Nestle Drumstick Most Adventurous Challenge

Pada 6 Oktober 2013 (Ahad) yang lepas, dapat jemputan dari pihak Nuffnang untuk join Nestle Drumstick Most Adventurous Challenge bertempat di Sunway Pyramid (blue atrium) berhadapan pintu masuk Sunway Lagoon. Event bermula pukul 1100 pagi. Time baca e-mail invitation tuh, dah mula excited sebab ada tulis "get ready to get wet". Herm, bunyi macam betul-betul mencabar ni. Oyeah, tak sabar nak tahu apa yang adventurous yang bakal ditampilkan oleh pihak Nestle Drumstick.


 

Bila sampai di Sunway Pyramid, baru tahu cabaran yang perlu kami semua tempuhi. Rupanya, ada cabaran ambil ice cream Drumstick dari bilik misteri. Dalam masa 5 saat, kena bawak keluar. Tapi,  kat dalam tuh, akan ada halangan macam dalam wipe out challenge. Torbaikkkkk.


Agak menarik event kali ni. Semua yang datang ke lokasi Nestle Drumstick Most Adventurous Challenge yang daftar, layak join cabaran. Sebelum beraksi, perlu pakai PPE dulu. Safety first! Then, get ready to get wet dengan simbahan air sabun, jeli, tumbukan maut dalam bilik misteri yang pastinya cuba menghalang peserta yang membawa ice cream Drumstick keluar dalam masa 5 saat.



Selain tu, sesiapa saja yang ada apps LINE dalam phone, just tunjuk untuk redeem free ice cream Drumstick dari pihak Nestle. Sementara tunggu turn untuk beraksi dalam Nestle Drumstick Most Adventurous Challenge, so sempatlah redeem dulu ice cream Drumstick. Ambik energy dulu sebelum kena belasah dalam bilik puaka tuh, haha.



Antara bloggers yang berjaya menamatkan cabaran. Foreigner pun ada yang join. Kalau tak berjaya keluar dalam masa 5 saat yang ditetapkan, still dapat hadiah iaitu ice cream Drumstick yang berjaya dibawa keluar tadi dan 1 tiket Sunway Lagoon all park. Join cabaran ni, masuk kering, keluar konpem basah. Hahaha.


Antara peserta yang terawal berjaya sahut cabaran dalam 5 saat dan memenangi RM50 dan tiket Sunway Lagoon adalah Jae dan Nisa Kay. Bloggers lain macam Anis, Sabby, Cik Lily Putih, Mira, Rawlins, Hanis dan Sabrina tetap menang tiket Sunway Lagoon. Kesian tengok Yuyu kena belasah, sampai merah hidung-hidung. Dah la dia kecik. Apapun, korang tetap cool! Berani sahut cabaran.



Lama jugak tunggu turn sebab dorang berhenti lunch. Sempat pi ngeteh dengan bro Jocko sementara tunggu sambung balik. Ingat dah nak balik terus lepas minum, macam lambat je. Cuaca pun dah mula panas terik Tapi, alang-alang dah datang kalau tak join macam tak syok la pulak. Arghhh, join je lah. Bolos saja bilik puaka itu. Nervous jugak takut kena hentam teruk,kah3.



Start je, terus berlari masuk cari peti ice cream untuk ambil Drumstick seketul. Dalam kiraan 5, get ready untuk tunggu pintu dibuka dan bolos keluar dari bilik cabaran secepat yang mungkin. Banyak jugak halangan dalam tuh, licin pulak tuh. Dengan bersungguh aku lari macam main ragbi rempuh setiap halangan, last-last buat aksi sliding untuk keluar dari bilik cabaran dalam catatan masa 3 saat. Yeahhhhhh! Akhirnya, aku berjaya wooo. 



Ganjarannya, dapatlah ice cream Drumstick tadi, sekeping tiket Sunway Lagoon dan RM50. Boleh lah buat beli stock ice cream Drumstick kat rumah, wakakakaka. Apapun, terima kasih kepada pihak Nestle Drumstick dan Nuffnang untuk event yang ohsem ni. Harap-harap, in the future, ada event wipe out yang real tu pulak. Baru syok, keh3.



Owh, sebelum aku terlupa, mai nak bagitau. Sebenarnya, sekarang pihak Nestle Drumstick sedang mengadakan contest mudah, Nestle Drumstick Most Adventurous Challenge bermula 30 September 2013 hingga 10 Novermber 2013. Hadiah memang lumayan. Kalau nak mencuba nasib, boleh la join. Mana tau ada rezeki kan? Masyuk woo kalau menang. Nak tahu maklumat lanjut pasal contest, boleh layari:

Facebook
Drumstick Most Adventurous Challenge


Website
www.nestle.com.my/drumsticks


Good luck and all the best! 


Disclaimer: This is a sponsored post  
 

Post a Comment

2 Comments

  1. wow!!
    abaran macam ni memang best..
    bila la nk dijemput ni..
    ehehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang syok bro.. dah rasa macam wipeout dalam tibi tu je,haha
      join la free-free time weekend

      Delete