CONTEST LAZADA MALAYSIA : SUPERHERO INI AKAN BAGI ANDA HADIAH!

Contest Lazada Malaysia: Superhero ini akan bagi anda hadiah! | Mesti korang tertanya-tanya kan? Superhero mana yang baik hati tu? Batman ke, Superman ke, Spiderman ke, atau Kluang Man? Hah, kalau nak tahu, kena baca entri ni sampai habis. 



Siapa lelaki yang memakai costume superhero ni? Apa dia buat di sekitar Kuala Lumpur? Kalau nak tahu inilah dia EffortlessMan dari Lazada Malaysia. Dia akan muncul sekitar Kuala Lumpur untuk contest yang sedang berlangsung di Lazada Malaysia sekarang. So, korang don't panic ok kalau jumpa dengan dia. Ini bukan prank ke apa, ini satu peluang untuk korang menang hadiah!


EffortlessMan Mengganas di sekitar Kuala Lumpur

Jom, kita saksikan video EffortlessMan yang telah mengganas di sekitar Kuala Lumpur baru-baru ni. Untuk video episod lain, korang boleh tengok di youtube channel Lazada Malaysia.



The Big Effortless Shopping Sale

Contest Lazada Malaysia ini dianjurkan sempena mempromosikan The Big Effortless Shopping Sale yang sedang rancak berlangsung di Lazada. Haa, untuk korang yang kaki shopping online, pa tunggu lagi? Pelbagai barangan yang dijual dengan harga super sale!! Korang boleh check link: Lazada Malaysia: Effortless Shopping



Apa kaitan EffortlessMan dengan contest yang ada di Lazada Malaysia sekarang Sebenarnya korang berpeluang untuk menang shopping voucher atau cash bernilai RM100 jika join contest dibawah. Ok, malas nak sembang banyak. Korang tengok je syarat penyertaan, then cepat-cepat pergi join ok!




Contest 1 : The Hunt For The EffortlessMan

Contest Pertama ­ menawarian Hadiah RM100 untuk 2 pemenang setiap hari


Syarat nak join, cukup mudah. Kalau terserempak dengan EffortlessMan, ajak dia selfie dan upload gambar di facebook. Baca syarat penyertaan di bawah:


  • Selfie bersama EffortlessMan (hint:beliau akan berada di sekitar KL atau ketahui update di Facebook Page/Instagram Lazada tentang lokasi EffortlessMan)
  • Upload gambar tersebut di Facebook berserta hashtag #EffortlessManHunt dan #LazadaMalaysia
  • Pemenang dipilih berdasarkan kreativiti masing-­masing


Contest 2 : Guess Where He Will Be Next & Win

Contest Kedua­ pula menawarkan Hadiah RM100 shopping voucher untuk 3 pemenang setiap hari


Contest ni lagi mudah. Korang tak perlu ke mana-mana, duk hadap smartphone atau laptop pun boleh menang. Asalkan dapat teka dengan betul lokasi EffortlessMan yang diupload di Facebook Lazada Malaysia. Boleh refer syarat penyertaan kat bawah:

  • Tinggalkan komen di page ini : http://www.lazada.com.my/effortless­manhunt/
  • Teka dimana tempat seterusnya EffortlessMan akan pergi.
  • Siapa dapat teka betul or paling hampir dengan lokasi sebenar berpeluang untuk menang.

Kan simple je? Mak aih, Senang-senang je boleh menang cash dan shopping voucher dari Lazada Malaysia. Untuk makluman lanjut, korang boleh check Lazada Malaysia di Instagram, Facebook dan Twitter.


All the best and Good luck!


Social Media Lazada Malaysia

Facebook

Twitter

Instagram

Post a Comment

2 Comments

  1. best jugak contest ni. menang voucher pulak tu. hoho!

    ReplyDelete
  2. PM harga seluar kecik saiz L yg dia pakai tu... Nmpak mcm selesa je. Hahahaah

    ReplyDelete