SIJIL PELAJARAN MALAYSIA (SPM) : RANKING MRSM SELURUH MALAYSIA 2011

/
10 Comments
-->

SPM 2011

1. TUN GHAFAR BABA (JASIN) 1.00
2. TAIPING 1.06
3. PENGKALAN CHEPA 1.13
4. KUANTAN 1.19
5. LANGKAWI 1.21
6.PONTIAN 1.29
7. BALIK PULAU 1.63
8. TRANSKRIAN 1.70
9. PASIR SALAK 1.73
10. KUALA KUBU BHARU 1.77
11. TAWAU 1.78
12. PENDANG 1.80
13. PDRM 1.83
14. SERTING 1.85
15. GEMENCHEH 1.88
16. MUADZAM 1.90
17. BATU PAHAT 1.92
18. LENGGONG 1.92
19. PENGKALAN HULU 1.92
20. KUALA TERENGGANU 1.94
21. MERBOK 1.95
22. FELDA 1.97
23. KOTA KINABALU 2.00
24. KUBANG PASU 2.00
25. BESERI 2.02
26. KUCHING 2.03
27. ALOR GAJAH 2.04
28. KEPALA BATAS 2.06
29. JELI 2.07
30. TUN GHAZALI SHAFIE (KUALA LIPIS) 2.10
31. K.BERANG 2.20
32. K.KRAI 2.23
33. TERENDAK 2.28
34. BETONG 2.29
35. MUAR 2.31
36. MUKAH 2.31
37. MERSING 2.32
38. BESUT 2.40
39. KOTA PUTRA 2.42

Ranking MRSM Seluruh Malaysia bagi tahun-tahun lepas boleh klik di sini :  2006-2010

Ranking MRSM SPM 2012 klik sini : 2012

notakaki : Aih, mrsm aku dulu tak berganjak, mantain kat ranking tahun 2010. Proud to be batch 2006


You may also like

10 comments:

  1. MRSM KT terbaik di tganu...tp masih duk kat tgh2 haha

    ReplyDelete
  2. hebat jugak MRSM PC ni ya... tumpang bangga sebab saya org PC... hehee..

    ReplyDelete
  3. Hazwan Arif;
    takpe, maintain duk tengah-tengah
    perform gak tuh

    ReplyDelete
  4. HiDa:
    MRSM PC hebat tiap-tiap tahun cik hida..
    taun 2010 dia paling top

    ReplyDelete
  5. amirah:
    hai amirah
    lama betul tak menyinggah
    kih3

    ReplyDelete
  6. FIFIEY LYCHEE MARATION:
    mrsm jeli fifiey :)

    ReplyDelete
  7. MRSM Balik Pulau banyak gangster dan kaki buli. Yang senior tak ada kerja lain asyik nak buat naya kat budak-budak junior. Yang cikgu asyik makan gaji buta pasal tulah produk tak guna macam ni banyak kat BP. Sampai ada pelajar senior bakar telinga pelajar junior tapi ada kah cikgu tau? Mak bapa kalau tak ambil tau habislah.....jadi lauklah budak tu jadi kuli batak budak-budak senior.
    Kepada guru-guru bukalah mata tu luas-luas yang anak murid dok buat wayang depan hampa.Kes-kes beromenpun banyak.....pijak majlis tolonglah buat post motem.

    ReplyDelete
  8. anon:
    kalau nak buat aduan, diharap encik/cik guna saluran yang betul...
    saya tiada kuasa utk memanjangkan isu ini
    harap maklum

    setiap masalah ada penyelesaian :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...