TANPAMU

/
24 Comments
TANPAMU
Nukilan : Penaberkala

tanpanya,
aku tiada di sini
tanpanya,
aku tidak akan bernyawa lagi
tanpanya,
aku tidak mampu untuk gagah berdiri
tanpanya,
sudah pasti aku sunyi
tanpanya
ke mana harus aku pergi?

Kerana dirimu bergitu berharga!



Ditujukan khas buat insan tersayang
Bait-bait ayat yang sedikit pun tidak bernilai jika dibandingkan dengan pengorbanan beliau selama ini
Sempena Hari Lahir beliau yang ke-54 tahun
Terimalah luahan hati anakanda buat bonda tercinta

Kerana Dirimu Begitu Berharga!


Entri penuh dan erti kata sebenar hanya klik di sini
"Kerana Dirimu Begitu Berharga!"


footnote: Lawa tarikh hari ini 121110! Semoga penuh berkat, kebetulan jatuh hari Jumaat. Selagi nyawa dikandung badan, insyaAllah doa anakanda akan sentiasa mengiringi bonda dan arwah ayahanda tercinta. Amin



:::12:11am on 121110:::


You may also like

24 comments:

  1. selmat ulang tahun kelahiran.. moga bonda saudara akan mendapat yg terbaik sentiasa

    ReplyDelete
  2. 1)cakap kat bonda selamat hari lahir.
    semoga Allah merahmati usianya diberi keberkatan berpanjangan dan diterima segala amalan.

    2)cakap kat tuan belogs nie jadi anak yang baik. uihh.. ^__^

    3)saya: syg umi sy jugak..hehe

    ReplyDelete
  3. selamat hari jadi kepada ibu kamu..
    semoga dilanjutkan usia dan sihat sentiasa..:)

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir untuk mak, cik nuar.

    =)

    ReplyDelete
  5. gnesop.com:
    insyaAllah sop
    terima kasah

    ReplyDelete
  6. khaiyisah husna:
    1)amin..terima kasih
    2)haha, insyaAllah. hopefully
    3)teruskan kasih sayang sementara mereka masih ada di sisi

    ReplyDelete
  7. tirah:
    tenkiu cik tirah..
    lama menyepi? hehe

    ReplyDelete
  8. sweet lah kawan aku nih
    pewitt
    untung aku ada kawan cam ko
    kimsalam dkt mak ko yer pena

    P/S : Antara Jenis - Jenis Katak Yang Paling Unik Di Dunia

    ReplyDelete
  9. sweet lah kawan aku nih
    pewitt
    untung aku ada kawan cam ko
    kimsalam dkt mak ko yer pena

    P/S : Antara Jenis - Jenis Katak Yang Paling Unik Di Dunia

    ReplyDelete
  10. happy birthday ibu! (ibu kite same birthday la, encik PB, remember?)

    ReplyDelete
  11. selamat hari jadi bonda .. (tangkap syahdu kejap) .. kirim salam pada bonda .. tolong peluk bondamu untuk saya ..


    * al-fatihah untuk bondaku yg tercinta ..

    ReplyDelete
  12. hans:
    mana ada weh, sbb hari ni hari speacial je
    klu tak, malu nk sweet2 nih kat blog

    p/s: weh, 2 komen skali, untung sgt ke kwn ngan aku? kah3

    ReplyDelete
  13. norashikin rahmat:
    happy birthday for ur mom
    yup, still remember when i read the previous post
    kebetulan kan

    ReplyDelete
  14. L@n@ a.k.a Mak Budak:
    sy pun sempat kol je pagi td
    skang berada di perantauan,haha
    dengar suara pun dh cukup :)

    al-fatihah utk arwah ibu akak
    semoga beliau ditempatkan dlm kalangan org yg beriman, amin

    ReplyDelete
  15. selamat hari lahir m.cik.
    semoga panjang umur,
    n disihatkan tubuh badan.

    bagus anak m.cik ni,
    selalu update blog.
    heheheh.

    :)

    ReplyDelete
  16. SZ:
    amin..
    aih, anak pak cik zakaria pun apa kurangnya,kah3

    patah tulang paku serpih :)

    tq SZ

    ReplyDelete
  17. wahh tacing2..tarikh arini pon cantik..cakap kat bonda kamu, selamat ari lahir ye :)

    ReplyDelete
  18. FeeZ~Hafizah~cucuatokaji:
    uish, apa nk tacing2, ayat biasa-biasa saja
    tenkiu :)

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. dah suh mak pena blog nie ke ..hehe...mesti die terharu sampai ngs2

    ReplyDelete
  21. Cik Su:
    mak sy tak gheti membaca la ciksu
    dah kol pagi 1211 arituh, ok la,haha

    ReplyDelete
  22. mek tgk jugop. buka mlm sabtu tu, bele2 upload gmbr dlm FB abe mat.

    ReplyDelete
  23. Chik:
    uish, tengok ko? tp takpe, tak baca kan,haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...