CONTEST #SayaSihat BERSAMA #YeosMalaysia

Contest & @penaberkala berpisah tiada! Ok, sekarang ada lagi satu contest yang sedang berlangsung iaitu Contest #SayaSihat bersama Yeo's Malaysia. Jadi kali ni, meh nak share macam mana korang semua boleh join dan cuba nasib untuk menang. 


 

Actually, contest ni bersempena dengan kempen kesedaran tentang pentingnya penjagaan pemakanan dan aktiviti sukan dan beriadah. Bagus juga pihak Yeo's ni, At least, dapatlah memberi kesedaran untuk kita semua ke arah langkah mengurangkan kadar obesiti di Malaysia yang kian membimbangkan. So, nanti jangan lupa untuk join kempen #SayaSihat bersama #YeosMalaysia. Mudah je, korang just perlu post gambar berkaitan aktiviti riadah atau bersukan bersama produk-produk keluaran Yeo’s yang mementingkan kualiti dan penuh nutrisi. 


Contest #SayaSihat Bersama #YeosMalaysia

Tarikh penyertaan
13 Februari 2017 - 23 April 2017

Penyertaan
Terbuka kepada seluruh warga Malaysia

Cara-cara penyertaan pertandingan #SayaSihat 
  1. Ambil foto yang berkonsepkan aktiviti sukan dan kesihatan. (Produk Yeo’s yang turut berada di dalam gambar akan diberikan markah tambahan)
  2. Muat naik foto ke laman Instagram masing-masing berserta hashtag #SayaSihat bersama #YeosMalaysia.
  3. Akaun Instagram anda hendaklah di set kan dalam keadaan mod umum untuk memudahkan proses pemilihan pemenang.
  4. Kait (Tagged) dua rakan senaman atau diet anda untuk lengkapkan satu penyertaan. 

Hadiah Mingguan
10 pemenang mingguan akan menerima baucar tunai yang bernilai RM100 Sports Direct berserta produk Yeo’s. 

Hadiah Keseluruhan
Tempat Pertama - Baucar tunai Sports Direct berjumlah RM1000 berserta produk Yeo’s, 
Tempat Ke-Dua - hadiah bagi tempat kedua pula baucar tunai berjumlah RM800 Sports Direct berserta produk Yeo’s
Tempat Ke-Tiga - Baucar tunai Sports Direct berjumlah RM 300 berserta produk Yeo’s.


Kalau korang nak tahu lebih lanjut macam mana cara penyertaan yang selanjutnya, boleh kunjungi laman sesawang Yeo’s di www.yeos.com.my atau boleh berhubung terus dengan pegawai perkhidmatan pelanggan di 1300-80-2828.


Ok. jom kita cari idea sat macam mana nak hasilkan gambar berkualiti untuk contest ni. Nanti jangan lupa follow saya di instagram ye! InsyaAllah, akan join contest ni, Orang kata, tak salah untuk mencuba kan? Mana tahu kalau ada rezeki, boleh menang, hehehe. Amin. Apapun, all the best untuk korang semua yang akan join contest ni. Good luck!



Yeo’s adalah produk minuman yang sinonim dan telah di kenali sejak dahulu lagi mempunyai kualiti yang sangat tinggi , Kerana ia kurang gula dan juga tidak mengandungi pengawet, antara yang disyorkan adalah Yeo’s Teh Hijau Jasmine kerana teh hijau baik untuk sistem pembakaran lemak dan mempunyai antioksidan. Manakala soya pula bagus untuk mengekalkan tenaga pada tubuh kita kerana sumber proteinnya”
Ong Chay Seng selaku Naib Presiden Kumpulan – Yeo’s Malaysia & Indonesia

Post a Comment

2 Comments