Tudung Cotton Turki Wany Hasrita

Siapa tak kenal dengan Wany Hasrita kan? Seorang penyanyi yang versatile dan popular dengan lagu Menahan Rindu dan merupakan pemenang tempat ke-tiga dalam Anugerah Juara Lagu (AJL 35) untuk lagu duet Belenggu Rindu bersama Dato' Jamal Abdillah . Sempena bulan Ramadan untuk tahun 2022, Wany Hasrita juga menggalas satu lagi tugas baru selaku host untuk rancangan "Borak Dulu Baru Buka" yang disiarkan di saluran RTM 1 setiap hari dari jam 7 malam sehingga 8 malam bersama dua lagi host terkenal iaitu Amin Idrus dan Khir Rahman. Terkini, Wany Hasrita tampil dengan Tudung Cotton Turki bersama BidadariHouse sempena koleksi Raya Aidilfitri 2022 yang telah dilancarkan hari ini iaitu 7 April 2022. Korang dah shopping tudung raya ke belum? Hah, kalau belum lagi boleh grab promosi yang ada sekarang!

Mungkin ada yang tertanya-tanya, apa yang ada pada BidadariHouse ni? Kalau nak tahu, BidadariHouse merupakan pembekal bawal labuh paling selesa di dunia. Paling penting, BidadariHouse menawarkan koleksi tudung yang cantik, selesa, berkualiti tinggi dan diimport khas dari Turki. Bila lagi nak ada tudung Made in Turki kan? Untuk koleksi Raya 2022, mereka menawarkan Tudung Cotton Turki by Wany Hasrita. Ada 5 koleksi tudung cotton Turki by Wany Hasrita untuk koleksi Raya 2022. 

  1. Istanbul Spring
  2. Bursa Blossom
  3. Enes Luxs
  4. Marmaris Bold
  5. Izmir Vintage

Istanbul Spring

Koleksi Istanbul Spring menawarkan 6 pilihan warna. Material soft cotton Turki yang menawarkan dua size iaitu bidang 50 (120cm x 120cm) dan 55 (130cm x 130cm). Antara ciri utama Istanbul Spring adalah senang dibentuk, sejuk dan selesa dipakai. 



Bursa Blossom

Koleksi Bursa Blossom juga menawarkan 6 pilihan warna. Antara ciri penting koleksi Bursa Blossom adalah awning yang mudah terbentuk (on point), corak yang cantik dan menarik dan paling penting labuh dan tak jarang.




Enes Luxs

Koleksi Enes Luxs juga merupakan soft cotton Turki yang ditawarkan dalam dua saiz iaitu bidang 50 (120cm x 120cm) dan bidang 55 (130cm x 130cm). Untuk koleksi Enes Luxs, ia tak melekap, mudah gosok, senang dibentuk dan paling penting sejuk dan selesa bila dipakai.




Marmaris Bold

Koleksi seterusnya adalah Marmaris Bold. Untuk material koleksi Mermaris Bold, ia tak melekap, mudah gosok, senang dibentuk dan breathable. Pendek kata, kesemua koleksi tudung cotton Turki by Wani Hasrita adalah selesa dan berkulaiti.





Izmir Vintage

Koleksi terakhir adalah Izmir Vintage. Koleksi ini menawarkan 6 pilihan warna dan diperbuat daripada materila soft cotton Turki. Ada dua saiz iaitu bidang 50 (120cm x 120cm) dan bidang 55 (130cm x 130cm). Untuk koleksi Izmir Vintage, awning mudah dibentuk (on point) dan menawarkan corak yang cantik dan menarik.




Untuk memudahkan proses pemilihan dan pembelian atau nak cuci mata lagi best korang boleh ke webiste BidadariHouse. Klik je link ni okey? www.bidadarihouse.com Macam-macam koleksi ada, macam-macam warna dan macam-macam corak. Tinggal untuk korang pilih dan add to cart je. Happy shopping!


Untuk koleksi terkini Raya 2022 iaitu Tudung Turki by Wany Hasrita yang baru dilancarkan ni, harga untuk sehelai cuma RM89. Setiap pembelian new collection Turki Printed, korang akan dapat free gift iaitu ziplock bag dan sampul duit raya BidadariHouse. Jadi, kalau nak beli untuk diri sendiri ataupun nak hadiahkan untuk orang tersayang, boleh pilih koleksi mana yang korang berkenan. Nak lagi jimat? Korang boleh beli set combo? Macam mana tu? Boleh refer poster kat bawah ni.


Untuk pembelian combo set Koleksi Izmir Vintage, Istanbul Spring dan Enes Luxs, korang akan dapat 3 helai koleksi baru Turki Printed dan sehelai tudung bawal free (rando) pada harga cuma RM229. Bukan itu sahaja, korang juga akan dapat exclusive Wany Hasrita Raya Box, Sampul duit raya dan free shipping. 


Untuk pembelian Combo Set Marmaris Bold dan Bursa Blossom, korang boleh beli 3 helai ataupun 6 helai iaitu 3 helai Tudung Cotton Turki dan 3 helai Turki Printed untuk penjimatan berganda.

Jadi, kalau korang mencari tudung cotton Turki yang cantik, bergaya dan selesa, boleh beli koleksi Tudung Cotton Turki by Wany Hasrita x BidadariHouse. Selain 5 koleksi Raya 2022 tadi, BidadariHouse juga ada menawarkan tudung bawal plain colours sehingga 30 pilihan warna. 

Nak dapatkan diskaun RM10? Korang boleh klik link ni https://www.bdr.house/BHRM10Raya

Korang boleh beli secara online di website atauapun boleh juga walk-in ke BidadariHouse butik yang terletak di Petaling Jaya. Check it out!

Bidadarihouse
58-3, Petaling Utama Avenue, 
Jalan PJS 1/50, 46150 Petaling Jaya, 
Selangor,
Malaysia

Post a Comment

6 Comments

  1. best sungguh koleksi ni, suka sangat semua design! tapi beli 1 je dulu nak cuba..nanti bole tambah lagi..hihi

    ReplyDelete
  2. Banyak pilihan, semua kenan...aduhhhh kuat betul dia racunnn...rambang mata.. macam maana ni hehehe

    ReplyDelete
  3. Sis suka design Izmir, cantik sangat betul ala Turki kannn.. bidang besar patuh syariah .. nak beli buat raya nanti...

    ReplyDelete
  4. Aaaaaa Moka beli tudung untuk siapa tu hehehe.. untung siapa dpt moka ni pandai pilih tudung cantik mcm Wany Hasrita...

    ReplyDelete
  5. Hope sblom raya ni dapatlah rembat barang satu dua..cantik sgt

    ReplyDelete