THE RED WORRIORS : JADUAL PERLAWANAN LIGA SUPER 2013

Lembaran bola sepak Kelantan (The Red Worriors) 2013 sudahpun dibuka secara rasminya dengan perlawanan merebut Piala Sumbangsih menentang ATM. Namun, keputusan malam ini tidak memihak kepada Kelantan setelah tewas dalam penentuan penalti (3-4) di tangan pemain ATM apabila terikat 1-1 dalam 90 minit permainan.


Takpe, penyokong Kelantan jangan bersedih. Sep kito panah enjin dulu. Walaupun nampak sangat Keita main macam ayam daging, kah3. Apapun, semoga skuad The Red Worriors akan terus mempersiapkan diri, berusaha lebih keras lagi sebelum membuka tirai Liga Super 2013.


Jom, get ready untuk terima kemenangan, kekalahan dan juga seri untuk Liga Super 2013. Walaupun saingan musim ini lebih hebat, lebih sengit, lebih dahsyat, kita tempuhi dengan senyuman. Bola tu kan bulat, LOL.
 

JADUAL PERLAWANAN PASUKAN KELANTAN 
(THE RED WORRIORS)




Untuk musim 2013 ni, tak mudah untuk Kelantan mengekalkan takhta selaku Juara Liga Super 2013. Antara pasukan yang hebat yang perlu ditentang sebelum bergelar juara semakin banyak, antaranya Darul Takzim FC, Felda United, Selangor, ATM, Lion XII, Terengganu dan semua lah,haha..Maka, cabaran dan laluan semakin sukar.

Notakaki : Hoh, tak sabar nak tengok weh musim ni, macam makin sengit je saingan dalam Liga Super 2013. Harap-harap, semua player baru dalam skuad TRW dapat cari keserasian secepat mungkin. Lagi satu, harap Apex tak honeymoon di gawang gol. Jaga gol molek terr...

Post a Comment

0 Comments