Video Brosur, Blooggers dan Khadijah's Kitchen, Setapak

Baru-baru ni, aku berkesempatan untuk join event Blooggers. Ini kali ke-3 join event bersama Blooggers. Terima kasih untuk jemputan yang kesekian kalinya. Event kali ni agak grand, iaitu Majlis Pelancaran Video Brosur bertempat di Khadijah's Kitchen, Setapak.


 

Event ni santai, tapi agak meriah dengan kehadiran tetamu jemputan, media dan tak lain tak bukan para bloggers yang join komuniti Blooggers. Antara aktiviti yang diadakan selain ucapan dari wakil Video Brosur dan wakil Blooggers iaitu Mr Jocko, ada games, ada makan-makan dan jugak paling eksklusif, ada persembahan dari Datuk Khadijah Ibrahim dan anak-anaknya. 


Mesti ada yang tertanya-tertanya kan, apa itu Video Brosur? Meh meh, nak story sikit. Sambil-sambil layan gambar sepanjang event tempoh hari, jom sambil-sambil kutip info.


 Video Brosur

Pertama sekali aku tahu pasal Video Brosur ni melalu Facebook Blooggers. Excited jugak nak tahu lebih lanjut pasal Video Brosur ni. Jadi, godek-godek lah website Video Brosur Akhirnya, dapat lah faham serba-sedikit apa itu Video Brosur.


Mungkin ada yang first time dengar dan first time tahu pasal Video Brosur macam aku. Jadi kat sini, mai nak share apa itu Video Brosur. Video Brosur ni adalah salah satu medium pengiklanan terutama kepada usahawan-usahawan tempatan ataupun usahawan industri kecil dan sederhana (SME) untuk memasarkan produk mereka dengan lebih mudah. Nak beriklan kat stesen TV mungkin mahal dan tak mampu kan? So,Video Brosur ada penyelesaiannya.

Video Brosur menyediakan perkhidmatan video web untuk pengiklanan berdurasi dari 30 saat hingga ke 5 minit untuk memberi penjelasan mengenai produk/service kepada pelanggan dengan cara yang berkesan. Apa yang menarik, Video Brosur mempunyai presenter mereka tersendiri. Nak tahu lebih lanjut, boleh cek kat sini : Video Brosur Presenter


Upacara kemuncak, potong kek Video Brosur dan Blooggers

Kek coklat ni seriously sedap. Kalau nak order bolehlah usha-usha Coklatmanis2u


Bergambar kenang-kenangan di photo booth Video Brosur


Khadijah's Kitchen



Ini kali pertama aku sampai di Restoran Khadijah's Kitchen, PV128 Setapak. Interior design restoran ni agak menarik. Lagi best, bila dapat jumpa sendiri Datuk Khadijah Ibrahim. Nak tahu menu apa yang ada semasa Majlis Pelancaran Video Brosur? Jom, layan kasik meleleh



Mee Goreng dan cucur

Laksa

Blooggers sedang asyik ingin mencuba juadah yang disediakan

Persembahan istimewa daripada Datuk Khadijah Ibrahim dan anak-anak


Sedap gila makan laksa di Khadijah's Kitchen. Kuah dia memang pekat dan lazat. Kalau ikutkan, nak je tambah lagi. Tapi, apakan nasib, perut dah kenyang. Ini kali pertama pergi restoran, tuan kedai sendiri buat show,hahaha. Ohsem!

Blue Nagas



Di kesempatan ini, sekalung tahniah diucapkan kepada Blue Nagas untuk majlis pelancaran gilang-gemilang di Khadijah's Kitchen. Semoga terus maju jaya. Kalau nak extra presenter, contact-contact la ye, keh3.


Blooggers



Sekali lagi, jutaan terima kasih kepada Blooggers untuk jemputan kali ni. Tahniah diucapkan untuk kejayaan sulong mengendalikan event yang agak besar. Semoga terus sukses bagi event-event seterusnya di masa akan datang. All the best!


Sponsors

Tak dilupakan juga kepada semua sponsors untuk goodies bag sebagai ole-ole untuk dibawa pulang. Macam-macam ada. Mug, kain tudung (tak tau nak kasik kat sape), cheese cake yang super lazat, dan macam-macam lagi. Terima kasih daun keladi :) Wish you all the best for your business!


  
 

Coklatmanis2u


Sampai ketemu di lain waktu dan ketika.

Adios Amigos! 

Post a Comment

10 Comments

  1. Makanan kat Khadijah Kitchen memang sesedap, Laksa dia pun terbaik. Datang masa pembukaan cawangan setapak hari tue.. auwww, daging salai masak cili api pun best.

    *bak sini tudung tue kalau taknak, muhahahhaa


    www.yanayassin.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daging salai cili api kena pi try ni next time
      tapi bab laksa tu memang setuju..kuah dia torbaikkk

      tudung buat hadiah kawen kak yana boleh? haha

      Delete
  2. Bak sini la tudung tu kalau tak nak.hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang kuat Blooggers tak kan tak dapat tudung dari penaja kan? hehe

      Delete
  3. Demo memang ada gaya sungguh la jadi model diorang nei.... hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang jemput kita gi, hehe
      seronok jupe bloggers di event

      Delete