GEMURUH SUARA

/
2 Comments
*
Kalau engkau jatuh
Jangan engkau lemah
Kerana hidup mengajar kita
Jangan cepat mengalah

Bina yakin diri
Mampu kita lakukan
Tiada yang mustahil
Segalanya boleh

Kita bergandingan meraikan
Malaysia
**
Gemuruh suara
Jadi bangsa berjaya
Gemuruh perkasa
Bawah satu bendera
Nama kita bina
Di seluruh benua rasa bangga
Genggam amanat wira
Julang panji Malaysia!!!
Rap Verse
Check it out who's here "Caprice"

We standing real tall
Push me up againts the wall
See we are not afraid
Whether we rise or fall
oz we will follow
and fight for like tomorrow
We dont even need to rest
Coz the best is just the best

Its uniting our passion man
behind the team, a million fans
In-between, we're focused
Go for gold, well that's the plan, plan
I see the light
Yeah we will fight
If there's one thing that i have
that's my nation pride
Holla.

Ulang *

Oh..Oh.. Oh..Oh..
Accross the nation
There is Jubilation
Our atheletes bringing pride
to our nation

Ulang **

Malaysia! Malaysia!
 




notakaki : Satu-satunya sukan yang dapat follow untuk Sukan SEA 2011 adalah bola sepak. Jom tengok bola sepak. Mampu dok nak kekalkan pingat emas Sukan SEA 2009 ni? Nampak gaya sedikit sukar bila diletakkan di dalam kumpulan maut, Kumpulan A bersama Thailand, Indonesia, Singapura dan Kemboja untuk Sukan SEA 2011. Apapun, tunggu je lah keputusan penuh perlawanan bola sepak Sukan SEA 2011. Harap-harap mampu melangkah ke peringkat seterusnya!



Jadual Perlawanan Bola Sepak Group A (Waktu Malaysia)
07/11/2011 : Malaysia vs Singapura 5.00pm (0-0)
09/11/2011 : Malaysia vs Thailand 5.00pm
13/11/2011 : Malaysia vs Cambodia 5.00pm
17/11/2011 : Indonesia vs Malaysia 8.00pm


Keputusan Bola Sepak Sukan SEA 2011
Malaysia 0 : 0 Singapura
Malaysia 2 : 1 Thailand
Malaysia 4 : 1 Cambodia
Malaysia 1 : 0 Indonesia

Jangan lupa saksikan Siaran Langsung perlawanan bola sepak di ASTRO ARENA dan RTM. Nasib baik RTM pun ada, boleh tengok kat bilik je. Oyeahhhhh

Untuk semua sukan lain, kita tunggu pungutan pingat emas dari kontinjen Malaysia untuk Sukan SEA 2011. Dengar kata, dalam sejarah atlet paling ramai dihantar untuk temasya sukan di luar negara untuk Sukan SEA tahun ini. Persoalannya, mampukah kontinjen Malaysia mencapai sasaran 40 pingat emas yang ditetapkan? Walaupun bunyinya agak sikit, harap-harap apa yang dikejar dapat, apa yang dikendong tidak berciciran.

p/s : Tapi, banyak-banyak pingat emas, pingat emas bola sepak paling ditunggu dan dinantikan! 

Semoga berjaya TEAM MALAYSIA


You may also like

2 comments:

  1. puas tengok malaysia menang tadi... walaupun mule2 tak berapa kompiden... gemuruh aku dibuatnye...

    ReplyDelete
  2. Sam Banjamin:
    frust tengok malaysia seri 0-0 dengan singapura

    suka gila bila menang tipis dengan thailand 2-1

    lagi suka bila malaysia menang besar 4-1 dengan kemboja

    tapi semalam paling puas hati, menang menentang indonesia di depan ribuan penyokong sendiri
    1-0 pun cukup asal menang

    Jom, tengok separuh akhir pulak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...