SELAGI ADA RINDU

/
21 Comments


SELAGI ADA RINDU
Nyanyian: Pak Long




________________

Selagi Ada Bulan Mentari
Selagi Ada Berkasihani
Selagi Ada Bulan Dan Bintang
Selagi Ada Berkasih Sayang
Selagi Ada Ombak Dan Laut
Selagi Hatiku Terpaut
Selagi Ada Turunnya Hujan
Selagi Ada Rahmat Tuhan
Selagi Ada Langit Dan Bumi
Selagi Cintaku Bersemi

Selagi Ada Waktu
Selagi Ada Rindu
Biar Beribu Batu
Ingin Aku Bertemu
Oh Kasih (Oh Kasih)
Damailah (Damailah)
Engkau Disana
Ku Berdoa (Ku Berdoa)
Pada Tuhan (Pada Tuhan)
Agar Kau Bahagia

_________________

jom karok sama-sama selagi ada rindu







You may also like

21 comments:

  1. rindu kek umoh la tuh
    hahaha!

    ReplyDelete
  2. oh sang perindu-en khairul anuar

    lagu ni best..

    ReplyDelete
  3. dah setahun dengar lagu ni... banyak kenangan di sebalik lagu ni.. oh.. T_T

    ReplyDelete
  4. this song..dah ketinggaln zamn arrrr.. rumate aku dah layan lagu ni masa sem lpas.. tiap2 hari bukak...he3..

    aii..xkan rindu kat pasir laut je..he3

    ReplyDelete
  5. this song..dah ketinggaln zamn arrrr.. rumate aku dah layan lagu ni masa sem lpas.. tiap2 hari bukak...he3..

    aii..xkan rindu kat pasir laut je..he3

    ReplyDelete
  6. haha gud..:) lagu ni best2..byk je selagi dalam lagu nih

    ReplyDelete
  7. lirik lagu ke ni...nice :)

    musti tgh rindu2an kat sum1 tuu..sabow yea

    ReplyDelete
  8. ade lagu ni x nuar?

    ReplyDelete
  9. cik pingu:
    rindu kat semua :)
    rindu nk masuk blog cik pingu gak

    ReplyDelete
  10. tirah watif:
    cik tirah memang seorang yg memahami,hak3

    ReplyDelete
  11. whitedaisy:
    rindu jugok sikit2,haha
    rindu kat moist choch cake jugak

    ReplyDelete
  12. amirah:
    yup,mmg besh
    apepun, slamat bercuti cik amirah

    ReplyDelete
  13. Bintun Sazali:
    simple dan menarik
    sedap didengar

    ReplyDelete
  14. nifi a.k.a beliamuda:
    lagu lama,tp baru nk post
    cuba hayati lirik., ceewah

    ReplyDelete
  15. terry bogart:
    lagu xpe, x de expired
    lagu lama, tp tetap layan

    rindu aku bukan setakat pasir laut
    lebih dari itu

    ReplyDelete
  16. ELf:
    SELAGI tu tulang belakang lirik lagu ni,haha
    aku dh kira
    jumlah semua 13 sekali dgn tajuk
    tak campur dgn repetition utk part chorus,haha

    ReplyDelete
  17. Ummi Hanie:
    yup, selagi ada rindu tuh lirik lagu
    sesuai utk org yg sedang merindu,haha

    ReplyDelete
  18. ainamardyiah:
    ada2, nak ke?
    tekan kat iink kat entri ni pun boleh, then download

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...