PRODUK PEWANGI PILIHAN KELUARAN AFY HANIFF

Biasanya, kalau nak sembur langsir, nak sembur sofa, nak sembur bantal, nak sembur tilam atau nak sembur pakaian kasik bau wangi, rata-rata orang kat luar sana akan guna produk jenama A*** Pur ataupun jenama Feb****. Sama juga kalau nak halau serangga perosak, nak halau nyamuk ataupun nak halau semut, rata-rata orang akan guna produk R****** ataupun S*******. Sebenarnya, ada je produk buatan Malaysia dan produk Bumiputera yang setanding dengan produk-produk yang sedia ada di pasaran untuk menyelesaikan masalah-masalah tersebut. Produk apa? Dah tentu lah produk keluaran Afy Haniff. Tak pernah tahu tentang Afy Haniff? Meh, nak cerita,


Last year, aku dah pernah share experience bila terima parcel hadiah special dan cerita serba-sedikit tentang pengalaman peribadi menggunakan produk Serai Wangi Afy Haniff. Sekarang, kalau pergi ke hotel-hotel dan restoran-restoran, nampak dah ramai yang menggunakan produk dari Afy Haniff ni. Bila nampak sendiri penerimaan orang ramai kat luar sana dalam menggunakan produk ni, jadi aku yakin produk Serai Wangi Afy Haniff memang betul-betul berkesan. Tak perlu ragu-ragu lagi.


Rangkaian produk terbaru Afy Haniff: Fabric Wangi

Bila dapat tahu Afy Haniff ada mengeluarkan produk terbaru mereka di pasaran iaitu D'menc Fabric Wangi dan D'menc Air Freshener, jadi memang tak teragak-agak untuk try guna sendiri produk ni. Antara banyak-banyak pilihan yang ada, mana satu yang menjadi pilihan hati? Cekidout!


Fabric Wangi dan Air Freshener keluaran Afy Haniff

TIPS: 
Kesemua produk Fabric Wangi sesuai untuk disembur pada semua jenis fabric. Tetapi, hanya Fabric Wangi Vanilla dan Lavender yang sesuai untuk digunakan semasa menggosok (iron) pakaian.


Dengan menggunakan tagline "Umi dah kata cukup wangi!", Afy Haniff mengeluarkan D'menc Fabric Wangi dengan 4 variasi pilihan aroma segar di pasaran iaitu Lemon Tree, Strawberry, Vanilla dan Lavender.

Lemon Tree Softener (Clean Scent)
Memberi aroma lemon segar pada permukaan fabrik dan menghindarkan bau yang kurang menyenangkan.

Strawberry Softener (Sweet Sense)
Memberi aroma romantik pada permukaan fabrik dan menghindarkan bau yang kurang menyenangkan.

Lavender Starch (Feel relaxed)
Memberi aroma ekslusif yang segar pada permukaan kain dan menyah bau yang kurang menyenangkan serta mengandungi kanji (starch) untuk memudahkan menggosok pakaian.

Vanilla Starch (Cool air)
Memberi aroma fantasi yang segar pada permukaan kain dan aroma yang kekal lama serta mengandungi kanji (starch) untuk memudahkan menggosok pakaian.


Selain rangkaian produk Fabric Wangi, Afy Haniff juga tampil dengan produk Air Freshener. Produk ini pula sesuai untuk digunakan sebagai produk pewangi di dalam kereta, di dalam almari, di ruang tamu ataupun di mana saja yang difikirkan perlu untuk tampil lebih segar dan harum.


4 variasi pilihan D'menc Air Freshener

Untuk produk D'menc air freshener ini pula, Afy Haniff menawarkan 4 variasi pilihan iaitu Green Apple, Tutty Frutty, Vanilla dan Autumn. Jadi, boleh pilih ikut citarasa dan favorite masing-masing.


Green Apple (Fresh Green)
Memberi aroma semulajadi yang menyegarkan dan nyaman

Tutty Frutty (Sweet Scent)
Memberi aroma buah-buahan yang romantik dan menenangkan

Vanilla (Cool Air)
Memberi aroma bunga yang menenangkan jiwa

Autumn  (Odour Neutralizer)
Memberi aroma istimewa yang menyah bau busuk


4 variasi pilihan iaitu Green Apple, Tutty Frutty, Vanilla dan Autumn

Digantung di dalam almari untuk bau yang menyegarkan

Sesuai untuk digantung dalam kenderaan seperti kereta

Boleh diletakkan di ruang tamu

Diletakkan dalam bilik tidur untuk haruman yang menyegarkan



PRODUK PEWANGI PILIHAN KELUARAN AFY HANIFF

Setelah menggunakan produk ini selama beberapa bulan, aku lebih prefer guna Fabric Wangi Vanilla untuk iron baju dan Air Freshener Autumn untuk digantung di dalam bilik tidur. Untuk Fabric Wangi Lavender pulak, aku suka untuk sembur di langsir ataupun dalam bilik kerana baunya yang cukup menyegarkan.


Fabric Wangi Vanilla dan Air Freshener Autumn


Mungkin ada yang bertanya, "Kat mana nak dapatkan produk Afy Haniff ni?". Buat masa ni, untuk dapatkan produk Afy Haniff D'menc Air Freshener boleh berkunjung ke Tesco ataupun Giant. Untuk produk Afy Haniff Fabric Wangi pula, boleh dapatkan di Tesco, Giant ataupun Aeon Big. Harga pulak macam mana? Actually, harga bergantung kepada promosi semasa. Jadi, untuk rujukan semua, nah boleh usha harga-harga untuk produk Afy Haniff di pasaraya terpilih seperti berikut:


Harga jualan:

Afy Haniff D'menc Air Freshener

Tesco
RM 10.89

Giant
RM 8.90/RM 9.90


Afy Haniff D'menc Fabric Wangi

Tesco
RM 8.37/RM 9.90

Giant
RM 9.90

Aeon Big
RM 8.90/RM 9.90/RM 10.05⁠⁠⁠⁠


Untuk maklumat lanjut berkaitan produk-produk keluaran Afy Haniff ataupun promosi-promosi hebat, boleh kunjungi website ataupun follow mereka di laman media sosial seperti berikut:

Website:
www.seraiwangi.com.my

Facebook:

Instagram:

Email:
afyhaniff@yahoo.com

Post a Comment

0 Comments