KEPUTUSAN ABPBH 2012

/
0 Comments


Kat bawah ni, senarai calon-calon dan  pemenang Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2012

Artis Baru Lelaki Popular
Aiman Hakim Ridza
Izzue Islam
Jimmy Palikat
Shah Iskandar
Taiyudin Bakar

Artis Komedi Wanita Popular
Aliza Abdullah @ Enot
Didie Alias
Jihan Raja Lawak
  Noorkhiriah
Sharifah Shahira

Artis Duo/Berkumpulan Popular
Black & Malique
Hafiz & Adira
Jimmy Palikat & One Nation Emcees
Mojo
Sleeq & Najwa Latif
  
Pengacara TV Lelaki Popular
AC Mizal
Awal Ashaari
Aznil Nawawi
Faizal Ismail
Zizan Razak

Penyampai Radio Wanita Popular
Abby Fana
Dj Lin
Fara Fauzana
Linda Onn
Raja Azura

Pelakon TV Lelaki Popular
Aaron Aziz
Adi Putra
Beto Kusyairy
Fahrin Ahmad
Johan As'ari

Artis Baru Wanita Popular
Ainan Tasneem
Emma Maembong
Hanez Suraya
Nad Zainal
Wawa Zainal

Pengacara TV Wanita Popular
Adibah Noor
Didie Alias
Fara Fauzana
Neelofa
Sharifah Shahira
Penyampai Radio Lelaki Popular
Ag
Faizal Ismail
Halim Othman
Johan
Nabil

Pelakon TV Wanita Popular
Fasha Sandha
Izara Aishah
Nabila Huda
Neelofa
Siti Saleha

Artis Komedi Lelaki Popular
Angah
Jepp
Johan
Nabil
Zizan Razak

Penyanyi Wanita Popular
Jaclyn Victor
Najwa Latif
Shila Amzah
Stacy
Yuna

Pelakon Filem Lelaki Popular
Aaron Aziz
Adi Putra
Bront Palarae
Shaheizy Sam
Zizan Razak

Penyanyi Lelaki Popular
Aizat
Black
  Faizal Tahir
Hafiz
Hazama

Pelakon Filem Wanita Popular
Lisa Surihani
Maya Karin
Neelofa
Nora Danish
Yana Samsudin

Anugerah Bintang Paling Popular Berita Harian (ABPBH) 2012

Shaheizy Sam


Notakaki : Korang yang dah gigih dan rajin mengundi ABPBH ni, harap-harap dah daftar dengan SPR untuk mengundi betul-betul dalam PRU13 nanti. Itu untuk masa depan negara dan kita semua. Tak kan nak turun memangkah pemimpin untuk negara pun malas kot... Jangan pilih parti politik yang popular macam pilih calon ABPBH plak, pilihlah calon yang rasa dapat bekerja untuk rakyat, keh3. Pesanan khidmat masyarakat ini dibawakan khas dengan hati yang penuh ikhlas,LOL. Jom cek daftar pemilih! Get ready untuk balik mengundi.


Fakta atau Auta?
Kenapa artis lelaki je yang menang anugerah paling popular ABPBH setiap tahun? Bila artis perempuan mau menang? Nak tau kenapa? Aku syak, sebab perempuan je yang ramai dan suka mengundi-mengundi, pangkah dan pos kertas undian ke BH,haha.Peace yoooo


You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...