WARRIORS CHALLENGE DI UPNM TAWARKAN HADIAH BERNILAI RM25,000!

Korang dah register ke belum Warrirors Challange 2017 yang akan berlangsung di UPNM pada 11 November 2017 nanti? Kalau dah daftar, tahniah. Kalau belum daftar, don't worry! Ada berita baik untuk korang semua especially untuk pembaca blog penaberkala.com! Nak tahu apa? Mulai hari ini, korang boleh register dengan kod "NUAR50" untuk dapatkan diskaun 50%. Tapi, siapa cepat dia dapat sebabnya hanya terhad untuk 20 peserta terawal sahaja. Hah, cepat pergi ajak member-member korang dan register sekarang.


Untuk korang yang masih tertanya-tanya Warriors Challenge ni macam mana? Korang boleh baca pengalaman aku sendiri menyertai Warriors Challenge 2016 di sini! Paling menarik, untuk tahun ini, Warriors Challenge 2017 lagi havoc. Nak tahu kenapa? Sebabnya, korang mungkin antara peserta yang bertuah yang bakal membawa hadiah lucky draw yang ditawarkan bernilai sehingga RM20,000. So guys, apa tunggu lagi? Cari member-member korang dan jom register ramai-ramai. 




Untuk korang yang rasa dapat lari laju seperti Cheetah, ini peluang korang untuk rebut hadiah wang tunai bernilai RM2000. Untuk 5 peserta terpantas, korang akan berpeluang memenangi hadiah wang tunai dan medal. Untuk kita-kita yang join for fun, don't worry. Kita semua still dapat medal dan berpeluang untuk menang hadiah lucky draw. Antara hadiah yang ditawarkan adalah tiket penerbangan, Samsung TV, DJI Spark, Ipan Mini 4, Garmin, Xiomi Wristband, GoPro ero 5 dan Sony Playstation 4. Amacam, menarik tak hadiah lucky draw? Fuh, kalau macam ni gayanya, memang  rugi kalau tak join.


Warriors Challenge 2017


Selain boleh rebut peluang untuk menang hadiah wang tunai, medal dan hadiah-hadiah menarik lucky draw, Warriors Challenge 2017 ini adalah platform terbaik untuk kita semua menguji tahap kecergasan mental dan fizikal dengan siri halangan yang disediakan. Venue eksklusif di UPNM, memberi peluang untuk orang awam mencuba sendiri halangan untuk latihan ketenteraann. Jangan risau kalau rasa tak fit, just enjoy the run and challenge. At least, we've tried something that out of our comfort zone!


Sebenarnya, bila kita join marathon ataupun rentas halangan macam ni, in other way we try to motivate ourself and to make us believe ourself. Di saat kita rasa nak give up, ingatlah hanya kita yang dapat atasi kelemahan kita sendiri. Kadang-kadang, kita perlu berlawan dengan mental dan emosi kita sendiri. Lawan kita sebenar bukan orang lain, tapi diri kita sendiri. Never surrender, feel the thrill, and keep fighthing because the challenges never stop!










Kalau rasa tak boleh buat challenge tertentu, don't worry. Jangan tension, sebab korang ada pilihan lain. Just kena penalty dengan 15 burpees. Easy right? Tapi, kalau rasa nak cabar keupayaan diri, masa ni lah peluang terbaik untuk try. Believe me, you'll never regret! But, safety first. Yang penting, just enjoy yourself!


Kalau korang berminat, cepat-cepat register di www.warriorschallenge.com.my. Jangan lupa, guna kod "NUAR50" untuk dapatkan diskaun sehingga 50%. Akhir kata, all the best untuk korang semua yang menyertai Warriors Challenge 2017. Aku doakan, semoga rezeki menyebelahi korang untuk dapat "durian runtuh" untuk lucky draw. Hehehehe.

Post a Comment

15 Comments

  1. Wow menariknya warriors challenge! Kaum lelaki harus join ni, hadiah lumayan jugak 😁

    ReplyDelete
  2. Wahhh, bestnyaaa. Yang sukakan cabaran, ini peluang terbaik utk uols. Macam wawa yanv jenis pemah lembut gemalai, maunya tertingal kat belakang selalu. Hihi

    ReplyDelete
  3. bestnya!! tapi kalau sha taksuka sangat aktiviti lasak haha menarik hadiah hadiah dia

    ReplyDelete
  4. Kita tak kuat stamina lagi wak. Tunggu next year, insyaAllah kita akan sado seperti abam nuar ye baru kita join. All the best abam.

    ReplyDelete
  5. awak mesti pergi kan nanti? dengan dia kan? hahahaa

    ReplyDelete
  6. Wow!ini lagi lasak.. selalu baca aktiviti funrun yang biasa.. yg ni aktiviti lasak ala2 askar terus.. mmg terbaik..

    ReplyDelete
  7. Hadiah menarik. Tapi Bella mesti pancit buat aktiviti cabaran macam ni. Hahaha. Lepas join sakit badan macam nak pengsan. Btw, bagus untuk cabar diri sendiri if join Warrior challenge ni.

    ReplyDelete
  8. Huyooo menarik program warrior challenge ni. Tapi tula dah lama tak buat aktiviti macam ni confirm pancit hehe. Btw good luck ye

    ReplyDelete
  9. Menarik sungguh hadiah dia, tapi sis terpaksa lupakan, buat org ketawa je kalau sis join...hehehe

    ReplyDelete
  10. Hadiah menarik. Tapi tak berdaya nak aktif macam tu lagi. Mau tergeliat segala urat dan sendi. Hahaha

    ReplyDelete
  11. Zaman muda dulu, leh la buat aktiviti seperti ini.. Now dah tua... if ada beberapa part boleh skip.. xde hal kot hahahah

    ReplyDelete
  12. wowww menarik sangat. Hihi saya tak mampu nak join ni. Hadiah pun menarik

    ReplyDelete
  13. hebat tu hadiahnya..Mereka yang suka dengan aktiviti lasak ni,memang tak boleh lepaskan peluang ni..bukan selalu kan

    ReplyDelete
  14. Siapa yang suka aktiviti mencabar memang sesuai sangat sertai Warriors Challenge ni.

    www.liahasty.com

    ReplyDelete
  15. Alamak abam Moka kita ni tak kuat nak masuk challenge macam ni heheh nak naik tangga tingkat 3 pun dah mengah. Tak apa kita support abam moka moga lebih sado lepas ni hehehehe..

    ReplyDelete