KEMPEN "FOODBALL FEVER" PACIFIC WEST SEMPENA WORLD CUP 2018

FOODball Fever




Debaran dan kehangatan Piala Dunia 2018 semakin terasa. Tersingkirnya pasukan Germany di peringkat kumpulan  memang mengejutkan. Kekalahan Germany 0-2 kepada Korea membuktikan pasukan "underdog" pun mampu bersaing dengan nama-nama besar di pentas dunia.  Knock-out stage Top 16 lagi panas bila pasukan ternama seperti Argentina, Portugal dan Spain kalah di tangan lawan masing-masing. Walaupun bintang bola sepak seperti Lionel Messi dan Christiano Ronaldo sudah terkeluar dari saingan Piala Dunia, namun kehangatan Piala Dunia 2018 untuk peringkat Suku Akhir kian terasa. Pasukan manakah yang bakal bergelar juara? Korajg support team mana?

Pacific West FOODball Fever Campaign




Sempena dengan Piala Dunia FIFA 2018, Pacific West tidak ketinggalan untuk tampil memberi sokongan untuk acara berprestij ini yang diadakan 4 tahun sekali. Siapa tak gila pasal Piala Dunia kan? Pendek kata, sekarang kebanyakan orang akan tidur bola, makan bola, dan lebih parah lagi duk berborak pun pasal bola memanjang. Itulah yang kiita panggil "football fever".


Pacific West telah melancarkan kempen 'FOODball Fever' dari 16 April sehingga 15 Julai 2018. Apa yang best, mereka menawarkan hadiah berupa trip ke negara bola sepak yang menjadi pasukan favorite korang dan bernilai sehingga RM10,000. Bukan itu sahaja, malah ada 100 lagi hadiah saguhati untuk para pememang bertuah.




Mesti korang excited nak join kan? Caranya mudah sahaja. Kotang hanya perlu membeli sekurang-kurangnya satu produk keluaran Pacific West dan hantaran bukti pembelian berserta details peribadi korang kepada pihak penganjur. Dengan cara mudah ini, korang  berpeluang untuk Win A Fantabulous Trip to Your Favourite Football yang bernilai RM10,000 ataupun 100 Pacific WestFOODball Fever Merchandise.


Step 1:
Purchase minimum one (1) Pacific West value-added seafood product in a single receipt from any participating outlets in Malaysia during contest period

Step 2:
Send in your entry via:
a) POS Mail: Mail your completed entry with original receipt(s) to the address stated in entry form.
b) Whatsapp: Snap a photo of your original receipt(s) and send to 019-823 1217. All entries must include contest name "Pacific West FOODball Fever", Name, NRIC no., contact, address, email addres & outlet name


Apa korang tunggu lagi? Jom dapatkan segera produk keluaran Pacific West di pasaran sekarang. Produk Pacific West boleh didapati di semua kedai runcit utama dan bebas di Malaysia seperti Cold Storage, Sam Groceria, AEON, AEON Big, Tesco, Giant, Sunshine, Sogo, Grocer Village dan banyak lagi. Cekidout!


Untuk maklumat lanjut, bolah layari:

Laman web:

Facebook 

#PacificWestMy

Pacific West

Sejak penubuhannya di Australia pada tahun 1995, Pacific West telah berkembang dan kini menjadi jenama makanan laut yang popular. Produk ini dinikmati di seluruh dunia dan sehingga hari ini rangkaian produk Pacific West telah menjadi pilihan keluarga.




Untuk pengetahuan korang, Pacific West telah terlibat dalam beberapa event bertaraf antarabangsa seperti Sydney Olympic Games, Wimbledon Tennis Tournaments, Manchester United Football club, World Rugby dan macam-macam lagi. Bukan sahaja terkenal dari segi "brand" di persada dunia, Pacific West juga terbaik dalam menghasilkan produk yang berkualiti tinggi. Terkini, Pacific West telah dinobatkan sebagai "Best Innovative Seafood Product di Asia Halal Brand Awards 2017.





Antara produk terbaik yang ditawarkan oleh Pacific West adalah Tempura Fish Fillets, Cheezy Fish Fillets, Squids, Seafood Combo dan banyak lagi. Paling best, produk yang dijual adalah segar dan mudah untuk dimasak dengan hanya menggunakan fryer ataupun oven. Jadi, sesuai sangatlah musim Piala Dunia yang tengah belangsung ni. Malas nak lepak mamak? Malas nak masak berat-berat? Beli je produk Pacific West dan masak sendiri di rumah.




Get Together Dinner Bersama Pacific West



Untuk menyemarakkan lagi semangat Piala Dunia, pihak Pacific West telah menganjurkan Get Together Dinner di PC Studio Cafe. Memandangkan aku tak dapat pergi atas sebab kerja, jadi minta tolong housemates wakilkan. Thank you Danish dan Fairul. Dan terima kasih tak terhingga kepada pihak Pacific West atas jemputan untuk event kali ini. Harap-harap, next time ada lagi event yang best macam ni. Rugi wooo tak dapat join hari tu. Sob3!




Walaupun tak dapat pergi, tapi dengar cerita semua menu-menu yang dihidangkan semua sedap-sedap. Dorang ada share hari tu, jom kita tengok. Apakah menu special daripada PC Studio Cafe dengan hidangan berasaskan produk Pacific West. Cekidout!


Oven Baked Fish Fillet With Flavored Rice

Oven Baked Fish With Carb-Free Zoodle

Tempura Prawns, Tempura Calamari Rings, Fish Cocktails

Salad

Tomato Bruschetta

Tempura Fish Cocktails Egg Mayo Bites

Fruity Squid Kebab

Som Tam Salad With Temmpura Calamari Rings

Panna Cotta and Sago Gula Melaka


PC Studio

Amacam, terliur tak tengok menu yang dihidangkan? Fuh, aku pun tengok sambil telan air liur ni. Kalau korang berminat nak try menu-menu istimewa Pacific West ni, korang boleh ke PC Studio Cafe. Boleh pergi makan, lepak-lepak dan musim sekarang ni boleh juga tengok World Cup 2018!




Overall, PC Studio Cafe ni memang sesuai untuk hangout dan lepak-lepak. Nak buat event pun best especially event yang bertemakan "Food & Culinary". So, kalau korang mencari tempat lepak yang best, boleh la try pergi ke PC Studio Cafe. Kalau korang nak pergi, boleh refer alamat yang aku bagi kat bahagian bawah. Selamat mencuba!




Alamat PC Studio Cafe
1, SPRINT, Damansara Intan, 
47400 Petaling Jaya, Selangor

Waktu Operasi
9 pagi

Post a Comment

16 Comments

  1. fillet ikan tu sedap.Dulu selalu juga beli.Sekarang ni macam tak jumpa di pasaraya terdekat ina produk ni..ehehehe. TAkpe,,next time nak cari lahh kat pasaraya lain pula

    ReplyDelete
  2. Wah menariknya pasific west ini. Ika pernah try dulu. Sedap sangat. Kalau calamari ika suka goreng sahaja dna makan dengan nasi.

    ReplyDelete
  3. I ni memang suka kot Pacific West ni. Senang microwave je. Tak payah susah masak. Dah gerenti sedap. Whoa! so org giler bola lagi senang ar. hehehe

    ReplyDelete
  4. wow! world cup fever everywhere.. great to hv football fever with pacific west.. best snack ever!

    ReplyDelete
  5. pernah beli frozen food this brand quite nice dan sedap. tapi dah lama tak beli lepasni kena beli la nak joinnn

    ReplyDelete
  6. Akaka suka product PW, memudahkan dan kualiti terbaik..suka fish fillet yang ada chees dan squis diornag..sodap..balik ni nak pi beli la..

    ReplyDelete
  7. Sedap produk dr pasific west ni..lama x pekena, tengok gambar ni teringin pulak. Nanti nak beli semula lah

    ReplyDelete
  8. Nak jersi satuuuuuu....!!!

    Ala kita x suka tengok bola... Lagi satu, game sekarang nie buat time anak tidur.. Kalau terjaga dorang, susah nak tidurkan balik hahaha

    Tak pe la, bg can orang lain menang kali nie

    ReplyDelete
  9. Wak! Sempat lagikan nak join ni. Bestnyaaaaaa... jarang dapat merasa brand ni. Btw, makanan dekat OC Cafe tu nampak menarik je wakkkk..

    ReplyDelete
  10. Wahhh bestnya dpt menyaksikan perlawanan bola ramai sambil dihidangkan menu2 yg sedap. Sukanya !! Next time nak join jugak lah

    ReplyDelete
  11. wahhh, nampak macam menyelerakan je...
    kena try makan ni...tapi rasa macma kempen bola macam dah nak habis je bukan esok ke the final.. lama dah tak membeli snek ni haha

    ReplyDelete
  12. I dah hungry seeing your pictures. nanti nak beli banyak dekat supermarket. so I can cook for my family and also join the contest

    ReplyDelete
  13. demam bola di mana-mana sahaja sekarangkan..tapi kes emua makanan yang dihidangkan memang nampak sedap dan menarik...jenama ni mmmg famous ..akk sendiri mmg stock up untuk anak buat sarapan setiap hari

    ReplyDelete
  14. Bolehkah ikut nonton bareng? Heheee.... soalnya sedap sedap tuh makanannya or camilan buat nonton bersama. Memang sih klo ninton bareng paling seru klo ada camilannya

    ReplyDelete
  15. Masa demam bola kali ni he ruby mcm malas nak join peraduan. Tapi beli produk ni. Sebab standby bebila nak mengunyah. Hahaha. Kita bleh goreng je. Yayy FRANCE menang! Hahaha.

    ReplyDelete
  16. Product Pacific West memang sedap and senang dimasak bila bila aje. Ada deep fryer semua kau tim.

    ReplyDelete