TAYANGAN PERDANA

/
8 Comments

DATE : 26th OCTOBER 2010
TIME : 800 PM onwards
VENUE : In front of your LAPTOP/DESKTOP/COMPUTER

PRODUCER : VisibleVoice Production
DIRECTOR : Penaberkala
CASTS : AGK, AGM, NAN, Nuar, Muzek, Faris, Faiz, Jagan, Kamil


:::PREVIEW:::
Kisah yang menceritakan perjalanan 3 watak utama iaitu AGK, AGM dan NAN dalam kehidupan seharian Nuar, Muzek, Faris dan Faiz. Ikuti kisah pengembaraan mereka bersama AGK, AGM dan NAN menyusuri hidup yang penuh berliku dengan pelbagai dugaan dan cabaran. Setiap darinya mengalami kisah yang berbeza di lokasi yang berbeza. Apakah tragedi yang menimpa mereka? Di manakah lokasi kejadian? Siapakah Jagan dan Kamil dalam kisah mereka? Sama-sama saksikan kisah selanjutnya yang akan menjawab segala persoalan. Nantikan kemunculan kisah yang diberi judul MEMORIAL : Dedikasi istimewa buatmu AGK, AGM dan NAN.



*MEMORIAL dalam proses penyuntingan dan penerbitan
**DIRECTOR dalam proses merekrut pelakon tambahan dalam kalangan blogger
***PRODUCER sedang menunggu hasil untuk diterbitan
****READERS, thanks for visiting :)


Thanks for reading


You may also like

8 comments:

  1. mcm kenal ja view di atas.huhu...
    tayangan apa ni?kurg faham

    ReplyDelete
  2. orait tulis skrip elok2 bro..leh buat drama/filem ke nanti..hehehe

    ReplyDelete
  3. haih. suspen lg.




    ko raja suspen la bro. haha..

    ada nak pakai pelakon lg x? teringin la. hehe

    ReplyDelete
  4. amirah:
    lawo kan tmpt tuh? haha
    burung gergasi berterbangan

    tayangan cerita MEMORIAL
    pertama di Malaysia tak payah tengok di pawagam,haha

    ReplyDelete
  5. Wan Gerrard:
    aih, skrip tergendala, tak tau nk pendekkan cerita cam mana,haha
    layan je lah

    ReplyDelete
  6. green:
    haha, x sempat lg nk siapkan entri.
    Bagi teaser dulu pun jadi la bro

    plakon utama dh penuh, nnt tgk klu2 ada plakon tambahan diperlukan,haha

    ReplyDelete
  7. hehe..kreatifnye...:)

    btw,nk inform pasal backup blog tu.baca kat cni ye;

    http://ummi-hanie.blogspot.com/2010/10/tutorial-cara-membuat-back-up-fail-blog.html

    ReplyDelete
  8. Ummi Hanie:
    sekadar memenuhi masa lapang,haha

    sis, thanks a lot for the info
    already got many info there
    keep sharing the info
    terima kasih daun keladi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...