PETUA MENCEGAH RAMBUT BERUBAN DAN GUGUR

Mesti ramai yang tercari-cari info tentang petua mencegah rambut beruban dan gugur kan? Untuk perkongsian kali ni, rasa terpanggil untuk bercerita tentang petua mencegah rambut daripada cepat beruban dan gugur. Antara petua orang dulu-dulu kalau nak dapatkan rambut yang hitam dan berkilat adalah seperti berikut:
  1. Kisar daun inai sampai lumat dan sapukan pada bahagian rambut hingga ke akar. Biarkan beberapa minit dan bilas
  2. Goreng biji betik tanpa minyak dan tumbuk hingga lumat. Kemudian, campur dengan minyak kelapa untuk dijadikan minyak rambut. 
  3. Bancuh asam jawa dan santun. Kemudian, tapis airnya. Lumur di seluruh bahagian kepala sebelum tidur dan balut dengan kepala. Akhir sekali, bilas sehingga bersih keesokan harinya
  4. Elakkan rambut daripada menggunakan bahan kimia seperti syampoo dan pewarna rambut
  5. Gosok kulit kepala dengan limau nipis

Tapi, bila bagi tips dan petua seperti yang ada kat atas ni, ada pulak orang cakap, "Kat mana nak cari bahan-bahan semua tu?". Tak kurang juga ada yang kata, "Takde masa la nak buat semua benda tu. Rumit!" 




Jangan bimbang jangan panik. Especially kepada korang semua yang ada masalah rambut beruban dan rambut gugur. Mungkin ada juga yang mengalami masalah rambut kusam, rambut rosak, kutu, rambut bercabang, rambut berbau terutama kepada perempuan yang memakai hijab, dan rambut botak terutamanya golongan lelaki yang pastinya tak dapat disembunyikan. Kini, ada teknik yang lebih mudah, cepat dan berkesan. Apa jawapannya? Tak lain tak bukan produk Feryal Miracle rejuz yang bukan sahaja mampu merawat rambut gugur malah dapat mengatasi masalah kelemumur.



Feryal Miracle Rejuv merupakan produk rambut dengan formulasi Minyak Argan dan Minyak Jojoba yang dipercayai mampu membantu masalah rambut gugur, masalah gatal kepala, masalah kelemumur, masalah rambut kusut dan bercabang, masalah rambut beruban, masalah kudis di kulit kepala dan macam-macam lagi masalah yang berkait rapat dengan rambut.

Mesti korang nak tahu kan kelebihan dan keistimewaan produk Reryal Miracle Rejuv. Meh nak share sedikit info:  
  1. Tekstur yang tidak berminyak
  2. Tidak melekit dan memberi keselesaan kepada pengguna terutamanya kepada golongan yang bertudung
  3. Hanya perlu sembur 2 kali sehari
  4. Kesan boleh dirasa sepantas 7 hari


Koleksi Testimoni Pengguna Feryal Miracle Rejuv











PRODUK: FERYAL MIRACLE REJUV

HARGA: RM130 /botol 

KUANTITI : 100ML 

DETAIL PRODUK :
Boleh lihat detail produk di website berikut : http:// penawarrambutgugur.com


Apa tunggu lagi? Jom dapatkan produk Feryal Miracle Rejuv dengan segera. Kalau berminat, boleh hubungi:

SMS/WhatsApp : Taip "F70" hantar ke 013-4600998




Ataupun, untuk sebarang pertanyaan lanjut dan info berkaitan, boleh rujuk FANPAGE berikut :




Semoga, dengan perkongsian ini, sedikit-sebanyak dapat membantu korang semua terutamanya kepada mereka yang masih tercari-cari jawapan untuk mandapatkan petua mencegah rambut beruban dan masalah rambut gugur.



Post a Comment

0 Comments