JUS D'RIA ADALAH JUS PERTAMA DI ASIA UNTUK MASALAH LELAH, RESDUNG & EKZEMA




Masih ingat tak, dulu aku pernah share pasal Gula Gula Magic (GGM)? Hah, kalau dah lupa boleh check balik kat sini: GGM! Untuk perkongsian kali ini, aku tertarik untuk share lagi sekali pasal GGM. Tampil dengan formulasi baru dan packaging baru, semestinya produk GGM ni dinantikan ramai oleh pengguna di luar sana.




Apa kelainan yang ada untuk produk GGM kali ini? Apa pembaharuan yang cuba diketengahkan kepada pengguna? Lagi satu yang menarik, selain GGM mereka juga ada Jus D'Ria iaitu jus pertama di Asia untuk masalah lelah (asma), resdung dan ekzema. Kalau nak tahu lebih lanjut, kena lah baca sampai habis. Jom!




Baru-baru ini, aku sempat bertandang ke majlis pengenalan produk GGM dan Jus D'Ria bersama pengasas produk iaitu Puan Rohasniza Rosli. Untuk pengetahuan semua, beliau merupakan pengasas dan pemilik kepada empayar MediHerba Solutions.




Lebih mesra dengan panggilan Yaya Rosli, beliau tampil berkongsi pengalaman bagaimana tercetusnya produk ini. Titik-tolak terhasilnya produk ini adalah dari masalah sendiri yang dihadapi dalam kehidupan seharian. Dari permasalahan penjagaan diri dan kesihatan dalaman, beliau tampil dengan produk GGM. Kemudian, apabila menghadapi masalah kesihatan anak beliau sendiri yang menghidap penyakit lelah/ asma, maka wujudlah produk Jus D'Ria. Konklusinya, apa yang sesuai diamalkan oleh beliau dan keluarganya, itulah yang terbaik untuk dikongsi bersama pengguna di luar sana. Maka, wujudlah produk GGM dan Jus D'Ria.


Rentitan dari kejayaan beliau mengeluarkan produk GGM iaitu tablet makanan tambahan (supplement), kini beliau berjaya menghasilkan satu lagi produk yang diberi nama Jus D'Ria sejak 9 bulan lepas. Produk yang dikeluarkan ini merupakan produk yang pertama di Asia Tenggara yang menggunakan bahan semulajadi seperti buah-buahan, tumbuh-tumbuhan, bunga dan herba. Pendek kata, kedua-dua produk ini mempunyai khasiat semulajadi.




Dengan sambutan yang cukup menggalakkan daripada para pengguna selepas 8 bulan produk ini berada di pasaran, pihak MediHerba Solutions mempertingkatkan lagi promosi ke seluruh Malaysia secara atas talian (online), Media TV dan Radio bermula bulan ini (Mac 2017). Mesti korang tertanya-tanya kan, apa kelebihan dan keistimewaan produk GGM dan Jus D'Ria dari MediHerba Solutions ni? Kat sini, aku  ada share serba-sedikit info berkaitan untuk rujukan dan bacaan semua. Semoga bermanfaat!



JUS D’RIA 


Jus D'Ria adalah makanan tambahan yang berasaskan Aloe vera, delima, halia, madu, echinachea, oregano, bawang putih, dong quai( herba cina), akar manis, acai beri, camu-camu , vitamin C, Epal stemsel, Argan stemsel dan stevia. Kandungan bahan-bahan ini dapat membantu melegakan ruang penafasan (Lelah/asma),membantu mengurangkan lendir yang berlebihan di bahagian kerongkong, membantu mengurangkan masalah gatal-gatal di bahagian hidung, telinga dan mata (Resdung) , dan juga mengurangkan masalah gatal-gatal dan merah-merah di bahagian kulit yang dikenali sebagai ekzema. Jadi, untuk penghidap penyakit lelah, resdung dan ekzema, anda disarankan menggunakan produk ini. InshaAllah mujarab!




Jus D'Ria sesuai dimakan bagi lelaki mahupun perempuan, kanak-kanak, remaja, dan dewasa. Pendek kata, sesuai untuk semua lapisan masyarakat dan boleh diambil oleh pengguna termasuklah bayi seawal umur 6 bulan keatas. Rasanya pula macam mana? Jangan risau, rasanya kurang manis. Pastinya, rasa manisannya adalah dari manisan madu dan delima (tanpa gula).


Macam mana nak amalkan minum Jus D'Ria? Cara pengambilannya mudah saja. Cuma 2 kali sehari sahaja, iaitu 10ml di waktu pagi dan 10ml di waktu malam. Bagi kanak-kanak pula, cukup memadai dengan hanya 3ml - 5ml sahaja untuk 2 kali sehari.


Apa yangdapat dirumuskan, Jus D'Ria ini dihasilkan daripada sumber yang amat diperlukan oleh tubuh badan kita untuk kekal sihat dan cantik sepanjang masa. Buat masa ini, produk Jus D'Ria ini bukan saja terdapat di Malaysia, malah boleh didapati di Singapura dan Brunei. 


Harga:
RM88.00 (Semenanjung Malaysia) 
RM98.00 (Sabah dan Sarawak) 

Boleh dibeli melalui talian, stokis dan kedai-kedai jamu terpilih. 

Boleh layari:

Instagram:

Facebook: 
MediHerba 
Jus Deria

Atau

Di talian MEDIHERBAHQ:
+6018-6610104 



GGM (GULA-GULA MAGIC) 

GGM pula adalah makanan tambahan yang berasaskan coklat, epal dan susu kambing (premium). Untuk produk GGM kali ini, formulasi baru dengan adanya Habatusauda sebagai bahan utama bersama campuran makanan sunah seperti Kurma, Appricot, bluberri, green tea , Madu, buah delima sebagai perisa tambahan turut dicampur bagi memberi khasiat yang lebih berkesan pada pengguna. GGM juga merupakan satu-satunya produk kecantikan dan kesihatan dalam wanita yang tiada kolagen, mengurangkan risiko masalah kesihatan di samping itu mampu membantu kulit lebih cerah, anjal dan bermaya sepanjang masa. Dalam erti kata “JELITA TANPA DERITA”.




Khasiat campuran buahan-buahan, habatusauda bersama susu kambing yang diimport khas dari New Zealand yang berkualiti tinggi mampu memberi kesan yang amat baik untuk tubuh badan. Antara kelebihan produk GGM adalah dapat berfungsi untuk menurunkan tekanan darah, membantu menyelesaikan masalah kitaran haid yang tidak teratur dan segugut yang kuat, membantu menurunkan kolestrol, membantu melancarkan system pencernaan, mengurangkan risiko kanser, dapat menghaluskan kulit dan menganjalkan kulit.




Susu Kambing pula amat kaya dengan Vitamin A,B, B2, C, D laktosa, nitrogen, kalsium, zat besi dan juga protein. Susu kambing amat baik untuk tubuh badan dan dapat menjaga kesihatan jantung, melancarkan sistem percernaan, menurunkan berat badan dan menguatkan tulang. Bukan saja sesuai untuk produk kecantikan, GGM juga baik untuk kesihatan. 




Terdapat 2 perisa dalam setiap botol yang mengandungi 30 biji, iaitu epal dan coklat. GGM sesuai dimakan oleh pengguna lelaki dan juga perempuan dari peringkat awal remaja, dewasa hingga yang telah berusia. Hanya perlu ambil satu biji pagi sebelum sarapan dan satu biji sebelum tidur setiap hari untuk mendapatkan hasil yang cepat.


Sama seperti produk Jus D'Ria, produk GGM juga boleh didapati di pasaran Malaysia, Singapura dan Brunei.. 


Harga:
RM69.00 (Semenanjung Malaysia) 
RM79.00 (Sabah Sarawak)

Boleh dibeli melalui talian, stokis dan kedai-kedai jamu terpilih. 

Boleh layari 

Instagram:

Facebook: 
MediHerba 

Atau 

Di talian MEDIHERBAHQ: 
+6018-6610104



Jangan lupa, dapatkan produk GGM dan Jus D'Ria di pasaran sekarang!


Website:
www.mediherba.my

Post a Comment

2 Comments