#TimeToReload Xpax : Top pup RM10 atau RM30, menang jam tangan bernilai RM10,000

Baca tajuk, tak payah baca entri pun dah tahu kan apa yang aku cuba nak sampaikan. Bukan aku yang menang jam RM10K tuh, dah ramai yang dah menang. Macam-macam jenama ada, setiap hari seorang pemenang bertuah akan dipilih.


 Antara jam yang ditawarkan setiap hari:
Fortis
Oris
Maurice Lacoix
Bell & Ross
Ball
Graham


Mesti dah ramai yang excited nak try kan? Kalau nak tahu macam mana nak join, boleh rujuk kat gambar yang aku tempek kat bawah ni.




Sekarang, tinggal 11 hari je lagi kalau nak mencuba nasib. Kalau korang pengguna xpax, boleh la try top up. Contest "win a watch" ni akan berakhir pada 31 Ogos 2013: Merdeka! Merdeka! Merdeka! Selamat mencuba.


Maklumat lanjut, boleh baca kat website xpax (sini)



Aku pun dah dapat jam dari pihak Celcom time majlis berbuka puasa di Bangsar pada 23 Julai 2013 yang lepas. Ramai yang tertipu bila tengok gambar ni di facebook dan instagram ingat aku dapat jam betul. Untuk makluman, ini cuma lah replika. Ia hanya lah sebiji kek yang sungguh cute. Aku nak makan pun sayang. Tapi, seriously sedap.


Sekadar kenang-kenangan sekitar majlis berbuka puasa bersama bloggers anjura Celcom xpax untuk event #timetoreload

Antara blogger-blogger ohsem yang turut serta: Melastik Bintang, Eyriqazz, Yana Yassin, Iera, Broframestone, Ruby, Pen Merah, dll
#TimeToReload : Macam-macam juadah ada, dari nasi beriani hinggalah kepada western food.

 Liana Fizi
Game: Transfer kacang dari pinggan ke dalam cawan dengan menggunakan klip kertas dalam masa 1 minit. 22 ketul je dapat? Tak faham macam mana winners dapat angkut sampai 70++. Perghh

2 pemenang game kacang dan klip kertas. Congratulation!

Seriously, aku ingat event ni untuk bloggers je. Tapi, bila sampai kat sana, ada juga beberapa orang Selebriti. Antara yang turut serta adalah Elfira Loy, Altimet dan Liana Fizi. Ini first time jumpa diorang face to face.

Altimet
Elfira Loy
Melaka Boy


Notakaki: Terima kasih kepada organizer untuk jemputan ni. Terima kasih tak terhingga kepada organizer yang menyediakan kereta khas untuk hantar ke masjid untuk solat. Padahal dah cakap, jalan kaki dekat je. Alang-alang orang dah offer, apa lagi, naik je lah. Ini aku respect. Thank you so much :)

Post a Comment

4 Comments

  1. makin maju n glam... syabas...!!!

    ReplyDelete
  2. Rosmadi Shakri:
    Credit dah habis, esok boleh top up nih,haha..
    mencuba nasib di saat-saat akhir

    ReplyDelete
  3. Sam Banjamin:
    kebetulan free time organizer call tuh, join je lah bro..

    ReplyDelete