TAHUKAH ANDA? : DI SEBALIK NOMBOR 3

 

Semenjak dua menjak 3 menjak ni, banyak je nampak kelibat angka 3 duk menari-nari di mana-mana saja terutama di arena bola sepak tempatan. Nak tahu apa? Jom kita cek satu per satu.




Masih ingatkah anda? Pertembungan antara Kelantan dan Selangor di peringkat separuh akhir Piala Malaysia 2012? Ya, kedua-dua pasukan merebut misi masing-masing, iaitu Selangor dengan misi 33 entah ke berapa kalinya dan Kelantan dengan misi 3 (treble).


Masih ingatkah anda? Keputusan penuh perlawanan separuh akhir antara Kelantan dan Selangor? Ya, Kelantan menang dalam kedua-dua perlawanan. Di Stadium Muhammad ke-1V menang 1-0 dan di Stadium Shah Alam menang 2-0. Totalnya berapa? Ya, pandai betul. Agregat, 3 - 0 ! Semoga berjaya buat skuad The Red Worriors di pentas final. Rebut Piala Malaysia 2012, berikan hadiah istimewa buat kami anak-anak Qlate yang akan konvo keesokan harinya.


Dan terkini, panas-panas lagi keputusan perlawanan persahabatan antara Malaysia dan Hong Kong. Nak tau berapa? Cuba kira, Safee score sebijik, Sapik Rahim sebijik dan Fakri sebijik. Totalnya berapa? Eh. 3 jugak. LOL. Tahniah buat skuad Harimau Malaya! FT: Malaysia 3-0 Hong Kong


Paling penting, bagi kami graduan UTP cuma tinggal 3 hari lagi untuk meraikan hari yang bersejarah iaitu Majlis Konvokesyen ke-12 UTP pada 21 Oktober 2012. Count the days :) Tak sabar nak jumpa famili dan kawan-kawan.

Post a Comment

5 Comments

  1. Salam.

    Cakap terus ko nak konvo kan senang krol..hahahaha.

    Tahniah weh!!! ^_^

    Semoga selepas ni bertambah cemerlang!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. Tinta Lana:
    wsalam
    haha, segan la nk cakap terus-terang
    berkias kan senang, keh3

    ReplyDelete