INI BUKAN SILAP MATA, INI GULA GULA MAGIC!

Masa kecik-kecik dulu, kita duk makan gula-gula yang dalam bekas tu je. Ingat tak gula-gula warna-warni yang ada serbuk putih dalam tu. Haaa, ingat? Buat-buat ingat la ye. It's one of my favorite. Tak sangka, sekarang ada lagi gula-gula yang lebih terkenal, yang lebih baik daripada gula-gula tu. Ini bukan silap mata, ini namanya Gula Gula Magic!


Apa itu Gula Gula Magic?


Mesti korang tertanya-tanya kan. Apa pulak Gula Gula Magic ni? Kalau nak tahu, Gula Gula Magic adalah salah satu produk kesihatan yang berada di pasaran. Apa yang special tentang Gula Gula Magic? Semestinya ia baik untuk kesihatan dan kecantikan. Lagi best sebab ia sedap! Ini bukan sebarang gula-gula, ini Gula Gula Magic! Ia mengandungi kolagen yang mampu untuk mencerahkan kulit, anti stress, anti-kanser, kecerdasan minda, untuk tampil lebih bertenaga, dan untuk turunkan berat badan


Satu kotak Gula Gula Magic mengandungi 30 biji. 


Penggunaan produk Gula Gula Magic ni tak terhad kepada orang dewasa sahaja. Malah, sesuai untuk digunakan oleh kanak-kanak yang berusia 10 tahun dan ke atas. Lagi satu, Gula Gula Magic ni sesuai untuk perempuan mahupun lelaki. Haaa, so kalau korang nak beli produk ni, kena beringat tau. Simpan elok-elok. Karang, letak merata dalam rumah nanti kena kebas dek adik, abang, kakak, mak dan ayah sampai habis, hahahaha. Nanya! 


Chewable tablet


Gula Gula Magic ini mengandungi serbuk koko, serbuk delima, serbuk epal, madu, susu kambing, kurma, serbuk apricot, kolagen, trimella, L-cysteine, isomalt, vitamin C, vitamin dan mineral. Paling penting, Gula Gula Magic ni mempunyai warna dan perisa yang dibenarkan. Tak payah nak ragu-ragu sebab produk ni baik untuk kesihatan. Tak macam gula-gula lain yang berada di pasaran yang mana mempunyai pewarna yang berlebihan dan kandungan gula yang tinggi. Sekaligus memudaratkan kesihatan. Kalau makan Gula Gula Magic ni, at least ada la juga khasiat yang dapat diserap oleh badan.


Terdapat 3 perisa dalam satu kotak:
Coklat + Delima (coklat)
Epal + Madu (hijau)
Susu Kambing+Kurma+Aprikot (putih)


Dalam satu kotak. bekas Gula Gula Magic, terdapat 3 warna gula-gula iaitu putih, coklat dan hijau. Setiap warna mempunyai rasa yang berbeza antara satu sama lain. Jangan risau, tak rasa macam ubat pun. Sangat sedap! Dan kalau boleh, nak makan banyak-banyak. 


Khasiat Gula Gula Magic


Rasa sedap dan berkhasiat! Itulah Gula Gula Magic. Jom kita tengok apa lagi kelebihan yang ada pada Gula Gula Magic!


Khasiat Gula Gula Magic
✔ Anti stress
✔ Mencerahkan,melicin & menegangkan kulit
✔ Mengecutkan jerawat dan tona kulit lebih sekata
✔ Mengurangkan kulit berminyak
✔ Menjadikan bentuk badan lebih ramping
✔ Membuang lemak yang berlebihan
✔ Menambahkan susu ibu
✔ Melawaskan pencernaan
✔ Menguatkan ingatan
✔ Melebatkan rambut


Lagi satu ciri menarik yang ada pada produk Gula Gula Magic ni adalah packaging yang menarik dan kemas. Memang mudah untuk dibawa ke mana-mana. Sesuai sangatlah untuk kaki travel angkut ke sana ke sini. Haaa, kalau nak tahu, aku pernah angkut Gula Gula Magic ni sampai ke Langkawi. Siap bawa naik jet ski sampai ke Pulau Dayang Bunting. Tak percaya? Ini bukan magic, ini realiti. Nah, buktinya!


Tasik Dayang Bunting, Langkawi

Harga Gula Gula Magic
RM49 (WM) dan RM53 (EM) sahaja sekotak! (30 biji gula gula)


So, kalau korang berminat nak mencuba Gula Gula Magic, boleh lah order sekarang! Untuk tahu maklumat lebih lanjut atau tengok testimoni daripada pengguna Gula Gula Magic, boleh layari laman media sosial mereka seperti di Facebook dan Instagram. Cekidout!!!

Facebook : 

Instagram : 

No Telefon : 
012 259 8815

Selamat mencuba!

Post a Comment

2 Comments