GARSA KITCHEN : SANDWICH SEDAP DI KL

Korang pernah dengar tak pasal Garsa Kitchen? Actually, aku baru tahu tentang Garsa Kitchen bila duk scroll-scroll gambar di instagram. Fuh, bila tengok gambar-gambar di galeri Garsa Kitchen, kecur liur beb. Mak aih, nampak menyelerakan. Kalau korang tak percaya, boleh gi stalk sendiri di IG Garsa Kithcen. No wonder lah Garsa Kitchen terkenal dengan service delivery membekalkan sandwich yang sedap di Kuala Lumpur.



For the first time, aku order 1 box size L (24pcs) dan 1 box size M (12pcs). Kalau nak tahu, bukan sandwich biasa-biasa je yang ada di Garsa Kitchen, macam-macam ada. Just name it! Ada Beeftastic, Eggstacy, Tuna Turner, Chickster, Eggtra-Ordinary Chicken, Fiesta, Tuna on Fire dan Chicken in a Bikini.


Terima kasih En Nazri

Macam mana nak order? Actually mudah je. Apa yang korang perlu buat, just whatsapp untuk order. Macam aku, aku order suruh dorang hantar ke rumah pada jam 6:30 petang. Tapi kan, jam 6:00 petang dah dapat call daripada delivery boy cakap dah sampai. Alamak! Kelam-kabut juga bergegas balik dari office. Memang cekap dan efisien service delivery sandwich dari Garsa Kitchen. Thumbs up! Kalau korang nak suruh hantar ke office pun boleh, just bagitahu alamat, dorang akan hantar to your doorstep!



INFO
GarÅ¡a Kitchen based di KL. 
Deliveries di sekitar KL adalah HARI-HARI
Hanye perlu whatsapp admin <NAMA><HP><TIME><DATE><ADDRESS> DAN <ORDER>
Sebelum deliver, delivery boys akan call dulu untuk confirmation.
Pre-order boleh dibuat ANY DAY & ANYTIME! Paling lewat 2 jam sebelum
Whatsapp/Call : 011-3291 6119
Instagram: Garsa Kithcen


Excited pula bila terima sandwich box yang dipesan. Ye lah, first time kot delivery sandwich. Biasa pizza hut, dominos atau KFC. Haa, kali ni sandwich pun boleh. Cayalah! Jom, kita tengok apa yang telah dipesan. Cekidout!!!!


Fiesta Box (Size L - 24pcs)
Limited Edition (Size M - 12 pcs)


Fiesta Box merupakan campuran pelbagai jenis dalam satu box


Presentation yang cukup simple dan kemas


Sandwich yang fresh ready to eat

Kebetulan time order hari tu tengah puasa 6, so dapatlah berbuka dengan sandwich dari Garsa Kitchen ni. Then, sambung makan lagi dengan housemates sambil tengok tv. Memang terbaik rasanya. Worth it to try. Highly recommended!


Makan sambil menonton tv, memang layan


Sesuai juga untuk majlis-majlis di pejabat


Senarai Harga Sandwich di Garsa Kitchen

BEEFTASTIC
Bread, Lettuce, Tomato, Mayonnaise, Cheese, Black Pepper, Relish, Onion & Beef slice
L RM45 (24pcs)
M RM25 (12pcs)

EGGSTACY
Bread, Mayonnaise, Egg, Lettuce, Tomato & Black Pepper
L RM35 (24pcs)
M RM22 (12pcs)

TUNA TURNER
 Bread, Tuna, Mayonnaise, Shallots, Lettuce, Tomato, Black Pepper & Salt
L RM35 (24pcs)
M RM22 (12pcs)

CHICKSTER
 Bread, Chicken slice, Mayonnaise, Cheese, Onion, Lettuce, Tomato, Salt & Black Pepper
L RM45 (24pcs)
M RM25 (12pcs)

EGGXTRA-ORDINARY CHICKEN
Bread, Chicken slice, Egg mayo, Lettuce, Tomato, Cheese, Salt & Black Pepper
L RM45 (24pcs)
M RM25 (12pcs)

FIESTA 
Mixed sandwiches
L RM45

TUNA ON FIRE
Tuna chunks, shallots, birds eyes chili in oil, mayonnaise, lettuce & tomato
L RM35 (24pcs)
M RM25 (12pcs)

CHICKEN IN A BIKINI
Grilled chicken, sliced olives, shallots & dressings
L RM45 (24pcs)
M RM25 (12pcs)




Jadi, kepada korang yang tercari-cari idea nak order apa untuk majlis makan-makan di rumah atau di pejabat, aku cadangkan korang boleh order sandwich dari Garsa Kitchen sebagai salah satu menu. Gerenti ramai yang suka.


 Sandwich mana satu yang paling best?


Aneka jenis sandwich dalam satu box

Tuna Turner, Chickster, Tuna on fire


Dah try semua, memang puas hati. Kenyang! 3 orang makan pun memang berjam nak habis. Isi sandwichnya memang padat dan mengenyangkan. Sebab sedap, licin jugaklah kena balun dek kami bertiga. Mesti korang tertanya-tanya kan. Sandwich mana paling sedap? Bagi aku, aku paling suka tuna on fire (memang pedas kaw kaw) dan juga Chickster. Lain orang, lain citarasa kan? Tak tahu korang suka yang mana. So, next time kalau nak order aku nak order dua jenis sandwich tu extra sikit, keh3.

So, korang tunggu apa lagi. Pergi la order cepat-cepat. Setiap hari ada delivery di sekitar Kuala Lumpur dan kadang-kala dorang akan buka booth di lokasi-lokasi tertentu yang akan dimaklumkan info menerusi akaun rasmi instagram Garsa Kitchen. Lagi best, kadang-kadang dorang akan buat delivery plus FREE POTATO SALAD! Just be alert dengan announcement di IG. Apapun, selamat mencuba sandwich Garsa Kitchen. Jangan lupa, dah makan tu, share lah experience di instagram dengan hashtag #GarsaKitchen


Website

Post a Comment

5 Comments