PEMBERSIH MUKA DASHING UNTUK GAYA HIDUP AKTIF | MENANGI TRIP KE MANCHESTER BERSAMA DASHING

Menangi Trip ke Manchester Bersama Dashing! Mesti korang tertanya-tanyakan macam mana caranya? Memang excited bila dapat tahu pihak Dashing menganjurkan  peraduan menggunakan SMS yang mudah dan kita hanya perlu membeli mana-mana produk Dashing atau Elite dan hantarkan SMS ringkas bagi menyertai peraduan ini yang akan berakhir pada 31 Disember 2015. Apa tunggu lagi? Sempat lagi ni nak join. Mana tahu murah rezeki untuk menang trip ke Manchester. Masyuk!!!


Dapatkan set pembersih muka Dashing
Rebut peluang untuk menang trip ke Manchester


Peraduan ini dianjurkan sempena pelancaran produk baru keluaran Dashing iaitu Pembersih Muka Dashing yang boleh didapati dalam pek 100g pada harga RM10.90 dan 50g pada harga RM6.90. Bila cakap soal penjagaan diri dan penampilan, bukan merujuk kepada golongan perempuan saja. Kini, lelaki pun tampil bergaya dengan produk khas untuk penjagaan kulit. Jadi buat golongan lelaki di luar sana, teruskan menerokai gaya hidup aktif tanpa bimbang akan masalah kulit kerana Dashing akan menyelesaikan masalah tersebut.


Bagi menggandakan keterujaan pengguna produk Dashing di luar sana, maka pihak Dashing menganjurkan peraduan ini di seluruh Negara dan sekaligus membuka peluang kepada 11 pemenang bertuah untuk menikmati jelajah 6 hari 5 malam ke Manchester, UK secara percuma! Wow, syiok wooo! Jelajah ini akan meliputi 3 hari di kem latihan di City Football Academy bersama-sama para jurulatih Akademi dan peluang mendekati para pemain pasukan pertama, jelajah di Etihad Stadium dan tidak ketinggalan tiket VIP bagi menonton perlawanan secara langsung (LIVE) di antara Manchester City FC dan Manchester United pada 19 Mac 2016. Dah, tak payah duk terkinja-kinja kat situ, pergi start motor pi kedai runcit berdekatan dan rembat produk Dashing untuk join peraduan ni. Jom jom!


Hah, untuk pengetahuan semua, jenama penjagaan peribadi lelaki No. 1 Malaysia, Dashing dengan kerjasama Manchester City Football Club, pasukan paling pantas berkembang dalam liga Premier kini bergabung dalam menghasilkan beberapa produk dan pengalaman menakjubkan untuk semua pencinta sukan di Malaysia. Portfolio produk DASHING terdiri daripada EDT, deodoran dan buih mandian termasuk pencuci muka, gel rambut & bedak talkum. Selepas pelancaran rangkaian edisi terhad EDT dan Deodoran Dashing dan Manchester City Football Club baru-baru ini, Dashing kini bersiap sedia untuk merevolusikan penjagaan kulit dalam kalangan lelaki Malaysia.  Dan kini, maka wujudlah set pembersih muka Dashing.



Buntu cari cara untuk atasi kulit berminyak dan berjerawat?
Dashing kini tampil sebagai jalan penyelesaian.


Nak tampil macho, handsome dan bergaya macam hero-hero bola sepak bertaraf antarabangsa seperti Sergio Aguero, Vincent Kompany, Samir Nasri dan David Silva? Gunalah produk Dashing! Dashing dengan bangganya memperkenalkan rangkaian pembersih muka baharu yang diinspirasi dan disokong oleh Manchester City Football Club. Rangkaian pembersih muka ini dicipta khusus untuk cuaca dan kulit orang Asia. Kandungannya pula dipilih dengan terperinci bagi menangani masalah kulit yang biasa dihadapi lelaki dan walaupun ia memiliki tindak balas yang efektif, namun ia tetap lembut pada kulit.


Jadi, di kesempatan ni meh nak share sedikit-sebanyak tentang rangkaian produk pembersih muka Dashing yang terdiri daripada lima produk dengan setiap daripadanya direka untuk melawan masalah kulit yang biasa dihadapi lelaki dengan gaya hidup aktif. Kenalpasti masalah kulit korang, dan buatlah pilihan yang bijak untuk merawat masalah kulit muka.  

 
Acne Free - Oil Clear - Icy Fresh - Extra White - Whithening Scrub
Dashing tampil dengan 5 produk untuk 5 masalah utama kulit!



ACNE FREE
‘Tiada siapa lebih mahir menggelecek & menjaringkan gol setangkas Sergio Aguero!’ Hapuskan akne bersama Dashing Acne Free yang diformulasi istimewa dengan Zink & Lempung (tanah liat) bagi melawan akne penyebab bakteria. Ia turut menjadikan kulit licin dan sihat dari luaran sekali gus memberi pembersihan pantas kepada kulit!


OIL CLEAR
Dashing Oil Clear diformulasi dengan kandungan rahsia arang buluh yang menyingkirkan kotoran & minyak berlebihan daripada kulit menjadikan wajah bebas minyak dengan berkesan. Memberikan perlindungan terkuat daripada minyak seperti pertahanan tengah, Vincent Kompany.


ICY FRESH
Dashing Icy Fresh mengandungi Ice Glacier Water (air ais glasier) untuk kesegaran segera dan hidrasi kulit. Ia memberikan kesegaran berpanjangan dan sensasi kesejukan kepada kulit dengan melegakan haba berlebihan secara pantas. Atasi kekeringan dan kick it cool seperti David Silva.


EXTRA WHITE
Dapatkan kulit putih dan serlahkan diri bak penyerang, Samir Nasri. Diformulasi bersama tumbuh-tumbuhan pergunungan Alp Switzerland, Dashing Extra White memberikan anda kulit lebih ringan, cerah & tona sekata. Ia turut dilengkapi perlindungan UV bagi mengelakkan bintik-bintik gelap.


WHITENING SCRUB
Siapa kata lelaki tidak dapat memiliki kulit berseri? Dashing Whitening Scrub diformulasi dengan garam laut yang membersih jauh ke dalam dan membantu proses pengelupasan bagi memberikan tona kulit lebih sekata. Ia membantu membuka liang pori, menyingkirkan kekotoran dan bintik hitam. Ayuh dapatkan kulit berseri seperti Kevin De Bruyne!


Apa duk termenung tu? Kalau rasa ada masalah kulit berminyak, berjerawat, atauapun masalah kulit muka, jangan lupa dapatkan produk Dashing. Belum cuba, belum tahu! Mungkin Dashing adalah jawapannya. Give it a try!

Post a Comment

6 Comments