DARI SAHABAT UNTUK SAHABAT

/
10 Comments

Puisi khas untuk sahabat dari www.penulisan2u.net atau www.istimewa2u.blogspot.com

Puisi ini kutujukan khas buat semua teman, sahabat serta kawan-kawan yang mengenali diri ini secara langsung mahupun tidak langsung.

Ternyata tidak mudah untuk mencari insan bergelar sahabat. Bersyukurlah andai kalian dikurniakan sahabat-sahabat dalam hidup. Sahabat sebagai teman dalam menyusuri liku-liku hidup.

Adanya sahabat bukan untuk dipersia, tetapi untuk berjuang bersama merentasi usia!

Bersahabat bukan untuk sementara, tetapi tuk selama-lamanya!

penaberkala



You may also like

10 comments:

  1. aaa, dah boleh komen! dah boleh jerit kat shoutbox! wiiii!!

    :)

    aaaa, video tu, xleh tgk pulak!

    sahabat sampai bila2 nuar, doakan ai nak exam ni. :)

    ReplyDelete
  2. SZ:
    terharu kawan dari japan singgah kat sini,haha
    yeah, blog kembali normal
    video tuh, kat fb pun ada klu nk tengok

    orite, sahabat smp bila-bila
    all the best for ur final exam

    ReplyDelete
  3. Kish toyol untuk hari ni dah update!
    Ikuti kisah mereka!
    http://syurul.blogspot.com/2010/07/toyol-dan-kisahnya-ep7.html

    ReplyDelete
  4. nice video, tema sahabat n mksd mendalam,sesuai utk letak dlm entri sy yg lepas..hehe.

    ReplyDelete
  5. asyurul:
    beres, dah khatam dah pun,haha
    next episode lak
    nice story

    ReplyDelete
  6. amirah:
    puisi yg dapat mengetahui makna sahabat yg sebenar :)

    ReplyDelete
  7. sahabat tu kira anugerah tuhan jugaklah..tak semua dapat

    Peluk Cium Romantiklah sangat

    ReplyDelete
  8. fndrocka:
    betul tu, sgt setuju
    sahabat adalah anugerah yg sgt berharga

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...