yang merupakan ramuan berpaten No.3818483 dan pelbagai bahan yang ternyata mampu mengawal selera makan sekaligus menyelesaikan masalah berat badan. Jadi, dari segi ramuan dan kandungan dalam produk Fib're Rose, memang tak perlu risau. Semuanya selamat dan telah diuji di makmal!




Pengalaman aku sendiri, bila travel ke Bali, Indonesia bersama produk Fib're Rose Sista Stardust. Setibanya di Ngurah Rai International Airport, aku ditahan di kaunter kastam untuk pemeriksaan rawak bagasi. Kebetulan aku bawa produk Sista Stardust yang baru aku terima ke sana. Nak dijadikan cerita, pihak kastam suruh buka kotak dan diambil 1 sachet untuk pemeriksaan. Nervous juga time tu. Tapi, nasib baik, lepas explain cakap itu adalah produk supplement untuk diminum dan selepas buat pemeriksaan rapi, akhirnya aku dilepaskan. Fuh, lega! Nampak tak? Produk ini terbukti selamat dan tidak mengandungi bahan beracun. So guys, kalau korang nak travel ke mana -mana, especially ke luar negara, jangan risau, boleh je nak bawa bersama produk dari Sista Stardust ni.




Sebenarnya, produk Sista Stardust ni ada 3 seleksi variasi di pasaran iaitu Berries Rose, Fib're Rose dan Colla Rose. Memandangkan aku lebih prefer untuk mencuba produk bagi menurunkan berat badan dan mendapatkan berat badan ideal, jadi produk pilihan terbaik untuk aku adalah Fib're Rose. Macam korang yang mencari produk untuk mencerahkan kulit dan penjagaan kulit muka, boleh cuba produk Berries Rose. Untuk korang yang ada masalah kulit kering, bintik-bintik halus pada wajah dan mencari produk untuk menguatkan kuku, rambut dan tulang, korang boleh cuba produk Colla Rose. Pendek kata, Sista Stardust menyediakan produk yang pelbagai dalam memenuhi kehendak pengguna.


9 kebaikan Fib're Rose


Kenapa aku pilih produk Fib're Rose Sista Stardust berbanding produk-produk lain yang ada di pasaran? Selain produk ini dijual pada harga yang berpatutan dan mempunyai rasa yang sedap bila diminum, Fib're Rose juga mempunyai 9 kebaikan utama. Antara kebaikan yang akan diperoleh oleh pengguna Fib're Rose adalah seperti berikut:

  1. Meningkatkan metabolisme tubuh badan
  2. Membantu proses pencernaan & sembelit
  3. Membuang toksin dari badan
  4. Mengawal selera makan
  5. Badan akan lebih ringan dan bertenaga
  6. Membakar lemak dan melansingkan badan
  7. Membantu menyihatkan badan
  8. Mengandungi antioksida yang tinggi
  9. Mengempiskan perut

Apa yang lagi menarik tentang produk Fib're Rose dari Sista Stardust, produk Fib're Rose boleh diminum oleh semua pengguna tidak kira lelaki mahupun perempuan. So guys, tak payah risau especially lelaki-lelaki di luar sana kalau susah nak cari produk terbaik untuk dapatkan berat ideal di pasaran. Beli je Fib're Rose dari Sista Stardust.




Ramuan Fib're Rose Sista Stardust


Fruktosa, Serbuk Jus Oren, Maltodekstrin, Acid Citrid, Gum Akasia, Trikalsium Fosfat, Serbuk Campuran Buah dan Sayuran (Nenas, Epal, Kiwi, Markisa, Lemon, Pir, Bayam, Timun, Saderi), Serbuk Nenas, Pewarna Epal Hijau, Serbuk Buah Delima, Serbuk Lidah Buaya, Sekam Psyllium, Serbuk Jus Epal, Serbuk Senna, Ekstrak Kelopok Bunga Ros.




Harga

60 sachet RM150


Satu kotak Fib're Rose mengandungi 60 sachet (10 gram) setiap satu yang berharga RM150. Dari segi harga memang berbaloi. Sebabnya, satu kotak Fib're Rose boleh tahan untuk 2 bulan. 




Dos yang dicadangkan


Untuk mengamalkan minum Fib're Rose, tak susah pun. Cuma perlu minum 1 sachet sehari sebelum makan malam. Goncang sehingga larut sebelum diminum. Ataupun, satu lagi alternatif yang korang boleh amalkan adalah minum 1 sachet sehari sebelum tidur. Yes, selalunya aku minum sebelum tidur. So, bila bangun pagi, badan akan rasa lebh cergas dan ringan.


Perhatian: Jika anda hamil, menyusu atau sedang mengambil ubat, sila rujuk kepada doktor atau penasihat perubatan sebelum mengambil sebarang makanan tambahan


Cara penyimpanan


Pastikan Fib're Rose di simpan di tempat  yang dingin dan kering untuk memastikan produk ini tahan lama dan tidak rosak.




Cara Penyediaan


Nak minum Fib're Rose ni pun sangat cepat dan mudah. Setiap pembelian satu kotak Fib're Rose akan dibekalkan dengan 1 shaker khas untuk digunakan ketika minum. Apa yang korang perlu buat, campur 1 paket (10 grams) ke dalam 150ml air suam dalam shaker, goncang (shake) atau kacau sehingga larut dan minum serta-merta selepas penyediaan. Pastikan korang minum air yang secukupnya sepanjang hari untuk kesan yang terbaik.



Sista Stardust - Kilang Bertaraf GMP




Satu kelebihan tentang produk dari Sista Stardust, selain ia diformulasikan dengan ramuan botani iaitu 100% botani dan halal, Sista Stardust juga mempunyai kilang mereka sendiri dalam menghasilkan dan mengeluarkan produk-produk mereka. Kilang yang bertaraf GMP ini sememangnya mendapat kelulusan daripada pihak berwajib dan mempunyai polisi dan prosedur yang diluluskan.






Kalau korang berminat untuk mencuba sendiri produk dari Sista Stardust, jangan lupa dapatkan daripada agen-agen terpilih. Untuk maklumat lanjut, korang boleh refer pautan yang disediakan di bawah untuk ke website, dan juga laman sosial media Sista Stardus. Jom, dapatkan berat badan ideal bersama Fib're Rose Sista Stardust. Selamat mencuba!





More Info :

Website: 

Facebook: 

Instagram: 

Post a Comment

18 Comments

  1. Looks so convenient to control our weight. Of course, coupled with exercise, I can imagine that it would be more effective. It is true that we have to be careful of the products we consume. Thanks for taking that worry off our mind with Fi'bre Rose.

    ReplyDelete
  2. Oo.. Penah nampak member2 pompuan minum supplement ni jugak tapi kebykan dorang minum utk kecantikan. Ada beberapa jenis rupanya dan fungsi pun berbeza.. Affordable la harga tu sbb tahan utk 2 bulan.

    ReplyDelete
  3. Tertarik nak cuba! Tengok banyak kebaikkannya.
    Meningkatkan metabolisme tubuh badan yang best tu. . Maklumlah, umur kak nina dah 4 series ni metabolisme slow sikit . Pastu boleh mengempiskan peyut tuu lagi laaa kita teruja! Hehee

    ReplyDelete
  4. wah patut nuar dah nampak surut
    terbaik lah

    ReplyDelete
  5. Wah..best ka Fibre Rose ni, buat sistem penghadaman kita lancar kan..akak pun ambil set fibre rose ni sebab akak ada masalah penghadaman, bila minum fibre rose ni segala toksin semua keluar. The best part is akak dah rasa ringan skit badan dan berat pun dah kurang sikit..

    ReplyDelete
  6. oooh ini ke rahsia kurus awak! hahaah berkesan tak? patutlah diam-diam rupanya amik prodk ni.! fuhh nak try laa

    ReplyDelete
  7. Kilang bertarag GMP tu maknanya produk ni dihasilkan di kilang yang mengamalkan hasil pengilangan yang baik. Banyak manfaat produk ni. Mungkin boleh try untuk keberkesanannya.

    ReplyDelete
  8. Patut la MoKa makin sado dan bergaya sekarang. Ini rahasianya rupanya. Harga dia ok tak?

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah kalau dibuat di kilang sendiri, dan ada research sendiri semua. Sebab sekarang ni banyak produk yang dikhuatiri bahan2 yang digunakan, takut penyakit lain pulak yang datang kan. Harga 60 sachet RM150 tu boleh tahan juga.

    ReplyDelete
  10. wow. sampai ke bali bw nyer.
    sib baik lepas kastam hi hi hi hi...
    sihat dan kurus, elok lah ni.
    fibre mengenyangkan... so ok la. terjaga dari terlajak makan :)

    ReplyDelete
  11. Kalau untuk org kurus melengking mcm i nie sesuai x ? Takut makin melengking pulak nanti. Nmpk berkesan sgt produk nie

    ReplyDelete
  12. Salah satu produk yang bagus untuk aku sebab dia mengandungi serbuk buah buahan dan sayuran. Aku tak makan sayur so ini kira alternatif lain untuk consume sayur and at the same time dapat kawal berat badan.

    ReplyDelete
  13. Suka yang untuk mengempiskan perut tu! rasa macam buncit je lepas bersalin ni haha. Boleh cuba produk ni nanti :)

    ReplyDelete
  14. Emi pun consume benda alah ni jugak. Tapi consume yang kotak color pink tu. Sedap la supplement dia, tak rasa pelik. Dan paling best, harga jimat sebab satu kotak boleh tahan 2 bulan.

    ReplyDelete
  15. Does it cause us run toilet several times as some fibre has this effect? Seem the market has high demand on fibre to help clear off the toxin in our body and at the same time help to lose weight. Thanks for sharing Sista Stardust products.

    ReplyDelete
  16. Banyak dah lia baca mengenai Sista Stardust ni . Kelebihan dan khasiat Yang bnuak jika amalkannya selalu . I pun nak kurus gak lah dengan minum ni.

    ReplyDelete
  17. Moga moga dapat berat badan yang ideal soon, I wil check out this new product too. Like their packaging.

    ReplyDelete
  18. Wah..not bad..sebab ada 60 sachets kan...berbaloi2 jugak tuteringin jugak nak try..nanti nak jenguk la ignya

    ReplyDelete