THE PRETTY PLAIN JANE

The Pretty Plain Jane


The Pretty Plain Jane (TPPJ) adalah perniagaan online kain cotton. Online business, TPPJ ni milik kawan aku, Irdanina Shafai. TPPJ sudahpun berjaya didaftarkan di bawah Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) dengan sijil pendaftaran, SA0242244-H pada pertengahan Disember yang lalu. So, tak payah bimbang dan takut kalau order korang tak sampai dek kerana stok disita dan sebagainya. Semuanya, dah didaftarkan dengan pihak berwajib dan so far business berjalan lancar. Paling penting dah ramai pembeli yang bagi feedback/testimoni yang positif untuk perkhidmatan yang TPPJ sediakan.


Korang yang pernah beli fabric cottons dari TPPJ, konfirm tahu kualiti dan service yang TPPJ sediakan. Kepada sesiapa yang first time baru tahu atau first time baru dengar pasal The Pretty Plain Jane (TPPJ), mai sini aku nak promote sikit. Mana tahu kot-kot korang tengok terus berkenan nak beli kan?


Untuk sesiapa yang berminat nak tengok-tengok, intai-intai, ataupun nak order, bolehlah layari Instagram, Facebook mahupun whatsaap/SMS terus tuan punya business untuk order. Segala butiran ada kat bawah. Selamat membeli-belah!


Instagram


 
Facebook


Email
irdanina dot shafai at gmail dot com


Whatsapp/SMS
010-8839015





Kalau dah LIKE facebook TPPJ, nanti korang boleh tengok semua koleksi fabric cottons yang available. Macam-macam corak, macam-macam colour, macam-macam gaya ada. Tapi dengan harga yang sama, iaitu RM85. Nak murah boleh, tapi kena follow facebook/instagram TPPJ, sebab kadang-kadang dia akan buat promosi seperti Year End Sale, Happy Hour dan lain-lain lagi.




Aku tengok pun rambang mata. Macam-macam style ada, pink, biru, kelabu, warna-warni. Cuma, nak beli je tak dapat. Takkan nak beli buat baju melayu kan? Pengsan tok imam dan tok bilal tengok baju melayu polkadot. LOL. Yang  penting, kain cotton yang ada lawa-lawa belaka!




Kalau tengok gambar kat sini dah berkenan, cuba LIKE facebook atau FOLLOW instagram TPPJ, konpem lagi berkenan dan rambang mata. Semakin hari, semakin banyak koleksi yang ada.


Notakaki : Entri ni untuk support business kawan-kawan. Semoga business Nina terus maju. All the best. Kepada semua yang nak tahu lebih lanjut pasal kain cotton di The Pretty Plain Jane, boleh terus hubungi Nina di nombor/emel/facebook/instagram yang disertakan. 

Kalau order tak sampai ke, nak komplen ke, roger sini, mai nak tolong ketuk kepala tuan punya bisness ni, keh3
 

Selamat membeli-belah!


Post a Comment

3 Comments

  1. kalau tunjuk kat mak aku ni kompom terbeliak mata tengok banyak sangat kain ni

    ReplyDelete
  2. jai:
    beli la bro untuk dia
    untuk buat baju raya next year

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete