BIAR SAMPAI KE BINTANG

/
9 Comments

Biar Sampai Ke Bintang
Asmidar
 
Biar mimpi mimpi kita
Jejak sampai ke bintang
Walau harus menggapai awan
Menongkah arus ini
Aku tak berundur dengan mudah
Tapi mimpi harus aku
Tiada gunung yang terlalu tinggi
Tiada lautan terlalu luas
Untuk mereka memisahkan kita
dari mimpi-mimpi kita ini
Jangan resah ini takdir
Tuhan mendengarnya
untuk mebawa mimpi-mimpi kita



You may also like

9 comments:

  1. tiba2 teringat cerita randy n elfira berlakon pulak..hmm

    ReplyDelete
  2. =)

    hanya dlm mimpi kita akan smp ke bintang kan?

    ReplyDelete
  3. Teenager Housemaid:
    owh, tak tengok pulak cerita tuh
    best ke?

    ReplyDelete
  4. aimie amalina:
    yup, tu pun kalau mimpi ke bintang,haha

    ReplyDelete
  5. cerita tu biasa jer. cliche gitu tp boleh la layan...sorry to say XD

    ReplyDelete
  6. amirah:
    haha, layan tv1,tv2,tv3,tv7, tv9 je kat bilik
    nk layan cite kat astro, kena balik rumah lu,haha

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. tieykah:
    ambek-ambek, silakan
    klu nk banyak, gi bukit bintang,haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...