SEMESTER JANUARY 2010

/
19 Comments
jam menunjukkan tepat 12:07 minit pagi. mata belum mengantuk untuk tidur. hari ini merupakan hari permulaan untuk meneruskan perjuangan. perjuangan yang masih berbaki 2 tahun. perjuangan yang mesti diteruskan selama 6 purnama lagi sebelum meneruskan latihan industri/praktikal (internship) pada Jun 2010 selama 8 bulan. maka, inilah semester terakhir pengajian sebelum tibanya waktu untuk praktikal/internship.

hari ini, tanggal 25 JANUARY 2010, maka dengan rasminya bermulalah perjuangan semester baru bagi sesi pengajian tahun ke-3, semester pertama (pejam celik-pejam celik dah masuk tahun ke-4 berada di bumi tronoh).

sebelum melelapkan mata, izinkan untuk mengucapkan selamat meneruskan perjuangan buat teman dan taulan di UTP! Semoga semester ini lebih baik dari sebelumnya, insyaAllah!

bermulanya esok, maka bermulalah agenda kehidupan baru sebagai pelajat tahun 3 dengan pelbagai tugasan yang bakal menanti. Resume, interview, engineering team projek, assignment, kuiz, test dan kaum kerabatnya. semoga semester ini dapat ditempuhi dengan penuh tabah, cekal dan jayanya. Mohon diberi kekuatan dan setiap langkah dipermudahkan,amin!

Doakan kejayaan aku di sini!


gambar tiada kena-mengena dengan entri
gambar tema sempena permulaan semester

picture from acab


"the past cannot be changed, but the future is still in your power!"



You may also like

19 comments:

  1. bersama berganding mara untuk tahun ketiga. selamat memulakan sem baru.

    ReplyDelete
  2. ko baru mula ker?
    aku dah sebulan dah
    selamat menempuh sem baru

    ReplyDelete
  3. nifi a.k.a beliamuda:
    yup,jom sama-sama mara ke depan
    selamat menempuhi alam 3rd year
    all the best

    ReplyDelete
  4. nifi a.k.a beliamuda:
    yup,jom sama-sama mara ke depan
    selamat menempuhi alam 3rd year
    all the best

    ReplyDelete
  5. Cik Biol:
    thanx for sorakan semangat,haha

    ReplyDelete
  6. hans:
    yup,hari ni first day lecture
    tenkiu
    ko pun sama,slamat menuntut ilmu

    ReplyDelete
  7. uih.,.
    smgt sunngu bunyim,.

    xlamo dh tu nk abihh,.,

    gud lak

    ReplyDelete
  8. gud luck utk kamu =)

    jgn lupa waktu tido ye

    ReplyDelete
  9. cikTi:
    mesti la smangat awal2 sem,haha
    harap2 dpt kekal la semangat nih smp bila2
    tq for the wish!

    ReplyDelete
  10. amirah:
    tenkiu amirah
    haha,tak lupa..tp susah je nk tido awal
    btw,thanx for the reminder

    ReplyDelete
  11. sem baru, azam baru, semuanya baru ohh..

    gudluck :)

    ReplyDelete
  12. salam bro.. gud luck! dah keja dgn petronas nanti, jgn lupa belanja aku makan. hehe..

    ReplyDelete
  13. napok tuo dh mu.haha

    gud luck!

    ReplyDelete
  14. new semester. new spirit. long journey, short life. May big constraints befriends you, may problems lived by you, may troubles guide you, and may the best is for you. May Allah bless you throughout this path. =)

    ReplyDelete
  15. johan adam:
    tenkiu bro
    insyaAllah,klu pnjg umur dan murah rezeki

    ReplyDelete
  16. colorless:
    ish,tuo eh?haha
    btw,tq for the wish

    ReplyDelete
  17. norashikin rahmat:
    thanx for the nice wish!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...