SENARAI VENDOR SEMPENA HARI NBOS 2016 DI PICC

Minggu lepas, aku ada share tentang Hari NBOS 2016 yang akan berlangsung dari 14 Ogos 2016 sehingga 20 Ogos 2016 di PICC. Mungkin ada lagi yang tertanya-tanya, apa itu NBOS? NBOS ialah National Blue Ocean Strategies atau Strategi Lautan Biru Kebangsaan. Nak tahu lebih lanjut, boleh rujuk dalam artikel sebelum ini kat sini



VENDORS BAZAAR OLEH ROOPAWAN.COM


Untuk perkongsian kali ini, aku teruja untuk berkongsi maklumat tentang senarai vendor yang akan terlibat secara langsung sempena Hari NBOS 2016 nanti. Sempena Hari NBOS 2016, pihak Roopawan.com diberi mandat untuk mengelola Bazaar di PICC yang akan melibatkan lebih kurang 24 vendors yang terdiri daripada barisan selebriti tanah air, usahawan kosmetik, usahawan busana dan bloggers Malaysia.

www.roopawan.com merupakan sebuah portal e-dagang yang memberi tumpuan kepada produk Muslim & Muslimah seperti fesyen, produk kecantikan halal dan aksesori. Roopawan yang diuruskan oleh Roopawan Marketing Sdn Bhd menyediakan hub membeli-belah dengan perkhidmatan keseluruhan yang selamat dan mudah untuk digunakan.

Menarik kan? So, korang jangan lepaskan peluang untuk sama-sama memeriahkan Bazaar di PICC sempena Hari NBOS 2016 nanti. Jom kita tengok senarai vendors yang terlibat. Cekidout!!!


NO NAME BOOTH NO
1 RARA BY ERRA FAZIRA B01
2 NANARAYYAN HIJABS BY SND B02
3 LET'S CANTIK BY NUR SAJAT B03
4 DOKOH B04
5 ZAPATOS BY ZAIN SAIDIN B05
6 MINIME B06
7 A&A APPAREL B07
8 PRODUK KESIHATAN DAN KECANTIKAN BRACE BEAUTE B08
9 RCW WORLDWIDE B09
10 BY DAFI B10
11 BY SAKURA BAND B11
12 ANIS AL IDRUS WARDROBE B12
13 HOSPITAL SEHAT B13
14 ROOPAWAN/AFIYA KL/VERMILLION B14
15 AISHA WONG B15
16 PRINCESS LOVE BY DIYANAHNADIA B16
17 PROJEK TRAVEL/PENA BERKALA/ALEGORE MALAYSIA B17
18 FSYN/BY FAUZI ARYAAN B18
19 THE BUNKS & BUNKFACE PERFUME B19
20 ABSTRAXX B20
21 WULPAK CLOTHING B21
22 ELITE S7 BY RONNIE HUSSEIN B22
23 IPPO HAFIZ X CATALEYA SPACE B23
24 RUBY SOHO BARBERSHOP B24


Macam mana, menarik kan? Cuba tengok No 17 dan 18. Korang kenal tak? hehehe. Alhamdulillah, untuk Bazaar kali ini, kami di penaberkala.com, Projek Travel, Alegore Malaysia, FSYN dan By Fauzi Aryaan diberi peluang untuk turut serta memeriahkan Hari NBOS 2016 di PICC nanti. Kalau korang pergi nanti ke PICC, roger-roger ye. See you there :) Paling best, ramai artis-artis dan selebriti tersohor tanah air akan turut serta. 



PERSEMBAHAN ARTIS


Selain daripada Bazaar oleh Roopawan.com yang akan dijayakan oleh vendors terlibat, Hari NBOS 2016 juga akan disemarakkan lagi dengan persembahan-persembahan oleh penyanyi tanah air. Antara artis yang akan membuat penampilan istimewa di PICC nanti adalah Dayang Nurfaizah, Siti Nordiana, Bunkface, Aizat Amdan, Sandra, Caliph Busker, Ronnie Hussein, Drama Band, Ippo Hafiz, 6th Sense, Sakura Band, One Nation Emcee, Khai Bahar, Dafi, Alif Satar, Tasha Manshahar, Aman Nassim, Zarul, Mark Adam, Encik Mimpi, Haiza, Sarah Fazny, Sheila Abdul, Putera Mentor Lagend, Ewal AF, Zariff AF, Sazrin dan Aina Abdul. 


Kalau korang nak jumpa dan bertemu mata dengan artis kesayangan korang, kenalah bertandang ke PICC. Inilah peluang terbaik untuk korang tengok live. Sambil shopping di Bazaar, sambil tonton persembahan live oleh barisan artis yang terlibat. Jom jom datang sini!


APA YANG MENARIK DI HARI NBOS 2016?




Untuk pengetahuan korang, Hari NBOS 2016 akan dirasmikan oleh YAB Perdana Menteri pada 16 Ogos 2016 (Selasa). Selain itu, pelbagai aktiviti menarik telah dirangka khas untuk para pengunjung yang datang. Antaranya adalah seperti berikut:

  1. Pengundian Awam / Cabutan Undi PR1MA (Perumahan Rakyat 1 Malaysia) pada 14 Ogos 2016 (Ahad)
  2. Hadiah cabutan bertuah untuk pengunjung
  3. Lelongan Amal oleh artis-artis popular di Pentas Utama

Sempena dengan Hari NBOS 2016, kami di +Projek Travel ada mengeluarkan design terbaru jersi Projek Travel khas untuk korang semua. Jangan lupa dapatkan 3 variasi warna iaitu MERAH, ROYAL dan PUTIH di booth Projek Travel dengan diskaun hebat. Sape jadi orang terawal beli jersi Projek Travel terbaru ni, ada hadiah istimewa menanti anda. Hashtag #ProjekTravel dan #SahabatPT dengan menggayakan jersi yang dibeli, anda mungkin dipilih sebagai pemenang bertuah. Ayuh!

Post a Comment

0 Comments