JAM-PACKED PIZZA DI PIZZA HUT MALAYSIA | CONTEST SELFIE DAN MENANG!

Perangai aku, kalau ada benda baru di pasaran mesti nak cuba. Contohnya, ayam KFC yang terbaru iaitu Tasty Travels Bombay Fiery Crunch. Korang dah cuba ke belum? Kalau mengikut lidah aku, boleh katakan ia sedap sebabnya pedas dan rangup.Pendek kata, kena dengan citarasa. Itu cerita KFC.




Meh nak cerita pasal Pizza Hut Malaysia pulak.Selepas memperkenalkan pizza Taste of Italy dan Pan Pizza, kini Pizza Hut Malaysia memperkenalkan produk terbaru mereka iaitu Jam-Packed Pizza. Macam mana tu? Aku pun tak sabar juga nak cuba bila dengar orang duk sebut-sebut namanya. Nak tahu juga apa keistimewaan dan keenakan pizza terbaru di Pizza Hut ni berbanding pizza-pizza yang lain. Dengar nama macam gah, agak-agak rasanya ok tak? Jom kita cuba.


BLOGGER PARTY


Jadi, sempena Pizza Hut Jam-Packed Pizza Blogger Party yang bertempat di Pizza Hut Maju Junction, aku tak lepaskan peluang untuk menjadi antara orang yang terawal merasai pizza terbaru di Pizza Hut. Mak aih, tengok gambar poster tu pun dah boleh buat aku meleleh air liur bhai, apatah lagi bila tengok yang real depan mata.



Nah, tengok macam mana Jam-Packed Pizza diperaga dan menggoda jiwa. Bila tengok pizza ni, first thing first, kita snap gambar dulu. Uish, nampak dah sedap, makan confirm double-triple sedapnya.



Blogger Party bersama Pizza Hut memang meriah. Lagi-lagi dengan kehadiran blogger-blogger havoc macam Nannie, Cik Lily, Hazman Fadzil, Deqnoor, Mahamahu, Eazy, Dikbee, Fauzi Aryaan, Kifly Mally dan Potia.

JAM-PACKED PIZZA


Tarikan utama di Pizza Hut Malaysia bermula 4 November 2014 adalah Jam-Packed Pizza. Apa yang jam? Apa yang packed? Hah, jom kita rungkaikan persoalan ini. Pizza 2 lapisan, keju 3 rasa dan inti berganda. Itu lah yang dapat diungkapkan kalau orang tanya pasal Jam-Packed Pizza. Pastinya, korang akan menikmati cetusan rasa yang hebat dalam satu pizza.



Sesuai dengan namanya Jam-Packed Pizza, ia padat dengan segala rasa yang korang inginkan. Antaranya, sos, inti dan juga keju 3 rasa yang pastinya menjanjikan dua kali kenikmatan dalam setiap kunyahan. Belum cuba, belum tahu!
Jam-Packed Pizza baru ini disusun dalam dua lapisan inti bertingkat dengan dua kelazatan dalam setiap sajian. Apa yang menjadikan pizza ini istimewa adalah kerana kerak limpahan keju yang dilapisi tortilla rangup bersama pepperoni ayam dan sensasi sos pesto. Digandingkan lagi dengan chicken pepperoni florets, lada benggala serta hirisan daging ayam yang cukup lazat dan umphhh! Pizza lapisan bawah pula lengkap dengan kepingan pepperoni ayam dan bahan-bahan segar yang lain. Pendek kata, pizza ini memang padat dengan pelbagai rasa.


MENU-MENU ISTIMEWA

Selain daripada menu utama iaitu pizza, Pizza Hut Malaysia juga menyediakan menu-menu beraneka rasa untuk appertizer, pasta mahupun dessert. Dalam banyak-banyak menu yang dicuba, rasa nak repeat order Molten Lava Cake. Memang favorite dari dulu sampai sekarang. Kalau datang Pizza Hut, memang kena order dessert. Superlicious! Kat bawah ni ada disenaraikan beberapa menu istimewa di Pizza Hut.

Pollo Arrabiata Spagetti

Creamy Fondue

Sharing Platter

Cinnamon Twist

Molten Lava Cake


INSTAGRAM CONTEST

Alang-alang pergi makan Jam-Packed Pizza di Pizza Hut tuh, apa kata korang bawa monopod sekali dan selfie ataupun groufie bersama pizza dan post di Instagram. Berita baik untuk korang yang ada akaun Instagram, pememang contest ini akan memenangi voucher Pizza Hut bernilai RM50. So, mesti cuba! Kalau bernasib baik, boleh menang voucher.



Syarat-syarat contest
  1. Selfie bersama Jam-Packed Pizza. Lagi ramai, lagi bagus.
  2. Letakkan hashtag #JamPackedPizza , #JamPackedSelfie dan #PizzaHutMalaysia
  3. Post di instagram dan pastikan akaun anda adalah PUBLIC!


Masa blogger party malam tuh, gambar ni terpilih dan berjaya memenangi hadiah daripada pihak Pizza Hut Malaysia. Selain contest selfie, ada juga contest tweet paling kreatif dan lucky draw. Alhamdulillah, murah rezeki malam tu. Contest selfie di instagram menang, contest tweet pun menang. Thank you Pizza Hut Malaysia!



Antara bloggers yang berjaya menang contest dan cabutan bertuah di Blogger Party Pizza Hut. Antaranya Cik Lily Putih, Eazy, Fauzi Aryaan, Potia, dan Dikbee. Masing-masing senyum lebar bila menang, hehe.


Jadi, apa tunggu lagi? Sama ada makan di restoran, dibawa pulang, ataupun dengan khidmat penghantaran dengan tambahan hanya RM6, anda boleh menikmati Jam-Packed Pizza melalui Kombo Huts Delight Meal, Big Double Box ataupun Big Variety Box. Jangan lupa untuk join contest #JamPackedSelfie untuk memenangi voucher dari Pizza Hut Malaysia. Untuk maklumat lanjut, boleh terjah laman media sosial Pizza Hut Malaysia. Pizza Hut Malaysia hanya di hujung jari anda!

Delivery
1 300 88 2525

Facebook
 
Twitter
 
Instagram

Post a Comment

8 Comments

  1. Huwaaa.. Gambarvn nama anak gajah xde pun....
    Sob sob sob sob

    ReplyDelete
  2. Sedapnya nampak! Fana kena try ni. Pizza Hut antara restoran punca lapar. Nampak Pizza Hut je lapar. Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. fana hantu pizza rupenye.. Jam-packed ni memang kena try, super sedap

      Delete
  3. Eeee... sedap... nak jugak... huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum.. Lama tak menyinggah ke sini apa kabar sihat?

    Untung lah dia makan pizza free hehehee... bila lah kita dapat di undang kemana event yer huhuhuh.. :D

    http://timetravelafif.blogspot.com/2014/12/jordan-part-4-river-trekking-wadi-al.html

    ReplyDelete