JUALAN MURAH DI SPORTSDIRECT.COM

Jualan Murah Di Sports Direct! Asalnya, hanya terdengar iklan di radio je. Bila dapat tahu SportsDirect.Com ada buat jualan murah melibatkan beberapa item, terus google cari info. Kebetulan, pada masa yang sama tengah buat preparation untuk trip ke Pulau Perhentian. So, nak cari la dry bag untuk isi barang elektronik seperti telefon dan camera. Mujurlah, ada dry bag yang murah sempena jualan murah kali ni. So, apa lagi. Memang terus bergegas ke Sunway Putra Mall untuk beli.




SportsDirect.Com mempunyai outlet terbaru di Sunway Putra Mal di tingkat 3. Jadi, kalau sesiapa bercadang nak pergi survey barang-barang travel ke apa, boleh la pergi situ. Macam-macam ada, sebut je nak apa.





Untuk jualan murah di SportsDirect.Com kali ini, ada beberapa item yang betul-betul berbaloi untuk beli. Jom tengok apa yang ada. Kalau korang rasa nak beli, better pergi cepat-cepat sebab promosi jualan murah untuk kali ini akan berakhir pada 7 April 2016 kalau tak silap.


1. Jaket untuk aktiviti hiking/ outdoor hanya RM59





2. Kasut untuk aktiviti outdoor jenama Karrimor hanya RM119



3. Kasut running jenama Karrimor hanya RM99



4. Dry bag pada harga serendah RM19 dengan pelbagai saiz dan warna (2L, 5L, 10L, 20L, 25L)



5. Bag pack jenama Karrimor serendah RM69, RM89, RM119, dan RM199



6. Peralatan untuk hiking



7. Kasut sukan pelbagai jenis, design dan warna



8. Sleeping bag dan khemah (iglu tent)



9. Head lamp untuk aktiviti outdoor hanya RM17



Ini antara barang-barang yang ada untuk jualan murah di SportsDirect.Com sewaktu aku pergi hari tu. Kalau korang pergi sekarang, tak pasti barang-barang ini semua masih ada stock ataupun dah kehabisa stok. Wallahualam, tak boleh nak cakap. Maybe, ada lagi items yang best dijual pada harga promosi. Herm, nampaknya Sports Direct akan jadi port untuk aku lepak next time. Cambest pulak ronda-ronda dalam tu. Yang penting, dapat beli barang berjenama pada harga yang paling jimat! Korang pulak macam mana? Suka shopping barang-barang travel di Sports Direct?

Post a Comment

0 Comments