PENAMAAN CALON DI PUTRAJAYA

/
0 Comments
20 April 2013, ya hari penamaan calon untuk Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13. Orang duk sibuk buat penamaan calon, aku pun nak join jugak lah sekaki. Nak pergi ke Putrajaya. Nama aku pun tercalon sekali untuk tahun ni. Aishh,nervous!



Terima kasih kepada Shakiddo , Ruby , dan Yana Yassin sebab sudi mencalonkan nama gua sekali. Bukan untuk PRU eh, cukup dengan Annuar Musa dan Anwar Ibrahim sudah la jadi calon PRU. Anuar ni, jadi calon juara Putrajaya Treasure Hunt 2013 je,keh3. Bangga siot, dapat join masuk group diorang. Menangis terharu, sob3.


Sebenarnya, hari ni (20 April 2013) kami join Putrajaya Treasure Hunt 2013. Ini first time aku join treasure hunt berkereta, 4 orang satu group. Yes, excited! Harap-harap, cubaan pertama ini membuahkan hasil. Sempat juga study sikit-sikit pasal Putrajaya. Banyak jugak tempat yang perlu diteroka di Putrajaya rupanya. 


Malangnya, di saat akhir Yana Yassin tak dapat nak join sebab tak sihat. Nasib baik, cepat cari pengganti. Terima kasih Encik Naim, husband kak Ruby yang sudi untuk join sekaki. Berbekalkan nama kumpulan, Adam dan Hawa, semoga kami berjaya di Putrajaya!


Doakan kejayaan kami dalam Putrajaya Treasure Hunt 2013! Semoga kami dapat menyelesaikan setiap tugasan dan mencari clue jawapan dengan cepat dan tangkas. All iz well!


Notakaki : Dengar kata 170 pasukan yang join,maksudnya 170 kereta akan sesakkan Putrajaya. Kalau dapat masuk dalam ranking top 40 pun dah cukup bagus kan for the first timer? Tapi, diorang nak juara, cewah! Bagus betul teammates, semangat berkobar-kobar! Apapun, kita cuba yang terbaik. Semoga kejayaan mengiringi kita, amin. I'm looking forward for new experience.




Putrajaya,here we come!


You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...