TERIMA KASIH RESORT WORLD GENTING DAN NUFFNANG

Al-kisahnya bermula, bila patik mencemar duli melibatkan diri dalam lumba haram, Reward Incentive Program yang dikelolakan oleh Resort World Genting bersama Nuffnang di litar visible voice oleh pelumba yang tidak asing lagi iaitu penaberkala. Uhuk-uhuk, batuk pulak dah.


Back to topic, melalut tak tentu pasal. Aish


Ok, sebenarnya bulan lepas ada join Genting Evangelist sebagai Genting Highlanders. Keistimewaannya, boleh melibatkan diri dalam aktiviti-aktiviti yang dianjurkan oleh mereka. Macam DiGi Evangelist, Celcom, Maxis mahupun Samsung kat Nuffnang website tuh. So far,aku join DiGi dan Genting je.


So, ceritanya bermula. Pertama kali join contest yang dianjurkan. Kena buat entri pasal promosi-promosi terkini pasal Genting Highland. Untuk cabaran pusingan pertama, 6 entri sudahpun berjaya disiarkan di blog ini untuk tatapan umum. Untuk keterangan lanjut, boleh la klik di link-link (pautan) yang disertakan kat bawah ni :)


Reward Incentive Program Round 1

SnowWorld Genting Highland Kini Dibuka

The Biggest Winter Wonderland In Malaysia

Superstars of Magic 2





Tiba-tiba, sedang asyik mengunyah Double Samurai burger di mcD KL Sentral bersama badizss, dapat emel dari Mr Darren Low, person in charge untuk contest ni bagi pihak Nuffnang. Apa lagi, terus bukak dengan gelojohnya.

"Oyeah"........ Kuat pulak aku jerit kat depan orang ramai. Excited punya pasal. Spontaneous reaction :)

 



8 Oktober ni, kena pi ambil tiket di pejabat Nuffnang, tapi tak pernah pergi la pulak. Kena google dulu bangunan ni kat area mana :(

12A-01, Heritage House,
33 Jalan Yap Ah Shak,
50300 Kuala Lumpur.

Anyone tahu bangunan ni kat area mana? 


Apapun, terima kasih tak terhingga kepada Nuffnang dan Resort World Genting atas kepercayaan yang diberikan kepada blog ini untuk meneruskan lagi perjuangan untuk pusingan ke-2 dalam saingan Genting's Reward Incentive ni.


Dengan kemenangan di pusingan pertama, makanya dapatlah 2 tiket ke semua theme park unlimited ride pass dan 2 keping tiket ke SnowWorld  yang baru. Kalau campur semua tiket, dalam RM182. Walaweh, happy beb.


Reward Incentive Program Round 2

Sekarang, perlu cari masa free untuk terus bersaing di pusingan seterusnya iaitu pusingan ke-2. Untuk kali ini, hadiah yang ditawarkan adalah seperti berikut:
  • 2 keping tiket Genting Sky Venture (RM 50 each)
  • 2 keping tiket VIP untuk FREEZE 2 (rm 115 each)



Dengan ini, aku mengisytiharkan untuk turut serta untuk pusingan ke-2. Mintak-mintak akan dapat lagi tiket free untuk second round. Boleh pergi rombongan ke Genting Hingland ramai sikit bersama kawan-kawan, keh3



Reward Incentive Program Final Round

Untuk keputusan akhir, point yang telah berjaya dikumpulkan di Round 1 dan Round 2 (August dan September) akan dikira untuk penentuan pemenang hadiah misteri, iaitu Grand Prize untuk cabaran ini.

Kepada family, sahabat handai, kawan-kawan dan readers visible voice, don't forget, "wish me luck" for this challenge. Ceewah, ucapan bajet dapat masuk ABPBH, LOL.


notakaki : Lepas ni, kalau banyak entri pasal Genting Hingland kat blog ni, jangan panic eh. Korang bukan salah masuk blog, tapi entri-entri yang dipaparkan adalah untuk cabaran ini. Teruskan support saya di jari-jemari anda, keh3

Post a Comment

6 Comments

  1. Alhamdulillah... tahniah2... teringat kenangan ke sana dlm 5 thun lepas.. apa2 pun gud luck tuk pusingan seterusnya...

    ReplyDelete
  2. HiDa:
    terima kasih
    tu lah, rezeki
    tak sangka jugak boleh menang
    harap-harap, dapat lagi tiket untuk second round
    boleh pass kat member-member, gi ramai-ramai baru syok

    ReplyDelete
  3. bestnya... berbaloi penat lelah buat entry...

    ReplyDelete
  4. Roslan Putra:
    tu la bro, buat entri tak sampai 1 jam pun 1,haha
    tp, berbaloi jugak bila dapat :)

    ReplyDelete